Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-09-16, 06:01
Medlem
Pernilla Wahlgrens miss: Glömde att gå av färjan?

"Jag är en sån jävla klant!! Märkte aldrig att båthelvetet stannade och missade att kliva av!!!! Nu blir det till att tura tre gånger! ", skriver stjärnan på Twitter, och förklarar för Expressen.se att hon fick panik när hon upptäckte att hon inte skulle komma av båten:

– Herregud, jag började grina. Jag trodde ju att jag skulle missa giget.
Blotta tanken på att vara en programpunkt på Ålandstravets årliga gala måste vara ett stort skämt.

Pernilla Wahlgren suger, trav suger och för er som spelar trav på hästar som drillas av elstötar, Sälj din Häst till Scan Väst. Då blir det i alla fall sjyssta burgare av spektakel som involverar Pernilla Wahlgren och ett gäng travhästar.
Citera
2012-09-16, 13:45
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Tre trådar om Pernilla Wahlgren sammanfogade.

/Moderator
Citera
2012-09-16, 14:36
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimova
"Jag är en sån jävla klant!! Märkte aldrig att båthelvetet stannade och missade att kliva av!!!! Nu blir det till att tura tre gånger! ", skriver stjärnan på Twitter, och förklarar för Expressen.se att hon fick panik när hon upptäckte att hon inte skulle komma av båten:

– Herregud, jag började grina. Jag trodde ju att jag skulle missa giget.
Blotta tanken på att vara en programpunkt på Ålandstravets årliga gala måste vara ett stort skämt.

Pernilla Wahlgren suger, trav suger och för er som spelar trav på hästar som drillas av elstötar, Sälj din Häst till Scan Väst. Då blir det i alla fall sjyssta burgare av spektakel som involverar Pernilla Wahlgren och ett gäng travhästar.

Vilken dålig jävla ursäkt. Man kan ju för fan inte missa att en båt stannar. De skriker i högtalarna, folk går mot utgångar och bildäck, och framförallt: BÅTEN STANNAR! Det är som att sitta i en bil och inte märka att den parkerar. Hon kan väl bara erkänna att smörgåsbordet var mer intressant än eventuella finska fans?
Citera
2012-09-16, 15:05
Medlem
TröttSvensks avatar
100 spänn på att hon hade en liten benzo tupplur...
Citera
2012-09-16, 15:12
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Vilken dålig jävla ursäkt. Man kan ju för fan inte missa att en båt stannar. De skriker i högtalarna, folk går mot utgångar och bildäck, och framförallt: BÅTEN STANNAR! Det är som att sitta i en bil och inte märka att den parkerar. Hon kan väl bara erkänna att smörgåsbordet var mer intressant än eventuella finska fans?

Haha ja..Tydligen hade hon missat att ställa om tiden, så hon trodde väl att hon hade två timmar på sig (eller hur länge nu fartyget ligger ihamn), att äta buffé när hon bara hade en.. finsk tid +1. Att missa att färjan stannar går bara inte, speciellt inte om man befinner sig i restaurangen.
Citera
2012-09-24, 19:09
Medlem
pacemans avatar
I vanliga fall kan jag inte pasta att Pernilla Wahlgren engagerar mig alltfor mycket, men med tanke pa hennes 2 komiska misstag pa senare tid (missade att kliva av farjan, kommer fel dag till en fest) sa undrar jag foljande:

Nagon som vet hur damens alkohol- och/eller drogvanor ser ut?

Den har artikeln talar lite om hennes missade fest. Dessutom finns nagra bilder med VALDIGT stirrig blick i bildspelet. Visst, hon har alltid haft lite stirr-blick, men ser inte det har lite markligt ut?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article15493287.ab

Citat:
Ursprungligen postat av aftonbladet
Förra helgen glömde Pernilla Wahlgren att kliva av färjan för en inbokad spelning på Åland.

I helgen dök hon upp på fest – men på fel dag.

