Vad är det för fel på Pernilla Wahlgren som gör att killarna inte står ut med henne?
Alla killar lämnar henne efter ett tag.Visst hon är inte snygg och hon är ganska korkad.
Men det borde ju killarna veta om innan de blir ihop med henne.
Någon som har någon bra förklaring?
Kanske att hon är elak, skrikig, omogen och flamsig, saknar självinsikt och exploaterar sina barn?
Känns som att Pernilla lever upp till blondinsanningen med råge. Betalar hon expressen då hon nästan dagligen syns med oviktiga nyheter kring hennes instagram/twitter/facebook/liv?
Jag vet inte hur mycket sanning det är i detta men en kompis till mig var i Stockholm i förra våren om jag inte har helt fel för mig och träffade där Pernillas son genom en gemensam bekant.
Tydligen hade han då fest samma helg och min polare var där och var tydligen en hel del knark på festen.
Knappast överraskande eller chockerande men det var enligt min kompis utsago inte bara weed utan snarare lite tyngre grejer. Festen skulle tydligen spårat sen men inga vuxna skulle ha kommit hem.
Tja, det finns ju att brås på inom släkten. Faderns bror Nikola är ju känd för att dra en och annan lina. Har en kompis som sökte jobb på hans krog och han letade konstant efter *röka* och kunde knappt sätta ihop två ord eftersom han var så påtänd.
Är benägen att hålla med Falukorvs Kicki. Hon orkar Pernilla efter snart 30 år ??
Sen såg jag PW på nåt program med Krone`r. Hon var verkligen börjat se gammal ut trots att hon kör med sina spräckliga flickklänningar fortfarande.
Är benägen att hålla med Falukorvs Kicki. Hon orkar Pernilla efter snart 30 år ??
Sen såg jag PW på nåt program med Krone`r. Hon var verkligen börjat se gammal ut trots att hon kör med sina spräckliga flickklänningar fortfarande.
I julklapp fick Pernillas barn skänkta mutor från företag. Dessa fick de öppna flera dagar innan jul. Sedan åkte familjen gratis till Thailand över jul, där Pernilla gjorde en del jobb på svensk hotellen.
I julklapp fick Pernillas barn skänkta mutor från företag. Dessa fick de öppna flera dagar innan jul. Sedan åkte familjen gratis till Thailand över jul, där Pernilla gjorde en del jobb på svensk hotellen.
Stackars fattiga familj som lever på gåvor.
Är man van att få saker gratis så blir man ofta
snål när man kanske måste betala själv.