2021-06-14, 19:59
Medlem
STORVITHAJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
Kvllens tips:

EM fotboll: Sverige - Spanien ikvll. TGC snder live.
Bengan och Giganten som hller i spakarna.

Fr vrigt verkar det som "Syre" ftt foten. Hans moderatorskap r borta frn t.ex Discord.
Brjar ven tro p ryktet om att han r smygnazist. Speciellt efter att ha sett detta klippet nedanfr.

En medlem skriver och hetsar lite oskyldigt i chatten med orden "Ni sugger p poker eller" Frmodligen skulle han skriva "Ni suger p poker". Syre svarar blixtsnabbt i direktsndning med fljande mening: "Du suger p Svenska" Dr kom hans mrka sida fram.

4 minuter och 5 sekunder in i klippet https://www.twitch.tv/videos/661451978
Var vl inte mycket att grina om? Han ger en kommentar tillbaka p ett efterblivet meddelande
Citera
2021-06-14, 20:16
Medlem
Realisten73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STORVITHAJ
Var vl inte mycket att grina om? Han ger en kommentar tillbaka p ett efterblivet meddelande

Hnt alldeles fr mnga ggr och som moderator s ska man frg med gott exempel och inte bete sig lika barnsligt tillbaka.
Citera
2021-06-14, 20:39
Medlem
STORVITHAJs avatar
Citat:
Hnt alldeles fr mnga ggr och som moderator s ska man frg med gott exempel och inte bete sig lika barnsligt tillbaka.
Sluta bete dig som en barnunge s slipper modsen vara p dig.
Citera
2021-06-15, 13:34
Medlem
Citat:
En medlem skriver och hetsar lite oskyldigt i chatten med orden "Ni sugger p poker eller" Frmodligen skulle han skriva "Ni suger p poker". Syre svarar blixtsnabbt i direktsndning med fljande mening: "Du suger p Svenska" Dr kom hans mrka sida fram.

4 minuter och 5 sekunder in i klippet https://www.twitch.tv/videos/661451978
"Lite oskyldigt" att komma in p en stream (som r gratis att kolla p) och skriva en oneliner att streamersen suger i det de spelar? Det r ju bara efterblivet beteende som ska ge dig minst timeout p alla streams.
Citera
2021-06-15, 15:01
Medlem
Citat:
Hans moderatorskap r borta frn t.ex Discord.
Detta stmmer inte. Kollar nu p discorden och han har mod dr.
Citera
2021-06-16, 17:18
Medlem
Realisten73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .pimm.
Detta stmmer inte. Kollar nu p discorden och han har mod dr.

Sg detta nu med. Dock var hans namn bortplockat under natten, men kan ju vart s att han var offline.
Hur som helst s drar han ner kvaliteten och helheten. Han avbryter de andra, ska synas och hras mest. En otroligt jobbig mnniska. Dessutom r han sjukt ful.
Frgade min flickvn vad hon tyckte om honom, hon svarade: Han ser ut som en slemmig pedofil med ovrdade skgg och feta kinder. Visst, nu kanske inte hans utseende hr till mnet, och inget han kan r fr att han ser ut som en pedofil, men hans stt att bete sig r ofrsvarbart.
Han spider en dlig aura omkring sig och gr dlig reklam fr resten av gnget.
Citera
2021-06-16, 17:35
Medlem
Citat:
Sg detta nu med. Dock var hans namn bortplockat under natten, men kan ju vart s att han var offline.
Hur som helst s drar han ner kvaliteten och helheten. Han avbryter de andra, ska synas och hras mest. En otroligt jobbig mnniska. Dessutom r han sjukt ful.
Frgade min flickvn vad hon tyckte om honom, hon svarade: Han ser ut som en slemmig pedofil med ovrdade skgg och feta kinder. Visst, nu kanske inte hans utseende hr till mnet, och inget han kan r fr att han ser ut som en pedofil, men hans stt att bete sig r ofrsvarbart.
Han spider en dlig aura omkring sig och gr dlig reklam fr resten av gnget.

Ja fr du sjlv verkar ju vara en skn grabb.

