Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-08-16, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Undrar om någon av dem kollar här måntro.
Ser på PW’’s blogg att det är flera nu som skrivit om Flashback. Att det är skvaller men ändå ingen rök utan eld.
Skulle säga att det är eldsvåda…😂 Och tyvärr just i detta fall ang CB inget skvaller utan sant.

Eldsvåda är helt rätt benämning. Frågan är om de håller sig borta från Flashback, men har de vänner som läser så kan budskapet nå fram.
Citera
2021-08-16, 20:40
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Någon läser för storbonden. Han får gräva helt själv 🙂😉
Citera
2021-08-16, 20:52
Medlem
[quote=Ninalina|76910238]Han blir ju inte så långvarig på sina arbetsplatser!
På ST1 var han rent vidrig. Manipulerar, ljuger, raggar och är allmänt opålitlig.
Känner som sagt flera stycket (min syster mfl) som jobbat nära med honom - de ska alla sluta se WV nu när han ska vara med!
Man ska som kvinna inte stödja ett program som ger utrymme till en man med det beteendet av kvinnor.[/QUOTE

Har en kompis som dejtat honom]..
Sjukt dryg, otrevlig kille
Citera
2021-08-16, 21:59
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Han jobbar på Lewa idag. Vi lyfte det tidigare i tråden att det blir mycket gratismarknadsföring för dem när C kan nå ut via PW’s kanaler.
Ja Lewa får gratisreklam NU, men när P sparkar ut CB så blir det nog inte så bra marknadsföring för Lewa ändå..😅
Jag förstår verkligen inte hur någon kan kalla honom HUNK?
Han ser ut som en slemmig smilfink och ännu fulare blir han av alla historier man hör om honom, och det även om inte hälften är sant..Urk
Citera
2021-08-16, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Det står ” Fick dessutom ett DM från en som känner en tjej som fick ett sms några dagar innan han å P gick ut som ett par,smset löd "jag älskar dig!" Så näe, knappast årets kap va 😉”

Inget förvånar mig med den mannen. Min syster har som sagt berättat för mig mfl om denne gravt manipulerande man i 2-3 års tid.
Han gjorde så mycket sjuka grejer. Helt gränslös. Men inser det inte ens själv.
Citera
2021-08-16, 22:09
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
Inget förvånar mig med den mannen. Min syster har som sagt berättat för mig mfl om denne gravt manipulerande man i 2-3 års tid.
Han gjorde så mycket sjuka grejer. Helt gränslös. Men inser det inte ens själv.
Såklart han inte inser det. Jag bryr mig inte heller om uppgång och fall.

Ogillar hyllandet av dumskallar. Fy fan för dem.

Cebe är en gris 😂 och P en töntig kärring med tunt flottigt hår
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-08-16 kl. 22:17.
Citera
2021-08-16, 22:17
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spacesub
En fet o ej snygg tjej på Twitter, Catty Noir, [/spoiler]skriver att Pernillas nuvarande flirtat/stött på henne Tindervägen.
Kan du länka ?
Citera
2021-08-16, 22:18
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Han gillar fult och smutsigt sex?
Citera
2021-08-16, 22:44
Medlem
Tjo hopp - här händer det grejjer. #frammedpopcorn
Citera
2021-08-16, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Såklart han inte inser det. Jag bryr mig inte heller om uppgång och fall.

Ogillar hyllandet av dumskallar. Fy fan för dem.

Cebe är en gris 😂 och P en töntig kärring med tunt flottigt hår
Hahaha 😂 Du är rolig
Citera
2021-08-16, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
I flera tidigare relationer har det tagit ca 1år. Några nageltjejer och flygvärdinnor snabbare. Nu är det kändisskapet som står på spel så detta förhållande lär han skynda på, inflytt nu, och planerad flytt till nya huset P bygger. Så innan det tror jag inte han gör något som kan äventyra detta.
Det är OM P frågar runt och får reda på all sanning som det kan ta slut fortare fr hennes sida. Eller så tycker hon det är ok att leva med en man som är levande reklam för #metoo 😅
Han har haft mycket brudar verkar det som och tröttnat relativt fort lr har damerna gjort slut med honom?
Citera
2021-08-17, 07:26
Medlem
Ett öppet och ärligt inlägg på bloggen, om hur en narcissist jobbar, är borttaget. Sedan om det handlade om honom eller inte vet man ju inte.

Jag tänker att PW måste lyssna nu och jag hoppas att hon inte bara går på känslorna för honom - för det kommer han att använda mot henne OM hon vill pausa eller göra slut.

Man kan tycka att CB bör få en chans men han verkar ju vara en douche bag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in