Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-06-12, 20:20
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Årets mamma är nog att ta i med tanke att hon inte drar sig för att slå sina barn!

Har du sett det eller har du "bara" källor?
Citera
2007-06-12, 20:32
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Har du sett det eller har du "bara" källor?

Närstående källor!
Citera
2007-06-12, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boney M
Moget.

Jag tycker Pernilla är toppen och vet att hon tagit den i tvåan. Tänk om jag vore en två meter lång polisstuderande med fånleende och utstående öron...och visste att det satt en misslyckad kroggangster ngnstans som störde sig på att jag stekte hans ex

Hur vet du att hon tagit den i tvåan??
Citera
2007-06-12, 21:50
Medlem
Fula Gubbens avatar
Pernilla W aka "E.T" har en son som haft stora problem i skolan; tydligen vart det väldigt mycket Ingrosso-gener i vederbörande, vilket ledde till anpassningsproblem och usla skol-resultat. Bör vara det äldsta barnet, har inte koll på denna tragiska familj i detalj, men info:n i alla fall från säkra källor här på Karlavägens solsida. Såg för övrigt Nicola Ingrosso stå och hänga med en tom, intelligensbefriad blick utanför sitt Divino igår... allt som vanligt med andra ord.

- F.G

PS att hon blev "Årets Mamma" är hejdlöst... de kanske menade "Årets Sämsta Mamma" men skrev fel ?
Citera
2007-06-12, 21:56
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Närstående källor!

Jag har träffat Pernilla ett antal gånger i början av 90-talet. Det är länge sedan, men det som slog mig då var att hon så snabbt kunde svänga mellan att vara typ... "hej jag heter Pernilla *hälsar i hand* och vad trevligt det är att träffa dig "Carl" till att vara lite så där lagom snorkig. Det kändes lite knepigt tycker jag.

Edit: Ja det är lite töntigt, men det känns lite speciellt att uppnå sitt tusende inlägg...
Citera
2007-06-12, 22:01
Medlem
moneysisters avatar
Årets mamma ?

ok, och hennes kille årets polis då eller.....?
hm en i min närhet blev erbjuden att ta över någons hr på söder
nu ska vi se minns jag rätt var det ett sjusiffrigt belopp.....
( tror soffan man fick på köpet var en riktig dyrgrip )

Citat:
Ursprungligen postat av Packan
God kväll!

Nu har jag fått nog, kan inte hålla mig ifrån att starta en tråd om denna avskyvärda avkomma.

Såg av en händelse en repris av Emma anderssons skitprogram "Dolce Vita" idag.

Hela programmet handlade om Pernilla Wahlgren. Om hur duktig hon var som klarade av att ha ett jobb (stå o sjunga med falsk röst ett par timmar varje kväll) och samtidigt ha två barn. Vad jag vet så finns det många ensamstående mammor som både jobbar, skjussar till aktiviteter och sköter hushållet i största allmänhet.
Hon gillar tydligen även att handla dyra kläder och skor från märken som Gucci och Dolce G. Detta framhävdes genom att hon och emma var rejält löjliga i en butik där dom provade ett par solglasögon och några fräsiga stövlar.
Hon underströk att hon är trött på att bli klassad som en bimbo.
5 minuter senare händer detta:

Pernilla och Emma går ut från någon lokal där Pernilla har haft någon löjlig föreställning. Det står en mamma och tre kids utanför och vill ha autografer(?).