– Då öppnar värdparet dörren iklädda myskläder och tittar på mig med frågande blick, skriver hon om fadäsen.
Senast redigerad av paceman 2012-09-24 kl. 19:11.
Citera
2012-09-24, 22:40
Medlem
Jaja, hon är nog snäll och söt. Men speciellt smart har hon nog aldrig varit. Kommer ihåg henne på fortet:
http://www.tv4play.se/noje/fangarna_pa_fortet?title=pernilla_wahlgren_pa_lopb andet&videoid=1180297
http://www.expressen.se/noje/tv/pernilla-wahlgren-misslyckas-i-fangarna-pa-fortet-igen/

Snart kommer tydligen ett nytt avsnitt med henne, intressant. Ska hon äntligen lyckas med något...
Citera
2012-09-25, 19:30
Medlem
Av dem jag följer på Twitter är hon den klart roligaste/skönaste att följa, har alltid klockrena kommentarer om det mesta, att de kanske inte är det mest genomtänkta varje gång är säkert en anledning att hon blir så kul att följa. Fortsätt så Pernilla, alla behöver inte fundera fram det "smartaste" kommentarerna.
Citera
2012-09-25, 23:29
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paceman
I vanliga fall kan jag inte pasta att Pernilla Wahlgren engagerar mig alltfor mycket, men med tanke pa hennes 2 komiska misstag pa senare tid (missade att kliva av farjan, kommer fel dag till en fest) sa undrar jag foljande:

Nagon som vet hur damens alkohol- och/eller drogvanor ser ut?

Den har artikeln talar lite om hennes missade fest. Dessutom finns nagra bilder med VALDIGT stirrig blick i bildspelet. Visst, hon har alltid haft lite stirr-blick, men ser inte det har lite markligt ut?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article15493287.ab

Jag tror också att hon är missbrukare av något. I sommar har hon även börjat hänga med sin f.d. make (och tagit med sig sina barn på middagar med honom), som hon tidigare polisanmält för misshandel och övergrepp i rättssak, spytt på en fest och tvingats till en "gallstensoperation". Eftersom jag är illvilligt inställd mot henne anser jag att detta tyder på att hon misshandlar sig själv och sina barn emotionellt, super och knarkar till den milda grad att hon läggs in på sjukhus, och sparkar efter katter på gatan. Citera mig gärna!
Citera
2012-09-26, 00:39
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredman
Av dem jag följer på Twitter är hon den klart roligaste/skönaste att följa, har alltid klockrena kommentarer om det mesta, att de kanske inte är det mest genomtänkta varje gång är säkert en anledning att hon blir så kul att följa. Fortsätt så Pernilla, alla behöver inte fundera fram det "smartaste" kommentarerna.

Fast på det planet tror jag inte direkt hon har något val. Om hon tänkte så det knakade hade det nog inte blivit smartare för det...
Citera
2012-09-27, 10:10
Medlem
fredrikdenstores avatar
Nu skall dom sätta kniven i Pernilla
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article15510434.ab
Citera
2012-10-19, 14:19
Medlem
Uncle Dukes avatar
Tönt-Pernilla kastar sten i glashus igen och kallar Gunilla Persson (känd från ett lyxfru-program på televisionen) för ett "svin" och en "vidrig människa". Nu verkar inte denna Persson vara en särskilt trevlig person, men vem fan är Wahlgren att komma med sådana uttalanden? Särskilt när hennes största (och enda!) kritik mot Persson är som följer:

Citat:
Och det värsta av allt är att hon på fullaste allvar går runt och inbillar sig att hon är p o p u l ä r i Sverige!!?!

http://pernillawahlgren.se/pernillas-blogg/det-ar-skillnad-pa-svin-och-svin-vissa-kan-man-ata-vissa-heter-gunilla-persson.html

Fy fan vad äckligt och elitistiskt sagt. Det värsta man kan göra enligt Wahlgren är alltså att felaktigt tro att folk tycker om en? Och då är man en vidrig människa och ett svin?

Har Wahlgren visat sådan mobbningstendenser hela livet eller är det något hon börjat med nu när hon är över 40 år gammal? Är det en del i hennes tafatta försök att hålla sig ung, precis som när hon skriver och klär sig som en fjortis? Eller är det helt enkelt så, som en del gissat i tråden, att hon sällan är nykter nuförtiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in