Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-06-13, 10:46
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockstar Sthlm
Det behövs inga 15 spänn för att se vem det var:

"Pernilla Wahlgren var otrogen mot Emilio Ingrosso och knullade fräckt runt med en annan man. Det avslöjar Ingrosso i en ny bok som släppts i dagarna.

Pernilla Wahlgrens exmake Emilio Ingrosso berättar om otrohetsdramat i självbiografin "La Famiglia". Han skriver ingående om Pernillas otrohet med sin motspelaren Lars Bethke i "Grease".

När han får reda på sin frus vänsterprassel söker han upp Pernilla och hennes älskare i Lars Bethkes lägenhet. Emilio förklarar på italienskt manér för det påkomna paret vad som gäller:

- Jag kommer alltid att vara Olivers pappa, vilket betyder att du alltid kommer att få med mig att göra. Men om Pernilla bara är ett knull för dig, en tillfällig romans som kommer att ta slut om några veckor, vill jag att du ska veta att du har förstört något som betyder allt. Förstår du?

Emilio skriver också om Pernilla Wahlgrens okända abort och om hur hans svärmor Christina Schollin härskat som en diktator under de år som han var tillsammans med Pernilla."

http://www.skandalextra.com/article.php?id=238

Och gipskattens egna snedsteg,tar han upp det oxå?
Sicken skenhelig mytoman han är,gipskatten!
Citera
2007-06-15, 13:14
Bannlyst
Jag gillar verkligen inte att Emilio omnämns som dego och gipskatt.
Jag förstår inte hur ni kan med att skriva detta. Kallar ni svarta för niggrer också? Det är sååå WT...

Ge Emilio egenskaper istället för nedsättande ord.
Kalla honom dum, egenkär, pompös, whatever.
Tack för ordet.
Citera
2007-06-15, 13:41
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Jag förstår inte hur ni kan med att skriva detta. Kallar ni svarta för niggrer också? Det är sååå WT...

Tack för ordet.

Svarta är nopplisar,och att ge gipskatten egenskaper är förnedrande för egenskaperna!

Hellre WT än emilio ingrosso!
Citera
2007-06-15, 14:39
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly

Tack för ordet.

Nja. Emilio Ingrosso påpekar så fort tillfälle ges att han är "italienare", och har t o m använt detta för att försöka hota Pernilla W. "Jag är italienare, jag accepterar inte sånt här..." (eller så).

Med andra ord ligger fältet fritt för alla att häfta fast hans etnicitet vid hans person, genom tillmälen som "dego" osv. "Rinkeby-slödder" kan man annars säga, det är mer politiskt korrekt

"Gipskatt" är ett fint gammalt ord, alldeles för fint för Ingrosso-slöddret.

- F.G
Citera
2007-06-15, 15:04
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Nja. Emilio Ingrosso påpekar så fort tillfälle ges att han är "italienare", och har t o m använt detta för att försöka hota Pernilla W. "Jag är italienare, jag accepterar inte sånt här..." (eller så).

Med andra ord ligger fältet fritt för alla att häfta fast hans etnicitet vid hans person, genom tillmälen som "dego" osv. "Rinkeby-slödder" kan man annars säga, det är mer politiskt korrekt

"Gipskatt" är ett fint gammalt ord, alldeles för fint för Ingrosso-slöddret.

- F.G

Du har rätt,F.G,gipskatt är för fint för runkebyslöddret E.I,så jag tar tillbaka detta!
(med tanke på varifrån "gipskatt"stammar,så kommer nog inte någon av ingrossograbbarna i närheten av det "epitetet"!)

Hädanefter så kallar jag honom "degos"eftersom det är det han är!
Citera
2007-07-25, 20:49
Medlem
Pernilla stod framför mig i kön till en korvkiosk för 30 min sen.

Hon frågade om de sålde cigg(doh!),för att sedan fråga vart i området de sålde cigg när killen i kassan sagt nej.(och hon har bott i detta område i mer än ett år iaf)

Hon såg iaf snygg ut!
Citera
2007-07-26, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Jag vet inte om det omnämnts tidigare, men allt är inte små fluffiga moln i hennes nya realtion heller, Joakim lämnade henne under en period när hon var gravid häromsistens!
Nog för att Ingrosso är en dego men glöm inte att det finns två sidor av varje mynt. Om någon träffar Pernilla på stan så kan ni ju fråga varför alla hennes barn hellre bor hos pappa i en etta på östermalm än i nya stora villan på Lidingö.....

Upprinnelsen till det bandade samtalet med ingrosso var att äldste sonen kom hem försent och inte fick komma in i lägenheten Pernilla och Joakim då bodde i varvid han ringde sin far i tårar och förklarade att han inte fick komma hem.
Ditt sista stycke känns liiite långsökt måste jag säga, äldsta sonen har väl egen nyckel till att börja med? Dessutom borde väl Ingrosso då ha skrikit nåt om sonen i det inspelade samtalet? Han skrek ju bara om henne och J. Nä detta tror jag inte stämmer.
För övrigt får du gärna utveckla varför J lämnade henne ett tag.
Citera
2007-09-27, 21:27
Medlem
Arne Bajses avatar
Skvaller om Benjamin Wahlgren

Har sett Benjy Wahlgren på nära håll. Gratis Livekonsert i Ekholmens centrum tillsammans med heta Molly Sandén

Nåväl, liten blyg kille tills han kommer upp på scen, ojj killen sjunger o dansar för fullt, kör Michael Jacksons 70-tals barnlåtar från Jackson Five. Fick intrycket att han var liten för sin ålder, lite knubbe-varning på honom.

Som alltid på gratiskonserter i köpcentrum kom en alkis med en platta öl fram och skulle göra sin grej, dvs hälsa på Benjy när han sjöng och säga hur bra han var. Benjy tyckte inte att det var så kul att krama fyllon, det var ju sjunga han kommit dit för, pojken såg inte ut att njuta av skivsigneringen heller, fanns massor av småflickor som tiggde kramar också.
Citera
2008-04-02, 19:51
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Käre Arne Bajse jag sörjer för att din tråd har fått 0 replies

Men nu är tiden mogen, den lille herren Benjie står just nu & låtsas röra runt i en sandslotts-hink i TV4:s slentrianunderhållning Kockduellen
Tyckte det var stor humor när han nyligen hällde ut sin Lidl-Kasse på skärbrädan inför sin Kocks imponerade ögon, och det var givetvis enbart lillgammla produkter..som det var så uppenbart att han stjälv inte valt ut för egen maskin att det vart..knasigt, då Pernilla givetvis är barnvakt åt honom genom att delta i andra köks-laget, nejdå TV4 hävdar att Benno med omsorg stjälv åkt sepparat till landthandeln, valt ut Fiskägg ifrån Förenade Arab Emiraten, en bit Ruckola, 1 Cocosnöt, en kvarting Havartiost & slutligen hårfärgningssmedel med en Pernilla på framsidan

Stjälv pallar jag inte av att kolla klart på eländet, ni andra får ta den matchen

han är lillgammal & vill säkerligen vara en mogen gentleman det är skvallret för dagen
Senast redigerad av Herr Bökberg 2008-04-02 kl. 20:26. Anledning: stavfel
Citera
2008-04-02, 23:51
Medlem
Finns det nåt värre än dessa kändisungar som ynglar av sig med sina ofta kassa uppträdanden i media? Familjen Wahlgren har satt det i system och snart är det väl dags för barn-barns-barnen att dyka upp i rutan?
Citera
2008-04-03, 01:11
Medlem
chribsson2s avatar
Benjamin...är det farfar Wahlgren det? Någon "washed up" varieté-artist som framavlade Hans? Eller har jag missat något?
Citera
2008-04-03, 08:56
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Benjamin...är det farfar Wahlgren det? Någon "washed up" varieté-artist som framavlade Hans? Eller har jag missat något?
Det är den minsta Wahlgrenaren, Pernillas barn. Så du har antagligen missat ganska mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in