Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-03-08, 21:41
Medlem
freeriderXIIs avatar
Hennes medverkan var sublim Nu kunde de ju spara in på underhållningen för gästerna och istället se på tv och andra chansen dessutom var det ju också deras andra chans för båda två när det gäller bröllop dock inte med varandra.

tror jag om de nu inte har varit gifta ännu fler gånger med andra
Citera
2010-03-08, 22:05
Medlem
Månsans avatar
Hade min brorsa gift sig med en häxa hade jag också givit fan i att gå på bröllopet.
Citera
2010-03-09, 08:26
Medlem
Don Fadäsos avatar
Hennes yrke är att vara musiker. Musiker väljer sällan sina arbetstider.
Citera
2010-03-09, 08:51
Medlem
Brynja76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balltazzar
God natt på er,

Jag grubblar ofta, det här har jag grubblat mycket på idag och har faktiskt fått mig sömnlös ända tills nu. Jag såg bara en löpsedel idag där just denna Pernilla Wahlgren hade sagt så här ''Det känns värt det!''.
Då hade alltså kvinnan lyckats att komma vidare i nån jävla andra chans i fucking Melodifestivalen ÄVEN fast hennes bror gifte sig samma dag och hon missade alltså bröllopet pga det.
Själv hade jag halshuggit mina systrar om man väljer bort mitt bröllop för något så bisarrt!
Fy farao vad egoistiskt...

Hur ser du på incidenten? Gör din åsikt hörd!

Mod får gärna flytta tråden om jag nu har kletat in den helt fel nu när jag är så trött...

Men herre gud i himmelen asså... Måste dom välja en dag där schlager går???? haha.. så jäkla patetiskt att gnälla över en sån sak när det är en så stor dag som schlager! Det e ju inte som att Pernilla står o sjunger varje dag längre..

Tycker det e jäkligt töntigt att dom gnäller över att hon inte kom till bröllopet.. Dom borde ha valt en annan dag!!!
Citera
2010-03-09, 09:19
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brynja76
Men herre gud i himmelen asså... Måste dom välja en dag där schlager går???? haha.. så jäkla patetiskt att gnälla över en sån sak när det är en så stor dag som schlager! Det e ju inte som att Pernilla står o sjunger varje dag längre..

Tycker det e jäkligt töntigt att dom gnäller över att hon inte kom till bröllopet.. Dom borde ha valt en annan dag!!!

Precis, det va ju inte ett bröllop som fick hela Sverige att stanna precis... Tydligen va det fler än Pernilla som inte fick ledigt från jobbet.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article6744597.ab
Citera
2010-03-09, 10:22
Medlem
wonderlands avatar
Var ju ingen som gick dit förutom mamma Schollin, tror inte det där bröllopet stod högt i kurs hos familjen. Förståeligt förövrigt, verkar ju bara vara ett mediespektakel.
Citera
2010-03-09, 11:32
Medlem
relativs avatar
De valde ett datum när de båda kunde. Det är ju ändå det viktigaste, att brud och brudgum kan komma.

Att Pernilla inte ställde in Melodifestivalen får man lov att förstå, hon gick ju dessutom vidare. Hon börjar bli gammal, har kanske inte många chanser kvar där. Dock tycker jag det var lite konstigt att hon tackade nej till Aftonbladets erbjudande om att de skulle hyra en helikopter åt henne och köra henne direkt efter sändningen till bröllopsfesten.
Citera
2010-03-09, 11:43
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
De valde ett datum när de båda kunde. Det är ju ändå det viktigaste, att brud och brudgum kan komma.

Att Pernilla inte ställde in Melodifestivalen får man lov att förstå, hon gick ju dessutom vidare. Hon börjar bli gammal, har kanske inte många chanser kvar där. Dock tycker jag det var lite konstigt att hon tackade nej till Aftonbladets erbjudande om att de skulle hyra en helikopter åt henne och köra henne direkt efter sändningen till bröllopsfesten.

Det där är ju lite smått sjukt från ABs sida. Det är ju inte Pernilla det handlar om, hon gjorde det smartare valet och tonade ner hela grejen istället för att ge AB fler stories. Laila och brorsan träffades för typ ett år sedan. Förstår inte varför media är som gamar ang deras infallsbröllop.

Eller jo Expressen fattar man ju, de hade inget val efter att betalat paret 50k för visningsrätt på bilderna. Så kärleksfullt deras bröllop måste ha varit..
Senast redigerad av wonderland 2010-03-09 kl. 11:46.
Citera
2010-03-18, 09:12
Medlem
Minns när jättebabyn Pernilla och hennes snorunge till pojk Benjamin uppträdde i Växjö och skulle försöka få rabatt på restaurangen de åt på sedan. När de inte fick rabatt blev Pernilla fly förbannad och började "vet-du-inte-vem-jag-är"-tjafset och hennes lille pojk började gråta. När de sedan uppträdde och konserten var klar trodde Benjamin att han skulle få skriva jättemånga autografer och att jättemånga tjejer skulle komma fram till honom. Inte en enda människa kom...
Citera
2010-09-18, 13:02
Medlem
kiggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalleSpanarn
Minns när jättebabyn Pernilla och hennes snorunge till pojk Benjamin uppträdde i Växjö och skulle försöka få rabatt på restaurangen de åt på sedan. När de inte fick rabatt blev Pernilla fly förbannad och började "vet-du-inte-vem-jag-är"-tjafset och hennes lille pojk började gråta. När de sedan uppträdde och konserten var klar trodde Benjamin att han skulle få skriva jättemånga autografer och att jättemånga tjejer skulle komma fram till honom. Inte en enda människa kom...

Du låter som en saftig stalker. Fixa mer skvaller
Citera
2010-11-02, 08:47
Medlem
Vill göra klart för alla att Tommy Wahlgren på Svenska Spel/Keno inte är släkt med den mediakåta familjen Wahlgren.
Citera
2010-11-04, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalleSpanarn
Vill göra klart för alla att Tommy Wahlgren på Svenska Spel/Keno inte är släkt med den mediakåta familjen Wahlgren.

Hur vet du det? tillhör du släkten Wahlgren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in