Citat:
Ursprungligen postat av
noxtrei
har inte sett ett enda avsnitt på tv, bara läst på flashback - varför mobbar alla baur egentligen? han lär väl knappast kunnat tänka sig innan hur det skulle vara att gifta sig med den där mediaapan? han har väl absolut nada om han skulle vilja skilja sig, jag tycker faktiskt lite synd om den dåren när precis alla hackar på han och hittar enbart massa fel på honom, jag hade blivit helt knäckt av att umgås med den där familjen, och speciellt med alla kameror överallt som ska dokumentera hans beteende och veta att han måste hålla färgen, annars kablas allt ut i tv på bästa sändningstid liksom
mvh
Jag håller inte med.
Efter att ha sett och läst mycket av honom uppfattar jag honom som ovanligt inställsam och "kletig". Obehaglig.
För mig framstår det som att han har mycket mer att vinna på att vara en del av familjen än vad PW får ut av honom trots hans "butlerroll".
Det är förstås min personliga tolkning, men jag förstår inte alls varför så många tycker synd om honom. Han är en vuxen man på 60 going on 28.
Tycker inte synd om PW heller men jag kan tycka att är det någon som lurats är det PW. Han har gått från svärmorsdröm till torrboll.
Han säger precis som du: Visste vem hon var men har inte sett WV eller var insatt i hennes liv. Tror CB visste PRECIS vad han gick in i...
CB trodde hans charm och s.k. sex appeal (svettig, svullen och snorig) skulle hålla längre men där gick han på en nit.