Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-19, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Tönt-Pernilla kastar sten i glashus igen och kallar Gunilla Persson (känd från ett lyxfru-program på televisionen) för ett "svin" och en "vidrig människa". Nu verkar inte denna Persson vara en särskilt trevlig person, men vem fan är Wahlgren att komma med sådana uttalanden? Särskilt när hennes största (och enda!) kritik mot Persson är som följer:

Fy fan vad äckligt och elitistiskt sagt. Det värsta man kan göra enligt Wahlgren är alltså att felaktigt tro att folk tycker om en? Och då är man en vidrig människa och ett svin?

Har Wahlgren visat sådan mobbningstendenser hela livet eller är det något hon börjat med nu när hon är över 40 år gammal? Är det en del i hennes tafatta försök att hålla sig ung, precis som när hon skriver och klär sig som en fjortis? Eller är det helt enkelt så, som en del gissat i tråden, att hon sällan är nykter nuförtiden?
Det är ju just det hon tror att alla tycker om henne, och då har hon jävligt fel. Häromdagen skulle hon ha varit med i Mix Megapol men ringde och hade försovit sig, och på bloggen stod det att hon hade varit på krogen kvällen innan. Smart människa not.
Citera
2012-10-19, 22:31
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimova
"Jag är en sån jävla klant!! Märkte aldrig att båthelvetet stannade och missade att kliva av!!!! Nu blir det till att tura tre gånger! ", skriver stjärnan på Twitter, och förklarar för Expressen.se att hon fick panik när hon upptäckte att hon inte skulle komma av båten:

– Herregud, jag började grina. Jag trodde ju att jag skulle missa giget.
Blotta tanken på att vara en programpunkt på Ålandstravets årliga gala måste vara ett stort skämt.

Pernilla Wahlgren suger, trav suger och för er som spelar trav på hästar som drillas av elstötar, Sälj din Häst till Scan Väst. Då blir det i alla fall sjyssta burgare av spektakel som involverar Pernilla Wahlgren och ett gäng travhästar.

Nja, burgare görs av nötkött, hamburgerkött däremot SKA göras av hästkött, annars blir det det inte lika gott och dessutom falsk varubeteckning.
Citera
2012-10-20, 09:19
Medlem
GreenYoshis avatar
Läste en intervju av Expressen där Gunilla fick svara på Pernillas mobbningsuttalanden.. Journalisten sa något till GP att PW är väldigt omtyckt i Sverige och folkkär Stämmer verkligen detta?? Har aldrig haft mycket övers för mediakåta Pernilla. Alltid sett Pernilla som någon som är känd tack vare sina föräldrar.. I bloggen och intervjuer framstår PW som en väldigt omogen 47+ som fått för sig att hon fortfarande är fjorton.. Sen att hon anser att det är acceptabelt att mobba när hon själv inte klarar av konstruktiv kritik visar bara vilken blåst människa hon är. Hon verkar ha den åsikten att allt som skrivs i media och visas på tv är sant. Så då bör man tro på allt som skrivits om denna avart. Hon är en bra förebild för sina barn också. Det är helt rätt att mobba.. Om du blir mobbad själv ska du grina ut i tidningar och media.. Hon om någon borde tycka att hennes barn är bättre än alla andra eftersom hon hjälper dem att bli kända. Dubbelmoral när hon anser att det är fel av Gunilla att ge sin dotter självförtroende. Antar att det bara är Wahlgrens som får bli kändisar och pressa sina barn.

