Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-05-27, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenomen
Denne 55-åring beskrivs alltså som en hunk? Han ser ju för bövelen ut som var och varannan trött medelålders gubbe inom hantverksgebitet.
Men kul för Pernilla om han hennes kättja kan stilla.

Hade fler män som är 50+ sett ut som honom så jag vart oerhört glad 🙏🏼
Citera
2021-05-28, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Om det är han kan jag bara gratulera Pernilla, riktigt snygg man 👏🏼👏🏼

Jag sa ju att han är mycket snygg hehe😆.
Däremot min magkänsla säger att han dejtar Pernilla främst pågrund av hennes kändisskap och pengar.
Han känns lite för snygg och smart för Pernilla. Vi får se 🤔
Citera
2021-05-28, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kate88
Jag sa ju att han är mycket snygg hehe😆.
Däremot min magkänsla säger att han dejtar Pernilla främst pågrund av hennes kändisskap och pengar.
Han känns lite för snygg och smart för Pernilla. Vi får se 🤔

Hoppas du har fel. Pernilla har vart singel så länge och förtjänar verkligen att träffa någon som är seriös. Hon kraschade ju fullständigt när Theos pappa lämnade henne
Citera
2021-05-28, 21:54
Medlem
Pernilla är rik ...han är rik....men Pernilla är nog inte så snygg under allt smink och löshår ..
Citera
2021-05-29, 13:01
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Hmmm.... Pernilla är rätt korkad. Men det får man vara.

Hört att de gjort PR av detta. Bådas kassakor får uppmärksamhet. Måste rota mer
Citera
2021-05-30, 21:58
Medlem
Pernilla har haft sex med en dörrvakt ..för längesen .det sa hon i Wahlgrens värld
Citera
2021-06-01, 11:11
Medlem
mjukmjukares avatar
Pga av den orimliga uppmärksamheten och det ständiga påpassandet så ger jag denna relationen max en sommar.
Med Pernilla Wahlgren får du en jävla ryggsäck som det lever rullan i. Och tar du inte emot den vansinniga ryggsäcken med öppna famnen, ja sorry, då har du ett enda val. Take it or leave it.

Citera
2021-06-03, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Pga av den orimliga uppmärksamheten och det ständiga påpassandet så ger jag denna relationen max en sommar.
Med Pernilla Wahlgren får du en jävla ryggsäck som det lever rullan i. Och tar du inte emot den vansinniga ryggsäcken med öppna famnen, ja sorry, då har du ett enda val. Take it or leave it.

Barnen Wahlgren klarar inte relationer, det blir kortvariga förhållanden/äktenskap. Föräldrarna däremot har nyligen firat 64 år tillsammans! Hatten av för det 💞💜

Med det sagt är PW nu i lyckorus. Så länge herr CB nu finner henne intressant. Vad har de gemensamt tro?
Citera
2021-06-04, 00:18
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Barnen Wahlgren klarar inte relationer, det blir kortvariga förhållanden/äktenskap. Föräldrarna däremot har nyligen firat 64 år tillsammans! Hatten av för det 💞💜

Med det sagt är PW nu i lyckorus. Så länge herr CB nu finner henne intressant. Vad har de gemensamt tro?

dom har nog varit med andra under sina 64år
Citera
2021-06-04, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
dom har nog varit med andra under sina 64år
Nej, där är du fel ute.
Citera
2021-06-04, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen
max 6 veckor sen är han och sprider sin säd hos Bianca istället
Usch, det lät illa. . Tror inte BI gillar 'gubbar' heller, så risken är obefintlig.
Citera
2021-06-04, 23:09
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Helt sjukt vad låg standard de flesta män har.

Hade Pernilla inte haft något kändisskap och det inte funnits så många män som blivit indoktrinerade av feminism och skamkulturen det finns för äldre män att gå för unga attraktiva kvinnor som faktiskt är fertila (vilket ju är helt naturligt), så finns det ju inte en chans i helvetet att någon som honom ens funderat på att ens pussa henne på kinden.

Han skjuter ju 7-8 poäng under sin egna liga för att knulla en singelmorsa. Vilken bisarr fjant, han hade enkelt kunna hämta en feminin och betydligt vackrare 23-åring från Brasilien eller liknande.

Den här snubben arbetar alltså som modell och ändå har han skaffat sig en betydligt fulare gammal singelmorsa än fan Claes Malmberg, som istället är en oattraktiv snubbe. Claes Malmberg har min respekt till skillnad mot den här cucken.

https://image.hant.se/5273138.jpg?imageId=5273138&panow=0&panoh=0&panox= 0&panoy=0&heightw=0&heighth=0&heightx=0&heighty=0& width=1200&height=630

Vad har en 55årig man gemensamt med en 23åring (och från Brasilien dessutom??). Varför ska ha en 55årig man ha en kvinna i barnafödande ålder ens, han är för gammal för att orka med småbarn i snart 60årsåldern. Hur fan tänkte du där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in