Citat:
Ursprungligen postat av
VoktorDodka
Det r tydligt att TS inte klarar att bli avstngd s dfr skapar han en hattrd hr fr att f ngon att hlla med. Patetiskt.
Jag gillar inte kanalen men inte beter jag mig som att jag blivit utsatt fr vergrepp av en av modsen fr det.
Avstngd? Vem har sagt ntt om avstngd. Jag har ej blivit avstngd eller frn deras twitch kanal. Har faktiskt aldrig lagt energi p att skriva i deras chatt, s har inte haft nn mjlighet att bli avstngd. Dremot har jag sett huvuden rulla, och det r stndigt denna Syre som timeoutar och bannar folk till hger och vnster. Giganten sa en gng till honom att inte ta allt s serist.
Du fr kalla det hat trd eller vad du vill. Ngot hat hyser jag ej mot honom d jag ej knner honom personligen. Dremot tycker jag att han beter sig vldigt barnsligt och olmpligt och ven visar noll respekt mot bde hans kollegor samt alla medlemmar som tittar och fljer kanalen.
Han tar energi frn de andra, han missbrukar sitt moderatorskap och han avbryter sina kollegor allt som oftast. Han sitter och visslar och nynnar nr andra frsker prata.
Han r ocks vldigt otrevlig i chatten mot medlemmarna. Han r extremt petig och ppekar varenda liten sak. Men gr han ntt fel sjlv s skojar han bort det lika snabbt. Han r en falsk jvel helt enkelt och borde inte f vara kvar. Frmodligen tycker de vl synd om honom d han sitter ensam i sin lilla enrums lgenhet i Tby. Troligen har han aldrig haft ett jobb och han gr tydligen aldrig utanfr drren. Han kper hem sin mat via ntet.
Kanske mr han dligt p grund av att han r fattig, ensam och inte har ngra riktiga vnner. Nn flickvn har han aldrig haft heller. S visst, vem vet, han kanske tar ut sina aggressioner och sitt miserabla liv ver alla medlemmar i kanalen. I s fall borde han ska professionell hjlp.
Snart mste de gra ntt d fler och fler brjat stra sig p honom och vill att han ska sluta.