Smsta pokerkanalen p Twitch. Kollade in ngon gng frut nr jag hngde p Twitch men man orkade sllan kolla mer n 5min.

Ditt hat och dramaskapande mot den killen r dock jvligt patetiskt. "Kolla han r vrsta nassen, skriver att ngon r dlig p svenska )
Citera
2021-06-16, 17:41
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hokar87
Ja fr du sjlv verkar ju vara en skn grabb.

Smsta pokerkanalen p Twitch. Kollade in ngon gng frut nr jag hngde p Twitch men man orkade sllan kolla mer n 5min.

Ditt hat och dramaskapande mot den killen r dock jvligt patetiskt. "Kolla han r vrsta nassen, skriver att ngon r dlig p svenska )
Det r tydligt att TS inte klarar att bli avstngd s dfr skapar han en hattrd hr fr att f ngon att hlla med. Patetiskt.

Jag gillar inte kanalen men inte beter jag mig som att jag blivit utsatt fr vergrepp av en av modsen fr det.
Citera
2021-06-16, 20:01
Medlem
Det handlar inte om att de vill samla folk fr att de tycker det r kul.
De vill samla folk fr att ni ska g in via deras lnkar, spela bort stora summor s de fr sin provision.
Citera
2021-06-16, 20:10
Medlem
Citat:
Angende att Sargon ocks var pokerproffs frr s stmmer det.

Det gr det absolut. Kolla bara denna fantastiska dokumentr dr han gr en fin feature. https://www.youtube.com/watch?v=vXn2v0kaCVg

E: Brjar vid 7:30-ish
Senast redigerad av KamratKanin 2021-06-16 kl. 20:12.
Citera
2021-06-17, 01:31
Medlem
Realisten73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Det r tydligt att TS inte klarar att bli avstngd s dfr skapar han en hattrd hr fr att f ngon att hlla med. Patetiskt.

Jag gillar inte kanalen men inte beter jag mig som att jag blivit utsatt fr vergrepp av en av modsen fr det.

Avstngd? Vem har sagt ntt om avstngd. Jag har ej blivit avstngd eller frn deras twitch kanal. Har faktiskt aldrig lagt energi p att skriva i deras chatt, s har inte haft nn mjlighet att bli avstngd. Dremot har jag sett huvuden rulla, och det r stndigt denna Syre som timeoutar och bannar folk till hger och vnster. Giganten sa en gng till honom att inte ta allt s serist.

Du fr kalla det hat trd eller vad du vill. Ngot hat hyser jag ej mot honom d jag ej knner honom personligen. Dremot tycker jag att han beter sig vldigt barnsligt och olmpligt och ven visar noll respekt mot bde hans kollegor samt alla medlemmar som tittar och fljer kanalen.
Han tar energi frn de andra, han missbrukar sitt moderatorskap och han avbryter sina kollegor allt som oftast. Han sitter och visslar och nynnar nr andra frsker prata.

Han r ocks vldigt otrevlig i chatten mot medlemmarna. Han r extremt petig och ppekar varenda liten sak. Men gr han ntt fel sjlv s skojar han bort det lika snabbt. Han r en falsk jvel helt enkelt och borde inte f vara kvar. Frmodligen tycker de vl synd om honom d han sitter ensam i sin lilla enrums lgenhet i Tby. Troligen har han aldrig haft ett jobb och han gr tydligen aldrig utanfr drren. Han kper hem sin mat via ntet.

Kanske mr han dligt p grund av att han r fattig, ensam och inte har ngra riktiga vnner. Nn flickvn har han aldrig haft heller. S visst, vem vet, han kanske tar ut sina aggressioner och sitt miserabla liv ver alla medlemmar i kanalen. I s fall borde han ska professionell hjlp.
Snart mste de gra ntt d fler och fler brjat stra sig p honom och vill att han ska sluta.
Citera
2021-06-17, 01:32
Medlem
Realisten73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Det handlar inte om att de vill samla folk fr att de tycker det r kul.
De vill samla folk fr att ni ska g in via deras lnkar, spela bort stora summor s de fr sin provision.

Ja, det skulle inte frvna mig ett dugg. Pengar r deras drivkraft och de verkar gra allt fr pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in