Nu gillar jag inte Gunilla heller men självklart är Hollywoodfruar vinklat. Varken Isabel, Gunilla eller hon som är gift med den gamla gubben gör ett bra intryck.. De överdriver nog en hel del och gör det yttersta för att provocera. Maria framstår som ett konflikträdd spån som inte vågar ha någon åsikt om någonting.. Ett bobblehead som bara nickar inställsamt och håller med alla..
Citera
2012-10-20, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenYoshi
Läste en intervju av Expressen där Gunilla fick svara på Pernillas mobbningsuttalanden.. Journalisten sa något till GP att PW är väldigt omtyckt i Sverige och folkkär Stämmer verkligen detta?? Har aldrig haft mycket övers för mediakåta Pernilla. Alltid sett Pernilla som någon som är känd tack vare sina föräldrar.. I bloggen och intervjuer framstår PW som en väldigt omogen 47+ som fått för sig att hon fortfarande är fjorton.. Sen att hon anser att det är acceptabelt att mobba när hon själv inte klarar av konstruktiv kritik visar bara vilken blåst människa hon är. Hon verkar ha den åsikten att allt som skrivs i media och visas på tv är sant. Så då bör man tro på allt som skrivits om denna avart. Hon är en bra förebild för sina barn också. Det är helt rätt att mobba.. Om du blir mobbad själv ska du grina ut i tidningar och media.. Hon om någon borde tycka att hennes barn är bättre än alla andra eftersom hon hjälper dem att bli kända. Dubbelmoral när hon anser att det är fel av Gunilla att ge sin dotter självförtroende. Antar att det bara är Wahlgrens som får bli kändisar och pressa sina barn.

Nu gillar jag inte Gunilla heller men självklart är Hollywoodfruar vinklat. Varken Isabel, Gunilla eller hon som är gift med den gamla gubben gör ett bra intryck.. De överdriver nog en hel del och gör det yttersta för att provocera. Maria framstår som ett konflikträdd spån som inte vågar ha någon åsikt om någonting.. Ett bobblehead som bara nickar inställsamt och håller med alla..
Exakt hur gamla var inte hennes egna barn när hon slängde in dom på scenen och hur mycket exponerar hon inte sina ungar på bloggen. Hon är en falsk jävel som ser ner på vanliga människor och hånar så fort hon kommer åt. För inte så längesedan skrev hon att Lindex var en lågpriskedja, där spotta hon sina bloggare rakt i ansiktet, för det är just där dom handlar. Folkkär är det sista den människan är.
Citera
2012-10-20, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slabbeduskan
Exakt hur gamla var inte hennes egna barn när hon slängde in dom på scenen och hur mycket exponerar hon inte sina ungar på bloggen. Hon är en falsk jävel som ser ner på vanliga människor och hånar så fort hon kommer åt. För inte så längesedan skrev hon att Lindex var en lågpriskedja, där spotta hon sina bloggare rakt i ansiktet, för det är just där dom handlar. Folkkär är det sista den människan är.

Pernilla har troligtvis ingen aning om hur barn och föräldrar som inte är födda in i branschen får kämpa för att t ex få roller i musikaler. Om hon är falsk eller bara ärligt elak och fördomsfull vet jag inte, men hon framför ju i alla fall starka åsikter om folk som handlar på Ullared eller deltar i Bonde Söker Fru. Att hon dessutom gett sin in i debatten om Gunilla Persson och ägnar sig åt vuxenmobbing är faktiskt riktigt otäckt!
Citera
2012-10-20, 15:04
Medlem
Fula Gubbens avatar
Pernilla Wahlgren är inte det minsta folk-kär, en relativt talanglös och oattraktiv medelmåtta som aldrig blivit känd om hon inte hade haft kända föräldrar. Pernilla Wahlgren är ett dåligt skämt, jag tror inte det finns en enda person som verkligen gillar henne. Till skillnad från Carola t ex.

Att någon media-idiot tror att PW är folkkär är helt i sin ordning, de människor som har absolut sämst inblick och känsla för vad folk tycker brukar jobba i media.

Medioker person blir känd via svågerpolitik, hyllas av media, ingen normal människa bryr sig = Sverige i ett nötskal.
Citera
2012-10-20, 15:17
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:

Kollade lite på hennes blogg, och jag tycker det vidrigaste är hur hon använder sina barn som reklampelare. Okej att hon inte har någon självrespekt eller integritet och förvandlar hälften av sina blogginlägg till annonser för olika företag och butiker, men när hon visar bilder på sina barn i förskoleåldern, iförd en mysdräkt, och skriver "onepiecen köpte jag såklart på härliga Barnklädesbutiken för bara 499 kronor, de har rea nu så bara gå in och handla" blir jag riktigt upprörd, hur fan kan man göra så och samtidigt kritisera andra för att de är dåliga förebilder, eller rätt och slätt kalla dem svin utan att egentligen förklara varför?

