2023-01-01, 02:03
Medlem
.
Senast redigerad av Capitals93 2023-01-01 kl. 02:27.
Citera
2023-01-01, 03:41
Medlem
Nintendokids avatar
Är han Adam 100% yrkesspelare eller livnär han sig på annat?
Citera
2023-01-01, 04:17
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid

Du förstår väl att han är avlönad av TGC hoppas jag? Sitter väl på en ganska Avg-svenssonlön skulle jag tro
Citera
2023-01-01, 10:12
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid

I en tidigare stream så berättade Adam att han jobbar heltid för TGC och får ersättning av dom. Eftersom han inte har något företag och fakturerar TGC så är han anställd.
Citera
2023-01-01, 12:04
Medlem
Någon gav sig på Adam på twitter igår:

”Faktiskt pinsamt att ni inte kommenterat situationen med Giganten utåt, framförallt ni (du) som har så mycket att tacka honom för.”

Adams svar: Förväntar mig en enorm ursäkt när allt är ute. Återkom hit då. Hej.

Efter en liten stund även detta:

Gott nytt år allihopa. Jag stänger ner internet för idag.
Läs mellan raderna, tänk efter själva om vad ni köper rakt ut just nu är rimligt. Klandrar ingen för påhopp just nu men hoppas på genuina ursäkter när ni förstår. Ta hand om er.
Citera
2023-01-01, 12:38
Medlem
Impalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asfalt89
Någon gav sig på Adam på twitter igår:

”Faktiskt pinsamt att ni inte kommenterat situationen med Giganten utåt, framförallt ni (du) som har så mycket att tacka honom för.”

Adams svar: Förväntar mig en enorm ursäkt när allt är ute. Återkom hit då. Hej.

Efter en liten stund även detta:

Gott nytt år allihopa. Jag stänger ner internet för idag.
Läs mellan raderna, tänk efter själva om vad ni köper rakt ut just nu är rimligt. Klandrar ingen för påhopp just nu men hoppas på genuina ursäkter när ni förstår. Ta hand om er.

Får känslan av att något hänt i det där VM-huset i Spanien som gjort att man tagit beslutet att kicka honom.
Citera
2023-01-01, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Impaler
Får känslan av att något hänt i det där VM-huset i Spanien som gjort att man tagit beslutet att kicka honom.

På något sätt får jag en känsla att det är giganten som gjort bort sig på något sätt. Finns inga andra direkta anledningar till att bara sådär sparka honom.
Citera
2023-01-01, 12:53
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impaler

Kan han kanske ha flirtat lite väl mycket med Mavvis kanske? Mavvis var med i VM-huset samma period som Sargon.
Citera
2023-01-01, 13:24
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Du förstår väl att han är avlönad av TGC hoppas jag? Sitter väl på en ganska Avg-svenssonlön skulle jag tro

Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
I en tidigare stream så berättade Adam att han jobbar heltid för TGC och får ersättning av dom. Eftersom han inte har något företag och fakturerar TGC så är han anställd.
Så med andra ord kan han vara minusspelare och ändå framstå som proffs.

Det känns ändå konstigt att gigsnten fick lämna för det känna som han och bengan var riktigt genuina polare.

Jag tycker att det borde vara andra betting communities som vill ha giganten. Han har ändå ett tungt CV när det gäller spel.
Citera
2023-01-01, 13:28
Medlem
Impalers avatar
Citat:
Kan han kanske ha flirtat lite väl mycket med Mavvis kanske? Mavvis var med i VM-huset samma period som Sargon.

Den tanken slog mig också. Det måste ha hänt något riktigt oförlåtligt, annars hade man hanterat det annorlunda.
Citera
2023-01-01, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asfalt89
På något sätt får jag en känsla att det är giganten som gjort bort sig på något sätt. Finns inga andra direkta anledningar till att bara sådär sparka honom.

Rena spekulationer men jag håller med. Verkar som att Giganten gjort något, Bengan med Stugan tvungna att ta det obekväma beslutet att kicka honom och giganten ser det som ett stort svek/överreaktion.

Får se om det blir någon EU-stream, men blir kanske svårt att genomföra med alla spekulationer.
Citera
2023-01-01, 13:29
Medlem
Citat:

Möjligt men Mavvis bodde inte tillsammans med dom. Hon var där nere på annat uppdrag, men umgicks med de ibland i huset.

Så, hon sov inte där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in