2026-05-31, 20:24
Medlem
Jag har följt Pernilla sedan hon började med sin dåvarande blogg. Hon berättade även då och visade bilder på allt, både positiva o negativa händelser från sin vardag. När det tog slut från sitt ex hade hon samma beteende som nu. Skrev inte ett ord om honom och få bilder; berättade ingenting om uppbrottet förrän efter ca ett halvår.
Citera
2026-05-31, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Kan tänka mig att Bauer är pissed off & jääävligt irriterad över Emilios senaste inlägg & allmänt sen hjärtan & grejer till Pernilla .

För att toppa det hela är Emilios nya flickvän och skriver : vilken fin hyllning ,angående morsdags inlägget.Säkert inte så glad hon heller . .

Är det något på g mellan Pernilla & Emilo ? .
För jag antar stt Bauer inte är så glad över Emilios inlägg& hjärtsn osv .

Jag hoppas Emilio fortsätter .Som.sagt som att följa ett relationsdrama i realtid .
PW har skrivit en fin och omfångsrik hyllning till CS på morsdag. Tom. där strör Emilio hjärtan. Mer än vad SurBauer gör....
Citera
2026-05-31, 20:56
Medlem
På Pernillas instagram har en person skrivit: Längtar du efter din man? Pernilla har svarat: Jag jobbar inte med min man, men om du känner dig orolig så dyker han upp på bild 17!
Citera
2026-05-31, 21:03
Medlem
Tycker den var fin. Emilio vill väl hylla sin svärmor, om än att det är sin före detta. Han skrev otroligt fint till Pernilla. Man kan visa sin kärlek ändå. Bauer gör väl som vanligt.
[QUOTEventuros|95087861]
PW har skrivit en fin och omfångsrik hyllning till CS på morsdag. Tom. där strör Emilio hjärtan. Mer än vad SurBauer gör....
[/quote]
Citera
2026-05-31, 21:05
Medlem
Kanske jag har fel, men tror att det är två helt olika separationer.
Citat:
Ursprungligen postat av Rtrrq
Jag har följt Pernilla sedan hon började med sin dåvarande blogg. Hon berättade även då och visade bilder på allt, både positiva o negativa händelser från sin vardag. När det tog slut från sitt ex hade hon samma beteende som nu. Skrev inte ett ord om honom och få bilder; berättade ingenting om uppbrottet förrän efter ca ett halvår.
Citera
2026-05-31, 22:08
Medlem
Hon har samma beteende nu som då i media
Citera
Igår, 07:01
Medlem
Märkligt att Emilio gör ett sånt inlägg om Pernilla istället för till sin egen mamma, svärdotter el Åsa
Citera
Igår, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Och Pernilla kommenterar hjärtan på Emilios inlägg om hans egen mamma…men ingen kommentar från henne på Bauers inlägg om mamma Ulla😅

Den svider nog hos CB.Han kommer t.o.m. efter EI:s familj... PW har ju kontakt med EI så det borde hon heller inte "behövt" skriva på Instagram.

Jag tror att PW helt enkelt vägrar blidka CB för CB KRÄVER uppmärksamhet och hennes engagemang och det dödar det mesta.

Att han nu rusar och fixar och trixar överallt passar ju PW alldeles ypperligt. Det är så hon vill ha det! För kärlek är det inte.
Citera
Igår, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rtrrq
Hon har samma beteende nu som då i media

Ja, lite maniskt kanske?
Citera
Igår, 09:12
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Märkligt att Emilio gör ett sånt inlägg om Pernilla istället för till sin egen mamma, svärdotter el Åsa
Varför ska han hylla sitt ex som han inte har barn med? Mitt ex har barn hennes skrev jag inte till, men jag skrev till mitt EX som jag har barn med
Citera
Igår, 14:00
Medlem
Klart Emilio tackar Pernilla, hon har mer eller mindre ensam klarat av att få alla barnen bli de mest kända av alla kändisungar i Sverige...En har egna restauranger, en är flickidol och en av Sveriges folkkäraste artister (typ) och den tredje är ekonomisk oberoende och framgångsrik entreprenör + influencer. Detta sätter även spår på Emilios egna affärer då hans ungar och ex-frugan mer eller mindre lockat folk till hans egna krogar och restauranger som säkerligen drar in mer vinst dem med..så han är nog mer än tacksam för grovgörat Pernilla gjort...
Citera
Igår, 15:13
Medlem
Bra skrivet!!
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Svårt att ge henne skit för att hon är mamma. Man gör väl vad som helst för sina barn eller hur? Skulle hon göra tvärtom och dissa sin egen dotter?
Nej tror inte det! Oavsett vad hon tycker om Biancas utseende mm. så kommer hon nog aldrig att berätta det . Hon pushar och lyfter henne in i döden, precis som en mamma ska göra.
Däremot när det gäller Bianca sätt att trycka ner och förlöjliga PW så skulle hon behöva ge henne en avhyvling, precis som en mamma kan göra. Hon borde inte ta så mycket skit som hon gör, från någon.
Skulle aldrig någonsin bete mig så respektlöst mot någon av mina föräldrar. Det gör man liksom inte. Har aldrig gaft behov av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in