Citat:
Ursprungligen postat av Yadayada
Läste på hänt i veckan eller om det var hänt extras löpsedel att hon varit otrogen... Med vem eller vad denna "otrohet" innebar framgick inte konstigt nog?
Någon som pyntat 15 spänn och vill dela med sig om frökens snedsted?

Det behövs inga 15 spänn för att se vem det var:
"Pernilla Wahlgren var otrogen mot Emilio Ingrosso och knullade fräckt runt med en annan man. Det avslöjar Ingrosso i en ny bok som släppts i dagarna.
Pernilla Wahlgrens exmake Emilio Ingrosso berättar om otrohetsdramat i självbiografin "La Famiglia". Han skriver ingående om Pernillas otrohet med sin motspelaren
Lars Bethke i "Grease".
När han får reda på sin frus vänsterprassel söker han upp Pernilla och hennes älskare i
Lars Bethkes lägenhet. Emilio förklarar på italienskt manér för det påkomna paret vad som gäller:
- Jag kommer alltid att vara Olivers pappa, vilket betyder att du alltid kommer att få med mig att göra. Men om Pernilla bara är ett knull för dig, en tillfällig romans som kommer att ta slut om några veckor, vill jag att du ska veta att du har förstört något som betyder allt. Förstår du?
Emilio skriver också om Pernilla Wahlgrens okända abort och om hur hans svärmor Christina Schollin härskat som en diktator under de år som han var tillsammans med Pernilla."
http://www.skandalextra.com/article.php?id=238