Jag håller med dig. Han kommer tvärtom att försöka hålla sig kvar så länge det går med allt som står att erbjudas. Hade han velat, med för honom PWs enerverande frånvaro, hade han tagit sitt pick och pack och flyttat. Men icke heller. Då försvinner vackra villan, 3 milles båten, Spanientillvaron, lyx, kändisar mm. Så nej, han vill vara kvar och CB visste precis vad han gav sig in i. Så snabb han var att basunera ut att hon var största kärleken och de skulle för alltid leva ihop. Ok nykär, visst tror man lite mycket men en vuxen äldre man som beter sig så...nja. Och nu visar han en helt annan sida till henne. PW är inte felfri, men tror hon har tröttnat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Realdoll00
Jag håller inte med.
Efter att ha sett och läst mycket av honom uppfattar jag honom som ovanligt inställsam och "kletig". Obehaglig.
För mig framstår det som att han har mycket mer att vinna på att vara en del av familjen än vad PW får ut av honom trots hans "butlerroll".
Det är förstås min personliga tolkning, men jag förstår inte alls varför så många tycker synd om honom. Han är en vuxen man på 60 going on 28.
Tycker inte synd om PW heller men jag kan tycka att är det någon som lurats är det PW. Han har gått från svärmorsdröm till torrboll.
Han säger precis som du: Visste vem hon var men har inte sett WV eller var insatt i hennes liv. Tror CB visste PRECIS vad han gick in i...
CB trodde hans charm och s.k. sex appeal (svettig, svullen och snorig) skulle hålla längre men där gick han på en nit.