Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-02-18, 17:45
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Lär dig googla. Tog mig 2 sek att hitta denna:

http://www.totalbeauty.com/content/gallery/most-expensive-creams/p64512/page8

Dessutom har PW beskrivit krämen i sig i ett eget inlägg, runt julas när hon fick den i present från familj & vänner.

Och NÄR blev 650 USD sjutusen spänn???? Men PW kanske har fått betala så mycket? (Skäms egentligen som en hund för att jag inte hittade det själv )
Senast redigerad av Photoshopped 2013-02-18 kl. 17:55.
Citera
2013-02-18, 18:00
Medlem
Är det samma slags hudcreme som prinsessan Birgitta använder?
Citera
2013-02-18, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Jag har svårt för Pernilla Wahlgren som ser ut som en skrynklig tonåring som vägrar bli vuxen. Hon har Pippi Långstrumps alla dåliga egenskaper, hennes unge, Benjamin skulle behöva uppfostras.

Jag skrev om Pernilla i höstas, efter att hon uttalat sig hatiskt och överlägset om en annan mamma som hon kallar stagemorsa. Hon blir hatisk mot andra som gör det hon gör, fast bättre.

Nu har det visat sig att krämarna inte hjälper att få en yttre fasad vacker och slät, när det inre består av dåliga egenskaper. Pernilla förhäver sig på bekostnad av, G*nilla P, Fr*ddie W*dling och nu tjuvaktiga städerskor. Pernilla är en näthatare som inte ens har vett att förbli anonym.

Hon är en av anledningarna till tidningsdöden i Sverige. Vem föraktar inte tidningar som skriver om henne och hennes idiotier?

Avslutningsvis, hon ser fortfarande ut som en skrynklig tonåring. Det är allvarligt då dessa Kanebo krämer skall vara bra och är vansinnigt dyra. Slutsatsen måste bli att Pernillas rynkor är bortom all räddning. Åldrandet sker med en rasande fart. Trots stöldbegärliga krämer.
Citera
2013-02-18, 18:24
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Och NÄR blev 650 USD sjutusen spänn???? Men PW kanske har fått betala så mycket? (Skäms egentligen som en hund för att jag inte hittade det själv )

Och har har du den for £580. Aterigen, hon fick den i present av familj och vanner, tror det var fodelsedagspresent. Manga manniskor la en summa och detta var vad dom handlade.

http://www.harrods.com/product/ultimate-the-cream/sensai-by-kanebo/000000000003117557?cat1=new-beauty&cat2=new-beauty-skincare-face&cat3=new-beauty-skincare-face-anti-ageing
Citera
2013-02-18, 22:08
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Och har har du den for £580. Aterigen, hon fick den i present av familj och vanner, tror det var fodelsedagspresent. Manga manniskor la en summa och detta var vad dom handlade.

http://www.harrods.com/product/ultimate-the-cream/sensai-by-kanebo/000000000003117557?cat1=new-beauty&cat2=new-beauty-skincare-face&cat3=new-beauty-skincare-face-anti-ageing

Tänk om ens familj samlade ihop till en hudkräm för 7000 spänn. Då skulle man ju verkligen tro att man var i behov av den...
Citera
2013-02-19, 02:56
Medlem
GreenYoshis avatar
PW verkar bitter över att hon och den så kallade supergruppen åkte ur Melodifestivalen. Enligt henne föredrar tittare underhållningsbidrag framför bra låtar och nummer. Kan det inte vara så simpelt och logiskt att folk är trötta på henne och att låten och numret var under all kritik. Luktar dålig förlorare.
Citera
2013-05-25, 06:21
Medlem
sanctissimuss avatar
Jag har blivit twitterkapad

aldrig lägga ifrån mig telefonen igen, säger Pernilla

aftonbladet 24 Maj
Citera
2013-06-05, 21:04
Medlem
En sån irriterande människa. Så jävla dum i huvudet och irriterande så att huvudet kan sprängas. Bara en sån som fyller Aftonbladet med skitartiklar och säger i en intervju att hon inte lyssnar på sån där musik, Chris Brown när hon blir frågad om honom och att han misshandlade Rihanna. Sen så vet alla att hon är uppmärksamhetskåt och inget hellre vill än att vara en likadan b-kändis i USA som hon är här i Sverige. Inte nog med det så hänger hon med Laila Bagge som är känd för sina hjärndöda uttalanden. Bort från b-kändisträsket och kom áldrig tillbaka.
Senast redigerad av cometmain 2013-06-05 kl. 21:05. Anledning: ed
Citera
2013-06-18, 17:47
Medlem
karlsoons avatar
Vad är det för fel på Pernilla Wahlgren som gör att killarna inte står ut med henne?
Alla killar lämnar henne efter ett tag.Visst hon är inte snygg och hon är ganska korkad.
Men det borde ju killarna veta om innan de blir ihop med henne.
Någon som har någon bra förklaring?
Citera
2013-06-18, 19:01
Medlem
Hon kysser bättre än hon suger
Citera
2013-06-18, 23:33
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Vad är det för fel på Pernilla Wahlgren som gör att killarna inte står ut med henne?
Alla killar lämnar henne efter ett tag.Visst hon är inte snygg och hon är ganska korkad.

Vilka killar har hon varit ihop med enligt dig?
Citera
2013-06-19, 10:33
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon

"Alla killar" ?

Emilio kanns det ju som att det var hon som avslutade, vilket man knappast kan bli forvanad over. Pappan till den yngsta var ju tydligen den som drog ivag. Emilio och hela den soppan kan ju ha bidragit, att ett ex. som gor tillvaron jobbig + att flickvannen ar kandis, och darmed hamnar i skvallertidningar/lop kan sakert vara pafrestande.

Vem vet, forhallande har en tendens att inte alltid sluta lyckligt. Sjalv tycker jag hon ser oerhort bra ut, blir snyggare med aren faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in