Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-19, 16:08
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Vad är det för fel på Pernilla Wahlgren som gör att killarna inte står ut med henne?
Alla killar lämnar henne efter ett tag.Visst hon är inte snygg och hon är ganska korkad.
Men det borde ju killarna veta om innan de blir ihop med henne.
Någon som har någon bra förklaring?

Kanske att hon är elak, skrikig, omogen och flamsig, saknar självinsikt och exploaterar sina barn?
Citera
2013-09-22, 17:58
Medlem
stalnisses avatar
Känns som att Pernilla lever upp till blondinsanningen med råge. Betalar hon expressen då hon nästan dagligen syns med oviktiga nyheter kring hennes instagram/twitter/facebook/liv?
Citera
2013-09-24, 01:48
Medlem
Bagdadkingens avatar
Jag vet inte hur mycket sanning det är i detta men en kompis till mig var i Stockholm i förra våren om jag inte har helt fel för mig och träffade där Pernillas son genom en gemensam bekant.
Tydligen hade han då fest samma helg och min polare var där och var tydligen en hel del knark på festen.
Knappast överraskande eller chockerande men det var enligt min kompis utsago inte bara weed utan snarare lite tyngre grejer. Festen skulle tydligen spårat sen men inga vuxna skulle ha kommit hem.
Citera
2013-09-24, 06:29
Medlem
Ronilles avatar
Tja, det finns ju att brås på inom släkten. Faderns bror Nikola är ju känd för att dra en och annan lina. Har en kompis som sökte jobb på hans krog och han letade konstant efter *röka* och kunde knappt sätta ihop två ord eftersom han var så påtänd.
Citera
2013-10-10, 20:11
Medlem
hennes mamma är en riktigt sur satkärring,,,,hon var med i ett mat programm och tjatade hela tiden om sina änglar som hon har i sin ängla affär,,,
Citera
2013-11-01, 05:30
Medlem
http://www.expressen.se/noje/pernilla-om-kikkis-stilstold-var-skitsur/

Är benägen att hålla med Falukorvs Kicki. Hon orkar Pernilla efter snart 30 år ??
Sen såg jag PW på nåt program med Krone`r. Hon var verkligen börjat se gammal ut trots att hon kör med sina spräckliga flickklänningar fortfarande.
Citera
2013-11-01, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delaroche
http://www.expressen.se/noje/pernilla-om-kikkis-stilstold-var-skitsur/

Är benägen att hålla med Falukorvs Kicki. Hon orkar Pernilla efter snart 30 år ??
Sen såg jag PW på nåt program med Krone`r. Hon var verkligen börjat se gammal ut trots att hon kör med sina spräckliga flickklänningar fortfarande.

Tycker hon är klart påsättningsbar fortfarande
Citera
2013-11-01, 11:46
Medlem
Det var väl inte riktigt det språkbruk man trodde att söta PW använde!
Citera
2013-11-01, 13:15
Medlem
Zikniks avatar
Visar bara hur svårt det är med ironi och skämt

PW ser fortfarande ut som en påsättningsbar MILF, men jag tror inte jag skulle orka med varken rösten eller pratets innehåll någon längre stund.
Citera
2013-11-05, 21:50
Medlem
schwules avatar
Pw och dottern är med i Montazamis program nu. Dottern ser inte helt knas ut.
Citera
2014-01-07, 15:16
Medlem
QueerSchilvias avatar
I julklapp fick Pernillas barn skänkta mutor från företag. Dessa fick de öppna flera dagar innan jul. Sedan åkte familjen gratis till Thailand över jul, där Pernilla gjorde en del jobb på svensk hotellen.

Stackars fattiga familj som lever på gåvor.
Citera
2014-01-07, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
I julklapp fick Pernillas barn skänkta mutor från företag. Dessa fick de öppna flera dagar innan jul. Sedan åkte familjen gratis till Thailand över jul, där Pernilla gjorde en del jobb på svensk hotellen.

Stackars fattiga familj som lever på gåvor.

Är man van att få saker gratis så blir man ofta
snål när man kanske måste betala själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in