Pernilla: Vart kommer ni ifrån då?
Mamman: (säger nått, jag hörde inte)
Pernilla: Jaha, då har ni ju inte åkt så långt!
Mamman: Hmm, det är iaf 25 mil...
Pernilla: Jaha ojj

När dom sedan lämnar mamman och barnen så härmar dom mamman som en tjurig gammal tant

Jag är så jävla trött på denna idiot, vad fan har hon gjort för att få denna uppmärksamhet och utrymme i media? Har jag missat något? Tydligen har hon även blivit utsedd till sveriges sexigaste för några år sedan också

För er som inte vet vem jag pratar om så bifogar jag motvilligt en bild på liket

http://www.karlshamn.se/kommun/festival/foton2005/050720-016rk-200.jpg

Diskutionsfrågor:
Vad har gjort henne känd?
Är hon snygg?
Gillar ni henne?
Citera
2007-06-12, 22:17
Medlem
xallos avatar
Jag vet inte om det omnämnts tidigare, men allt är inte små fluffiga moln i hennes nya realtion heller, Joakim lämnade henne under en period när hon var gravid häromsistens!
Nog för att Ingrosso är en dego men glöm inte att det finns två sidor av varje mynt. Om någon träffar Pernilla på stan så kan ni ju fråga varför alla hennes barn hellre bor hos pappa i en etta på östermalm än i nya stora villan på Lidingö.....

Upprinnelsen till det bandade samtalet med ingrosso var att äldste sonen kom hem försent och inte fick komma in i lägenheten Pernilla och Joakim då bodde i varvid han ringde sin far i tårar och förklarade att han inte fick komma hem.
Citera
2007-06-12, 22:26
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Jag vet inte om det omnämnts tidigare, men allt är inte små fluffiga moln i hennes nya realtion heller, Joakim lämnade henne under en period när hon var gravid häromsistens!
Nog för att Ingrosso är en dego men glöm inte att det finns två sidor av varje mynt. Om någon träffar Pernilla på stan så kan ni ju fråga varför alla hennes barn hellre bor hos pappa i en etta på östermalm än i nya stora villan på Lidingö.....

Upprinnelsen till det bandade samtalet med ingrosso var att äldste sonen kom hem försent och inte fick komma in i lägenheten Pernilla och Joakim då bodde i varvid han ringde sin far i tårar och förklarade att han inte fick komma hem.

Det hade jag inte hört förut men jag känner/kände Ingrossos så pass väl att jag förstår att det tog hus i helvete då. Här lämnar jag givetvis en Brasklapp för att så verkligen var fallet.
Citera
2007-06-12, 23:09
Medlem
Yadayadas avatar
Läste på hänt i veckan eller om det var hänt extras löpsedel att hon varit otrogen... Med vem eller vad denna "otrohet" innebar framgick inte konstigt nog?

Någon som pyntat 15 spänn och vill dela med sig om frökens snedsted?
Citera
2007-06-12, 23:22
Medlem
dajves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yadayada
Läste på hänt i veckan eller om det var hänt extras löpsedel att hon varit otrogen... Med vem eller vad denna "otrohet" innebar framgick inte konstigt nog?

http://www.flashback.org/showthread.php?t=500786
Citera
2007-06-13, 07:14
Medlem
Rockstar Sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yadayada

Det behövs inga 15 spänn för att se vem det var:

"Pernilla Wahlgren var otrogen mot Emilio Ingrosso och knullade fräckt runt med en annan man. Det avslöjar Ingrosso i en ny bok som släppts i dagarna.

Pernilla Wahlgrens exmake Emilio Ingrosso berättar om otrohetsdramat i självbiografin "La Famiglia". Han skriver ingående om Pernillas otrohet med sin motspelaren Lars Bethke i "Grease".

När han får reda på sin frus vänsterprassel söker han upp Pernilla och hennes älskare i Lars Bethkes lägenhet. Emilio förklarar på italienskt manér för det påkomna paret vad som gäller:

- Jag kommer alltid att vara Olivers pappa, vilket betyder att du alltid kommer att få med mig att göra. Men om Pernilla bara är ett knull för dig, en tillfällig romans som kommer att ta slut om några veckor, vill jag att du ska veta att du har förstört något som betyder allt. Förstår du?

Emilio skriver också om Pernilla Wahlgrens okända abort och om hur hans svärmor Christina Schollin härskat som en diktator under de år som han var tillsammans med Pernilla."

http://www.skandalextra.com/article.php?id=238
Citera
2007-06-13, 09:47
Medlem
Yadayadas avatar
Det blir bara snaskigare...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem