Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-18, 06:52
Medlem
Citat:
Det är en ärlig Bianca Wahlgren Ingrosso som gästar Jennifer Kovacs podcast "Opodden".

Hon berättar bland annat om när hon var 7-8 år, och hennes föräldrar Pernilla Wahlgren och Emilio Ingrosso låg i skilsmässa.

– Då pratade alla om att det var pinsamt och att min pappa hade gjort massa saker. Det kändes jobbigt och då minns jag att jag grät, säger hon i podcasten.

http://unvis.it/www.expressen.se/noje/wahlgren-jag-gick-igenom-ett-helvete/
Citera
2016-02-18, 07:09
Medlem
elliot1990s avatar
Jag som aldrig gillat Wahlgren, egentligen ingen ur klanen blev imponerad av att hon vågar klanka ner på heliga Södermalm Det heter knivsöder av en anledning.
Citera
2016-02-19, 02:50
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliot1990
Jag som aldrig gillat Wahlgren, egentligen ingen ur klanen blev imponerad av att hon vågar klanka ner på heliga Södermalm Det heter knivsöder av en anledning.

Trams. Knivsöder är ju bara en liten del av Söder vid Hornstull.
Citera
2016-02-19, 09:49
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Asså jag tyckte fan att Pernilla W var riktigt snygg när det begav sig, speciellt när hon gjorde utviket i Slitz(?) Nuförtiden tycker jag mest att hon ser ut och upplevs som en halvparanoid klimakteriekärring som desperat försöker hålla sig kvar i rampljuset, hade dock inte tackat nej till en omgång i sänghalmen för gamla tiders skull!
Citera
2016-02-21, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Skillnaden är att Kikki regelbundet (nåja, men emellanåt) har fortsatt att ge ut ny musik och spela live. Så sent som i höstas släppte Kikki en kritikerrosad skiva, den förra skivan kom några år innan dess.

Pernilla är i så fall mer som Anna Book. De hade någon hit eller två vardera i mitten av 80-talet och sedan dess, i typ 30 år eller liknande, har det mesta handlat om allt annat än musik.

Det håller jag med dig om.
Men nu livnär hon sig väl mest på sin affär och som skådespelerska
Citera
2016-02-21, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elliot1990

Men bodde hon inte på Östermalm tidigare, det är väl inte så konstigt att hon inte gillar söder då.
Citera
2016-02-22, 17:34
Medlem
Hur är egentligen relationen mellan Emilio Ingrosso och pernilla nu? Vilken relation har barnen med sin pappa? Ja menar dem har ju både hört och läst och kanske sett vad som hänt?
Citera
2016-02-22, 19:50
Medlem
Tycker hon är duktig och verkar lyckas med sitt jobb ocaffärer,men inte med sina män,hon verkar generös mot sina nära och kära,
Citera
2016-03-06, 09:43
Medlem
godboys avatar
Upplever att Pernilla och övriga klanen Wahlgren gör nästan allt för att få synas och höras i media. Just Pernilla deltar ju mer än gärna i både tryck media och diverse slaskprogram inklusive morgonsoffor.

Hon klamrar väl inte sig lika krampaktigt fast som Book, men inte långt ifrån.
Citera
2016-03-16, 19:50
Medlem
Giant Squids avatar
Såg en headline där Pernilla gick till "attack" på Danny och Molly efter frieriet i mellon.
Tyckte det varit en del attackrubriker kring familjen Wahlgren, googlade och med ex- Wahlgrenskan Laila Bagge blev det en del.

Pernilla Wahlgrens taskiga attack mot Carola

Fadde till attack mot Niclas Wahlgren

Efter Laila Bagges elaka attack – här är Niclas Wahlgrens ...

Claes Malmbergs attack på Laila Bagge Wahlgren

Wahlgren till attack mot MTV-profil i ny reklamkampanj

Wahlgren berättar om hundattacken: Orolig

Pernilla Wahlgrens hatattack: Gunilla Persson ett vidrigt svin ..

Bagges barn hånas - nu går hon till attack

Pernilla Wahlgren gick till attack mot orimliga löpsedlar

Laila Bagge till hård attack mot glassbilen!

osv,.....

Är det fantasilös rubriksättning hos journalister, eller står familjen Wahlgren under ständig attack alt, redo att ständigt gå till attack ???
Citera
2016-03-17, 11:16
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hur är egentligen relationen mellan Emilio Ingrosso och pernilla nu? Vilken relation har barnen med sin pappa? Ja menar dem har ju både hört och läst och kanske sett vad som hänt?

Pernilla och Emilio tog upp kontakten för barnens skull för några år sedan. Tydligen var det sonen Benjamin som hade en enda önskan på sin 14-årsdag, och det var att hela familjen skulle äta middag tillsammans. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article15234592.ab

Det verkar som att barnen har bra kontakt med sin pappa, de åker ibland och hälsar på honom i Palma, Mallorca där han bor med sin nya fru. Dottern Bianca skriver en del om sin pappa i sin blogg http://nyheter24.se/modette/biancaingrosso/
Citera
2016-03-17, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Pernilla och Emilio tog upp kontakten för barnens skull för några år sedan. Tydligen var det sonen Benjamin som hade en enda önskan på sin 14-årsdag, och det var att hela familjen skulle äta middag tillsammans. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article15234592.ab

Det verkar som att barnen har bra kontakt med sin pappa, de åker ibland och hälsar på honom i Palma, Mallorca där han bor med sin nya fru. Dottern Bianca skriver en del om sin pappa i sin blogg http://nyheter24.se/modette/biancaingrosso/

ja la märke att dem även snott hans efternamn nu! SÅ jäkla falskt. De förmodligen ENBART för att de går bra för deras kusin, Ingrosso..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in