Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-07, 15:53
Medlem
21Nyheternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
God kväll!

Nu har jag fått nog, kan inte hålla mig ifrån att starta en tråd om denna avskyvärda avkomma.

Såg av en händelse en repris av Emma anderssons skitprogram "Dolce Vita" idag.

Hela programmet handlade om Pernilla Wahlgren. Om hur duktig hon var som klarade av att ha ett jobb (stå o sjunga med falsk röst ett par timmar varje kväll) och samtidigt ha två barn. Vad jag vet så finns det många ensamstående mammor som både jobbar, skjussar till aktiviteter och sköter hushållet i största allmänhet.
Hon gillar tydligen även att handla dyra kläder och skor från märken som Gucci och Dolce G. Detta framhävdes genom att hon och emma var rejält löjliga i en butik där dom provade ett par solglasögon och några fräsiga stövlar.
Hon underströk att hon är trött på att bli klassad som en bimbo.
5 minuter senare händer detta:

Pernilla och Emma går ut från någon lokal där Pernilla har haft någon löjlig föreställning. Det står en mamma och tre kids utanför och vill ha autografer(?).

Pernilla: Vart kommer ni ifrån då?
Mamman: (säger nått, jag hörde inte)
Pernilla: Jaha, då har ni ju inte åkt så långt!
Mamman: Hmm, det är iaf 25 mil...
Pernilla: Jaha ojj

När dom sedan lämnar mamman och barnen så härmar dom mamman som en tjurig gammal tant

Jag är så jävla trött på denna idiot, vad fan har hon gjort för att få denna uppmärksamhet och utrymme i media? Har jag missat något? Tydligen har hon även blivit utsedd till sveriges sexigaste för några år sedan också

För er som inte vet vem jag pratar om så bifogar jag motvilligt en bild på liket

http://www.karlshamn.se/kommun/festival/foton2005/050720-016rk-200.jpg

Diskutionsfrågor:
Vad har gjort henne känd?
Är hon snygg?
Gillar ni henne?

Jag tror hon har en fantastisk klåda mellan benen men om det kvalificerar henne för några andra utmärkelser än kåt bimbomorsa är förstås en annan femma.
Hon kommenterade i en intervju nån gång hur omöjligt det skulle vara med avhållsamhet även i ett par veckor. Något de flesta människor någon gång får uppleva, frivilligt eller ofrivilligt.
I en god värld någon gång i framtiden i en annan galax gör hon hårdporr istället för sjunger och blir nersprutad av stora gröna Jabba the Huts.
Det vore show om ni frågar mig.
Citera
2009-12-08, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 163cm
Pernilla kan inte haft det lätt med den där Emilio Isglass eller vad han nu hette. Vi renoverade upp en lägenhet från 1890 talet som bebotts i över 60 år av samma par, den var i princip i orginalskick, och hade bla ett serveringskök som var unikt, en mycket duktig snickare höll på i 3 veckor för att återskapa dess ursprungliga glans. Lägenheten hyrdes ut till paret Isgalss och Emilio tog dit egna byggjobbare som på 10 minuter förpassade serveringköket till en kontainer.

Stockholm stadmuseier var t.o.m i lägenheten för att dockumentera innan Emilio & Co förstörde den.

Pernilla hade var ute och handlat tapeter till barnkammaren när Emilio kom hem, han skerk rakt ut att det var han som bestämde vilaka tapeter det skulle vara på väggarna och bröt rullarna på mitten och stoppade dom i en sopsäck.
Tapeterna som sen kom upp var bredrandiga röd/vita, precis som lustiga huset på Gröna lund.

Värst var toan, svart o vitt kakel med allt annat i rostfritt stål, såg ut som en pissoar på en tunnelbanestation.

Har varit i nämnda lägenhet. Ja det var ingen rolig syn.
Att Emilio är galen vet de flesta vid det här laget. Men även solen (PW) har
sina fläckar. Tydligen får hon då o då fullständiga freak-outs o har hotat sina barn. Vid nå´t tillfälle blev barnen så rädda att polis fick rycka ut till nuvarande villan. O då menar jag inte hennes ex-polis
Citera
2009-12-08, 16:10
Medlem
Jag tycker Pernilla är toppen och vet att hon tagit den i tvåan

Detaljer TACK!
Senast redigerad av frallans 2009-12-08 kl. 16:15.
Citera
2009-12-08, 22:43
Medlem
Smultronstallets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babyoma
Har varit i nämnda lägenhet. Ja det var ingen rolig syn.
Att Emilio är galen vet de flesta vid det här laget. Men även solen (PW) har
sina fläckar. Tydligen får hon då o då fullständiga freak-outs o har hotat sina barn. Vid nå´t tillfälle blev barnen så rädda att polis fick rycka ut till nuvarande villan. O då menar jag inte hennes ex-polis

Skitsnack, men pw är enligt min åsikt en mkt marginell nolla
Citera
2009-12-12, 00:49
Medlem
Bump!

