Igår, 20:24
Medlem
Jag har följt Pernilla sedan hon började med sin dåvarande blogg. Hon berättade även då och visade bilder på allt, både positiva o negativa händelser från sin vardag. När det tog slut från sitt ex hade hon samma beteende som nu. Skrev inte ett ord om honom och få bilder; berättade ingenting om uppbrottet förrän efter ca ett halvår.
Citera
Igår, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Kan tänka mig att Bauer är pissed off & jääävligt irriterad över Emilios senaste inlägg & allmänt sen hjärtan & grejer till Pernilla .

För att toppa det hela är Emilios nya flickvän och skriver : vilken fin hyllning ,angående morsdags inlägget.Säkert inte så glad hon heller . .

Är det något på g mellan Pernilla & Emilo ? .
För jag antar stt Bauer inte är så glad över Emilios inlägg& hjärtsn osv .

Jag hoppas Emilio fortsätter .Som.sagt som att följa ett relationsdrama i realtid .
PW har skrivit en fin och omfångsrik hyllning till CS på morsdag. Tom. där strör Emilio hjärtan. Mer än vad SurBauer gör....
Citera
Igår, 20:56
Medlem
På Pernillas instagram har en person skrivit: Längtar du efter din man? Pernilla har svarat: Jag jobbar inte med min man, men om du känner dig orolig så dyker han upp på bild 17!
Citera
Igår, 21:03
Medlem
Tycker den var fin. Emilio vill väl hylla sin svärmor, om än att det är sin före detta. Han skrev otroligt fint till Pernilla. Man kan visa sin kärlek ändå. Bauer gör väl som vanligt.
[QUOTEventuros|95087861]
PW har skrivit en fin och omfångsrik hyllning till CS på morsdag. Tom. där strör Emilio hjärtan. Mer än vad SurBauer gör....
[/quote]
Citera
Igår, 21:05
Medlem
Kanske jag har fel, men tror att det är två helt olika separationer.
Citat:
Ursprungligen postat av Rtrrq
Jag har följt Pernilla sedan hon började med sin dåvarande blogg. Hon berättade även då och visade bilder på allt, både positiva o negativa händelser från sin vardag. När det tog slut från sitt ex hade hon samma beteende som nu. Skrev inte ett ord om honom och få bilder; berättade ingenting om uppbrottet förrän efter ca ett halvår.
Citera
Igår, 22:08
Medlem
Hon har samma beteende nu som då i media
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här