Citat:
Ursprungligen postat av Slabbeduskan
Exakt hur gamla var inte hennes egna barn när hon slängde in dom på scenen och hur mycket exponerar hon inte sina ungar på bloggen. Hon är en falsk jävel som ser ner på vanliga människor och hånar så fort hon kommer åt. För inte så längesedan skrev hon att Lindex var en lågpriskedja, där spotta hon sina bloggare rakt i ansiktet, för det är just där dom handlar. Folkkär är det sista den människan är.
Kollade lite på hennes blogg, och jag tycker det vidrigaste är hur hon använder sina barn som reklampelare. Okej att hon inte har någon självrespekt eller integritet och förvandlar hälften av sina blogginlägg till annonser för olika företag och butiker, men när hon visar bilder på sina barn i förskoleåldern, iförd en mysdräkt, och skriver "onepiecen köpte jag såklart på härliga Barnklädesbutiken för bara 499 kronor, de har rea nu så bara gå in och handla" blir jag riktigt upprörd, hur fan kan man göra så och samtidigt kritisera andra för att de är dåliga förebilder, eller rätt och slätt kalla dem svin utan att egentligen förklara varför?
Jag tycker synd om Hans Wahlgren och Christina Schollin, som är seriösa yrkesmänniskor som ger ett sympatiskt intryck, för att tre av deras barn, som saknar talang och verkar både korkade och elaka, valt att utnyttja sitt efternamn för att få en snabb och lätt karriär.