Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-17, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaca
Nån som vet?

Jag tippar på Martin Björk (Fråga Olle) eller Peter Magnusson (Sommaren med Göran).
Dom båda verkar vara med på Pernillas Thailandsresa iaf.
Citera
2010-01-17, 21:03
Medlem
Hon var i Thailand strax efter nyår iaf.. såg henne där med familjen. Den mannen var ingen jag kände igen.
Citera
2010-01-17, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generazor
Hon var i Thailand strax efter nyår iaf.. såg henne där med familjen. Den mannen var ingen jag kände igen.

Phuket är Asiens Las Palmas.
Lika orginellt att åka dit som till Kanarieöarna.
12 timmars flyg i sardinburk och så 7 timmars
tidsskillnad. Fullt med horor, Mekong Whiskey
och asiatiskt bullshitkäk. Nej, stanna hemma!
Citera
2010-01-18, 14:44
Medlem
OK, men då borde vara gott om svennabanans på plats i Thailand som kan spionera på vem hennes nye beau är Ge oss ett namn goddammit!
Citera
2010-01-18, 16:17
Bannlyst
Vad gor hennes wanna be gangster ex Emilio nu for tiden, har varit daaligt med tuffa hot. Han har vall fullt upp med att branna bokforingen kanske?
Citera
2010-01-18, 16:19
Medlem
Jag vet en viss bodybuildande polis som numera tycker hon e hemsk och en stalker.
Citera
2010-01-18, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stridstuppen
Jag vet en viss bodybuildande polis som numera tycker hon e hemsk och en stalker.
Well han är ju med henne i Thailand nu så SÅ hemsk tycker han nog inte hon är....
Citera
2010-01-18, 17:22
Medlem
Tänker inte berätta detaljer men jodå, han har själv sagt till mig att hon är hur jobbig som helst. En av hans bästa vänner har förklarat att han tycker hon är hemsk och att hennes familj är som en klan som stalkar honom. Kom ihåg, Jocke har ju faktiskt en unge med henne o då får man ta visst ansvar.
Citera
2010-01-18, 20:07
Medlem
Citat:
Tänker inte berätta detaljer men jodå, han har själv sagt till mig att hon är hur jobbig som helst. En av hans bästa vänner har förklarat att han tycker hon är hemsk och att hennes familj är som en klan som stalkar honom. Kom ihåg, Jocke har ju faktiskt en unge med henne o då får man ta visst ansvar.
Det var intressant med inside info! Var hennes jobbighet anledningen att det tog slut eller ligger det någon sanning i påståendet tidigare i tråden om att han vänstrade?
Citera
2010-01-18, 20:15
Medlem
wonderlands avatar
Citat:

Vad är grejen..stalkar hennes familj honom helt utan anledning
Att exet Pernilla stalkar är väl en sak då man kan räkna ut grunden till det, men att hela familjen skulle vara efter honom..
Citera
2010-01-18, 21:03
Bannlyst
Citat:

Japp, har man barn så får man faktiskt ta ansvar och det kan ju kännas jobbigt för en del tydligen.
Citera
2010-01-18, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det var intressant med inside info! Var hennes jobbighet anledningen att det tog slut eller ligger det någon sanning i påståendet tidigare i tråden om att han vänstrade?

Jag vet inte, men det va ju han som lämnade henne. Tyligen så satt hon bara hemma o grät o grät medan hennes familj, som han tyckte det, stalkade honom o la sig i så att det blev skitjobbigt. Vet inte hur hon är, men han är långt ifrån präktig, nästan lite förortssmågangstertuff (på ett roligt sätt), så jag kan tänka mig att han ruttnade fort om hon är så präktig
Senast redigerad av Stridstuppen 2010-01-18 kl. 22:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in