Citat:
Ursprungligen postat av
Knickz
Det är inte bara utseendet, windows 7 är mer stabilt som OS, enda anledning man får fler FPS på win10 borde nog vara DirectX 12 funktionerna. Annars är Windows 7 mer stabilt som OS tycker jag.
Även om folk gått över till mobiltelefoner, så borde man ha tillbaka windows 7, tycker jag iaf

Stationär For the win
Gui:t känns som mest stabilt på
windows 7, även med nyare processorer, dock får vi ju inga updates längre.
Microsoft Sverige, läs denna tråden är ni snälla! =)
Jag gillade inte heller övergången till windows 7 till 10, men det känns rätt meningslöst att jämföra 7 med 11, de får bli att jämföra 10 med 11.
Just min dator har alltid haft windows 10, så om den skulle fungerat bättre med windows 7 kan jag inte svara på, men förstår om det går trögt på en äldre maskin.
Men 11an känns mer stabil än 10an.
Anledningen till att jag ens har 11an nu var för filsystemet konstant blev korrupt på 10an, och en dag var hårddisken full av okänd anledning, så vid ominstallation så blev de 11an automatiskt .
Man ser tydligt hur de trycker in massa skit som försöker samla information, det handlar inte om service utan monopol.
Om det inte vore för spel och program fungerar smidigast på windows så hade man väl för sjutton kört på linux.
Citat:
Ursprungligen postat av
BillClintonsCigarr
Vad är allstartback, nån sorts factory reset?
Det är väl mer något tillägg som gör att man kan använda sig av det gamla utseendet eller göra sitt egna.
Jag hade väldigt svårt för windows 11 nya utseende med start-menyn var helt annorlunda osv.