Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-15, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pratbubblan
Hennes äldste son blir 20 i år. Män som har 20-åriga döttrar kan ha sex med 23-åriga tjejer. Så varför skulle inte en kvinna kunna göra likadant?

När det gäller den sagda tidningen och dess rubriker så brukar rubrikerna vara skrivna så att de kan tolkas på många olika sätt. Är det någon som läst artikeln och vet vad som påstås ha hänt?

+1

Jag missunnar inte Pernilla lite sex med vem hon vill. Var inte så präktiga....
Citera
2009-02-15, 15:04
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pratbubblan
Hennes äldste son blir 20 i år. Män som har 20-åriga döttrar kan ha sex med 23-åriga tjejer. Så varför skulle inte en kvinna kunna göra likadant?
Jag håller med. Jag tycker det är rätt starkt av dessa kvinnor att faktiskt fullfölja sina "drömmar", om man kan kalla det så.
Åtgärda sina behov, är kanske bättre ordval när jag tänker efter.

Mer medelålderskvinnor åt folket! Vi 20-åringar behöver lite vägledning längs den sexiga delen av 60/70-talisternas kropp. Pernilla, ring mig nästa gång, vetja?!

Citera
2009-02-15, 16:20
Medlem
Laktostolerants avatar
Frågan är varför en snart 42-årig kvinna ständigt vill klä sig i små prinsessklänningar med volanger och tyll? Kläderna skulle passa utmärkt på en 6-åring men lolita-look på Pernilla Wahlgren känns helt malplacé.

Kolla in hennes blogg om ni vill se foton på eländet. Hon poserar glatt och fullständigt i avsaknad av självkritik i den ena kreationen efter den andra.

http://www.mama.nu/blogg/pernillas-blogg/2009/02/09/tutt-porslin-i-stromstad/index.xml
Citera
2009-02-15, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Äckligt?

Vad snackar ni om?! Pernilla Wahlgren är fan het! Ni är ju bara insnöade i hur modeller och toksmåla skådespelare ser ut, era jävla porrmissbrukare!
Om ni blev tillfrågade av självaste PW, så skulle ni aldrig, (förutsatt att ni inte var bögar eller tjejer utan homosexuella dragningar), säga nej till henne.
Så det så.

*edit: tillägg av bilder, som får er att inse att hon inte ser så jävla dålig ut. Men som fisken säger; få henne inte att skratta/le.

Ta bort tantjäveln till vänster:
http://img.aftonbladet.se/noje/0608/23/pern438.jpg
Café:
http://j0han.se/img/wahlgren.jpg

Humoristiskt hur du tror dig kunna veta vad andra människor tackar ja respektive nej till.
Citera
2009-03-25, 23:36
Medlem
Ryghs avatar
Pernilla är oerhört snygg och trevlig - Niclas likaså.
Sluta snacka skit om saker ni inte har någon aning om.
Citera
2009-03-26, 08:13
Medlem
showbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rygh
Pernilla är oerhört snygg och trevlig - Niclas likaså.
Sluta snacka skit om saker ni inte har någon aning om.

Okej Linus
Citera
2009-05-15, 21:03
Medlem
bertans avatar
Dags att någon skjuter av de där syskonen Niclas och Pernilla. De fullkomligt slaktade den annars trevliga fredagsunderhållningen "Så ska det låta"(det får ni tycka vad ni vill om). Jag kunde inte kolla på programmet, för att jag blev förbannad på de två människorna. Clowner!
Citera
2009-05-16, 13:37
Bannlyst
ryste när jag såg

Aftonbladets karta på var klanen Wahlgren förpestar Sverige i sommar...

avskyr verkligen den där släkten ..främst den genomfalska PW
Munnen ler men hennes ögon utstrålar falskhet...
Mitt intryck är att hon är en väldigt osympatisk person...

Hennes morsa är visst en riktig häxa ...

Gardell slog huvudet på spiken när han sa att Wahlgrens ställs på scen innan navelsträngen är klippt ..eller nåt sånt..någon som kommer ihåg hans line från Stjärnor på slottet..?
Citera
2009-05-16, 13:52
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bertan
Dags att någon skjuter av de där syskonen Niclas och Pernilla. De fullkomligt slaktade den annars trevliga fredagsunderhållningen "Så ska det låta"(det får ni tycka vad ni vill om). Jag kunde inte kolla på programmet, för att jag blev förbannad på de två människorna. Clowner!

Samma här... Niklas kan ju knappt sjunga heller och Pernilla är alldeles för gäll även om hon kan ta toner.. nej har alltid haft svårt för denna klan. Känns som om de utanför kameran är knäppisar på ett eller annat sätt.
Citera
2009-05-16, 15:51
Medlem
jugbandbluess avatar
Instämmer med föregående tre inlägg, dom klamrar sig fast i rampljuset på samma irriterande sätt som incestungen Amy Diamond och har gjort det i decennier.
Citera
2009-05-16, 18:46
Medlem
Jag har alltid mått illa av hela familjen Wahlgren
Citera
2009-06-18, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballhasse
Jag har alltid mått illa av hela familjen Wahlgren

Man undrar HUR dom fått in alla möjliga i familjen i branschen...
Men det vimlar av kändisbarn inom kulturen.
Se bara på Dramaten tex med Malmsjö och Klinga m .fl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in