Jag tycker synd om Hans Wahlgren och Christina Schollin, som är seriösa yrkesmänniskor som ger ett sympatiskt intryck, för att tre av deras barn, som saknar talang och verkar både korkade och elaka, valt att utnyttja sitt efternamn för att få en snabb och lätt karriär.
Citera
2012-10-20, 16:21
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Kollade lite på hennes blogg, och jag tycker det vidrigaste är hur hon använder sina barn som reklampelare. Okej att hon inte har någon självrespekt eller integritet och förvandlar hälften av sina blogginlägg till annonser för olika företag och butiker, men när hon visar bilder på sina barn i förskoleåldern, iförd en mysdräkt, och skriver "onepiecen köpte jag såklart på härliga Barnklädesbutiken för bara 499 kronor, de har rea nu så bara gå in och handla" blir jag riktigt upprörd, hur fan kan man göra så och samtidigt kritisera andra för att de är dåliga förebilder, eller rätt och slätt kalla dem svin utan att egentligen förklara varför?

Jag tycker synd om Hans Wahlgren och Christina Schollin, som är seriösa yrkesmänniskor som ger ett sympatiskt intryck, för att tre av deras barn, som saknar talang och verkar både korkade och elaka, valt att utnyttja sitt efternamn för att få en snabb och lätt karriär.
Det är ju det jag menar, hon fläker ut sina barn mycket mer än Gunilla gör med sin dotter. Sen fattar inte jag denna avsky för Gunilla jag tycker hon är underhållande att se på. Tänk om inte hon hade varit med vilket tråkigt program det hade varit.
Citera
2012-10-20, 21:15
Medlem
Det var hemskt vad många hatiska människor som hatiskt spyr galla över, o kallar PW hatisk när hon bara reflekterar över att en korkad slemmig skitstövel är en korkad slemmig skitstövel.

För övr så har PW, trots sin dåliga smak när det gäller män och att hon är litet charmigt korkad, livstids immunitet och kan säga och göra vad som helst efter att ha fått en hel generation tonårskillar att ha våta drömmar om henne dygnet runt, visste Ni inte det?
Citera
2012-10-20, 21:24
Medlem
Terugflitss avatar
Citat:
Det är ju det jag menar, hon fläker ut sina barn mycket mer än Gunilla gör med sin dotter. Sen fattar inte jag denna avsky för Gunilla jag tycker hon är underhållande att se på. Tänk om inte hon hade varit med vilket tråkigt program det hade varit.
Gun-ILLA är en äcklig häxa, som ska brännas på bål.
Citera
2012-10-20, 23:36
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1000000
en hel generation tonårskillar att ha våta drömmar om henne dygnet runt, visste Ni inte det?

En hel generation med Downs Syndrom eller? Osexigare kvinna får man leta efter, utseende ca 4.5 på en skala 1-10, för stort huvud och för liten kropp, konstiga frisyrer, charmlös och tydligt bitchig och egotrippad, allmänt asexuell/transperson-utstrålning.

Förstår att hon är kompis med Charlotte "Trafikolyckan" Perrelli, de två kunde bilda en klubb tillsammans: Tjejerna Som Trodde De Var Snygga.
Citera
2012-10-21, 12:35
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
En hel generation med Downs Syndrom eller? Osexigare kvinna får man leta efter, utseende ca 4.5 på en skala 1-10, för stort huvud och för liten kropp, konstiga frisyrer, charmlös och tydligt bitchig och egotrippad, allmänt asexuell/transperson-utstrålning.

Förstår att hon är kompis med Charlotte "Trafikolyckan" Perrelli, de två kunde bilda en klubb tillsammans: Tjejerna Som Trodde De Var Snygga.

Haha hittade denna på hennes bloggkommentarer Mobbaren blir mobbad av ytterligare en mobbare

http://www4.picturepush.com/photo/a/11217092/img/11217092.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in