Igår, 15:23
Medlem
Haha ja han har fått en liten annorlunda jargong. Kanske något som funnits i Es bakhuvud länge och försöker nu göra något åt situationen. Ja men det hade väl varit något, B&B som kommer så bra överens och då blir äntligen P av med honom.
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Absolut osmakligt men nu känns det som att han provocerar och tar för sig. Gör allt som inte SurBauer gör . Vad är tanken med det liksom...? Hoppas på återförening?. Då kan Bianca överta Bauer🙏😜
Citera
Igår, 15:37
Medlem
Ok missförstod först. Ja men då är det säkert slut mellan dem nu. För något är det ju helt klart.
Citat:
Ursprungligen postat av Rtrrq
Hon har samma beteende nu som då i media
Citera
Igår, 16:33
Medlem
Magictrixs avatar
Igår satt jag och skrollade lite bland TV-kanalerna. Där jag bor får vi en gratiskanal som heter något typ Mat-TV. De visar alla möjliga matprogram. Från Jamie Oliver till Pamerla Anderson som bakar bullar med morsan typ. Igår visade de ett program med en Wahlgrenare. Men det var inte Benjamin, utan en annan förvuxen jättebebis. Minns inte vad han hette. Men eftersom det finns spår av Italienare i Pernillas barn kan de ju inte göra så mycket annat än att åka till Italien och låtsas baka pizza. Det kändes lite som instegskurs 1A i det italienska köket.

Min fråga är nu vem fan är pojkspolingen? Han kan vara runt 25-30 och ser ut som en lillebror till Benjamin. Finns det en sådan? Vem är hans far och vad fan gör han annars? För laga mat var inte hans grej om man säger så. Det är i och för sig inte Benjamins grej heller, men han fejkar det i alla fall bra.

Nästa fråga. Är han bög? Det sades inte rakt ut, men han var på besök på en pizzeria i vad jag antar var Milano, eftesom han hela tiden hävdade att världnes godaste pizzor kommer från Milano. Med i programmet var en "sidekick" som presenterades som en vän. Men man anade mer bakom den garderoben. Vännen sa inte så mycket utan stod mest och såg fånig ut. Vem betalar för det här kalaset? Det är som om de skulle skicka ut Paolo Robertos kusin att åka till Sicilien och göra reklam för citroner. Men vill man se ett matprogram vill man se någon som kan sitt gebit, inte en halvfigur som har en känd syster.
Citera
Igår, 20:19
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Igår satt jag och skrollade lite bland TV-kanalerna. Där jag bor får vi en gratiskanal som heter något typ Mat-TV. De visar alla möjliga matprogram. Från Jamie Oliver till Pamerla Anderson som bakar bullar med morsan typ. Igår visade de ett program med en Wahlgrenare. Men det var inte Benjamin, utan en annan förvuxen jättebebis. Minns inte vad han hette. Men eftersom det finns spår av Italienare i Pernillas barn kan de ju inte göra så mycket annat än att åka till Italien och låtsas baka pizza. Det kändes lite som instegskurs 1A i det italienska köket.

Min fråga är nu vem fan är pojkspolingen? Han kan vara runt 25-30 och ser ut som en lillebror till Benjamin. Finns det en sådan? Vem är hans far och vad fan gör han annars? För laga mat var inte hans grej om man säger så. Det är i och för sig inte Benjamins grej heller, men han fejkar det i alla fall bra.

Nästa fråga. Är han bög? Det sades inte rakt ut, men han var på besök på en pizzeria i vad jag antar var Milano, eftesom han hela tiden hävdade att världnes godaste pizzor kommer från Milano. Med i programmet var en "sidekick" som presenterades som en vän. Men man anade mer bakom den garderoben. Vännen sa inte så mycket utan stod mest och såg fånig ut. Vem betalar för det här kalaset? Det är som om de skulle skicka ut Paolo Robertos kusin att åka till Sicilien och göra reklam för citroner. Men vill man se ett matprogram vill man se någon som kan sitt gebit, inte en halvfigur som har en känd syster.
Det går en serie där Oliver Ingrosso, som är äldste sonen till PW och EI, lagar olika typer av mat.
Han har numera två barn. Och egen restaurang.
Citera
Igår, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Det går en serie där Oliver Ingrosso, som är äldste sonen till PW och EI, lagar olika typer av mat.
Han har numera två barn. Och egen restaurang.
Och han har en kvinna också, så bög är han inte. Hon är hans fru eller sambo, vilket av dem vet jag inte.
Citera
Igår, 21:28
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Och han har en kvinna också, så bög är han inte. Hon är hans fru eller sambo, vilket av dem vet jag inte.
Absolut, Zoey (?). Jag tror inte att de är gifta. Det skulle nog ha märkts i WV!
Citera
Igår, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Absolut, Zoey (?). Jag tror inte att de är gifta. Det skulle nog ha märkts i WV!
Heter barnens mamma Zoey?
Citera
Igår, 22:34
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Heter barnens mamma Zoey?
Zoe-Fay Brown heter hon tydligen.

"Osminkad" verkar hon betydligt snyggare än Bianca.
Kanske därför hon inte får vara med så ofta?

När hon sminkar sig går det lika illa som för resten av familjen. Ser ut som en yngre variant av Åsa Ingrosso.

Varför kan ingen av dom sminka sig? Använder hela familjen CAIA?
Citera
Idag, 05:44
Medlem
Blir ju allt tydligare Pernilla vägrar lägga upp bilder filmer med Christian på sitt insta när hon är med familj, varför det? Men det gick bra lägga upp bild med Christian med barncancerfonden?

Gör dom inget socialt tillsammans, har dom inga gemensamma intessen?

Tråkigare "kändispar" får man ju leta efter?
Citera
Idag, 06:03
Medlem
har inte sett ett enda avsnitt på tv, bara läst på flashback - varför mobbar alla baur egentligen? han lär väl knappast kunnat tänka sig innan hur det skulle vara att gifta sig med den där mediaapan? han har väl absolut nada om han skulle vilja skilja sig, jag tycker faktiskt lite synd om den dåren när precis alla hackar på han och hittar enbart massa fel på honom, jag hade blivit helt knäckt av att umgås med den där familjen, och speciellt med alla kameror överallt som ska dokumentera hans beteende och veta att han måste hålla färgen, annars kablas allt ut i tv på bästa sändningstid liksom

mvh
Citera
Idag, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Varför ska han hylla sitt ex som han inte har barn med? Mitt ex har barn hennes skrev jag inte till, men jag skrev till mitt EX som jag har barn med

Han valde en bild från hans och ps bröllop
Citera
Idag, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noxtrei
har inte sett ett enda avsnitt på tv, bara läst på flashback - varför mobbar alla baur egentligen? han lär väl knappast kunnat tänka sig innan hur det skulle vara att gifta sig med den där mediaapan? han har väl absolut nada om han skulle vilja skilja sig, jag tycker faktiskt lite synd om den dåren när precis alla hackar på han och hittar enbart massa fel på honom, jag hade blivit helt knäckt av att umgås med den där familjen, och speciellt med alla kameror överallt som ska dokumentera hans beteende och veta att han måste hålla färgen, annars kablas allt ut i tv på bästa sändningstid liksom

mvh

Jag håller inte med.

Efter att ha sett och läst mycket av honom uppfattar jag honom som ovanligt inställsam och "kletig". Obehaglig.

För mig framstår det som att han har mycket mer att vinna på att vara en del av familjen än vad PW får ut av honom trots hans "butlerroll".

Det är förstås min personliga tolkning, men jag förstår inte alls varför så många tycker synd om honom. Han är en vuxen man på 60 going on 28.

Tycker inte synd om PW heller men jag kan tycka att är det någon som lurats är det PW. Han har gått från svärmorsdröm till torrboll.

Han säger precis som du: Visste vem hon var men har inte sett WV eller var insatt i hennes liv. Tror CB visste PRECIS vad han gick in i...

CB trodde hans charm och s.k. sex appeal (svettig, svullen och snorig) skulle hålla längre men där gick han på en nit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in