Vem vet att hon tagit den i 2:an och hur vet du det!
Citera
2009-12-12, 01:19
Bannlyst
Såg "Schulman Show" se länk: http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/schulmanshow/article6274325.ab

Pernilla i läderbyxor! men detta tar vi i annat forum.

On topic: I "Schulman Show" talades det om en skandalbok som Emilio skrivit, boken handlar om förhållandet med Pernilla. Skulle tydligen vara en vidrig bok som tystades ner av mediesverige. Någon som vet mer om Emilios bok?
Citera
2009-12-12, 01:34
Medlem
SexMurderArts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Schmerz
Jag har fått för mig att hon gillar att "pudra näsan". Ligger det nån sanning i det, eller har jag fått det om bakfoten?
Det är sant, hon kunde sitta kvällar i rad utan att röra sig ur fläcken. Men hon är inte värre än nån annan i hennes ålder/situation rätt chill.
Senast redigerad av SexMurderArt 2009-12-12 kl. 01:53.
Citera
2009-12-12, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SexMurderArt
Det är sant, hon kunde sitta kvällar i rad utan att röra sig ur fläcken. Men hon är inte värre än nän annan i hennes ålder/situation rätt chill.
det är väl en förkärlek för det vita guldet som menas med "pudra näsan"... eller?
Citera
2009-12-12, 02:01
Medlem
SexMurderArts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snasky
det är väl en förkärlek för det vita guldet som menas med "pudra näsan"... eller?
Rolling Stones förklarar
Mothers Little Helper
http://www.youtube.com/watch?v=8cKzJOmVhjs

EDIT: Jag har haft hand om mängder av pulver som Clark O fraktat över sundet så jag känner mig lite cool just nu men även rätt beräknande eftersom jag ser FB som ett spel. Jag intar en roll helt enkelt och vore ju dum i huvudet om jag sa som det var, eller? Jag vill ju egentligen bara att kling och klang x 100 ska anteckna och komma förbi med ett torrt och grått papper där det står vilken dåligmänniska jag ändå kan va ibland.
Senast redigerad av SexMurderArt 2009-12-12 kl. 02:46.
Citera
2009-12-17, 14:41
Medlem
Om man har tittat på Pernillas jul så ser man att hon har ett ganska ansträngt förhållande till hennes nära och kära. Faktiskt kul att titta på programmet enbart därför.

Det är många små "skämt" och allmänt spexig (urk) stämning men man anar helt klart en mer tävlingsinriktad och bitchig Pernilla än vad hennes offentliga image gör gällande.

Hon verkar anstränga sig så mycket för att visa hur puttenuttigt hennes liv är med många vänninor. Men man ser också hur ytlig och som sagt, tävlingsinriktad, dessa vänskaper verkar vara. Tror mycket handlar om att bräcka varandra utseendemässigt, vem har snyggast designerskor, vem ser mest brunbränd och fräsch ut, vem har den dyraste klänningen... Pinsamt pinsamt. Kort sagt, så som de flesta fjortisar beter sig. Men Pernilla verkar ha stannat i det stadiet
Citera
2009-12-17, 19:07
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snasky
On topic: I "Schulman Show" talades det om en skandalbok som Emilio skrivit, boken handlar om förhållandet med Pernilla. Skulle tydligen vara en vidrig bok som tystades ner av mediesverige. Någon som vet mer om Emilios bok?

Boken heter La Famiglia och gavs ut i magasinformat, inkl. medföljande CD-skiva med Emilios egenkomponerade musik.
La Famiglia är nämligen en fusion i ord, bild, form och även musik, La Vita, ett specialkomponerat stycke för [min] självbiografi – La Famiglia.
http://www.bokhora.se/blog/recension/2007/07/emilio-ingrosso-la-famiglia-del-1-av-3-1985-1992/

Boken är del 1 och täcker in åren 1985-1992.
Frågan är om det blir någon del 2 och 3?

Kanske kommer din verklighet att kastas om en smula. Kanske kommer du att förvånas, överraskas, uppröras, beröras, omvärdera eller helt enkelt bara uppleva.
Jag vill gärna ta del av just dina åsikter!
Trevlig läsning!
Emilio

http://blogg.boogazine.se/?p=14#comments

Som det spekulerats i en annan tråd så verkar ju Pernillas äldsta son Oliver vara något av pappas pojk.
Pernilla verkar inte prata mycket om honom, hon syns mest med de andra barnen osv. Så, Oliver verkar ha tagit pappa Emilios parti...?

Följande kommentar fanns vid ovanstående länk:
Cheeta! den 20 Jun 2007 kl. 00:06
Hello!
Har hon verkligen kastat ut sin egen son?? Man tror ju knappt det är sant! En mor gör inte så, tvärtom offrar man allt för sina barn, iaf om man har riktiga moderskänslor. STACKARS POJKE!!!Hoppas du finns där och stöttar honom Emilio.

Borde vara Oliver som åsyftas.

Citera
2010-01-11, 11:24
Medlem
vem dejtar pernilla?

Nån som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem