Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-11, 20:06
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Han var der. Satt på raden bak Hans og Christina.
Han danset og sang for full hals 🙈🙈

https://www.svtplay.se/klipp/32147191/benjamin-ingrosso--langsamt-farval?position=147&id=eZDD9Vg

Där är han. Vem är den mörka tjejen som sitter bredvid, hans dotter?

Kan sången vara riktad till Christian? Ett långsamt farväl.....
Citera
2021-08-11, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
https://www.svtplay.se/klipp/32147191/benjamin-ingrosso--langsamt-farval?position=147&id=eZDD9Vg

Där är han. Vem är den mörka tjejen som sitter bredvid, hans dotter?

Kan sången vara riktad till Christian? Ett långsamt farväl.....

Kunde inte sagt det bättre själv 😂. Bara en tidsfråga innan Hänt eller Stoppa Pressarna börjar skriva om hans riktiga jag.
Citera
2021-08-11, 21:11
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Kunde inte sagt det bättre själv 😂. Bara en tidsfråga innan Hänt eller Stoppa Pressarna börjar skriva om hans riktiga jag.
Vi får hoppas på det, så att Pernilla tar sitt förnuft till fånga och drar i handbromsen.
Citera
2021-08-11, 21:26
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Varför var han inte med pw?
Kul för döttrarna om de får vara med. Det är ju ändå pappa.
Det hade varit lite konstigt om han satt med Pernilla eftersom Niclas var med. Då hade Niclas fått sitta bredvid Christians dotter. Det hade nog inte känts bra för någon av dom, det naturliga var just att dom satt med sin egen familj, som pappa och dotter.
Citera
2021-08-11, 22:00
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Jajamänsan, 2 rader bakom och dansade loss 🙈. Vet inte hur hans döttrar ser ut idag, men jag inbillade mig att båda var där? Han är nog med på allt tyvärr.
Klart han var där, vart annars…😂
Det var nog bara hans yngsta som han ville ha med. Hon är ju tonåring och lätt att locka med tänker jag.
Han tycker nu det är jätteviktigt att få med henne så han kan visa upp en bra fasad.
Annars så bryr han sig tyvärr inte speciellt mycket om henne.
Citera
2021-08-11, 22:03
Medlem
Citat:
Tror du verkligen de vågar det? Jag hoppas men tror de inte gör det. W klanen är för stora.
Citera
2021-08-11, 22:03
Medlem
Det har varit tyst kring CB på PW:s insta idag trots att hon snart ska åka utomlands en månad. Framsidan på senaste Hänt extra kanske har nåt med det att göra.
Citera
2021-08-11, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Tror du verkligen de vågar det? Jag hoppas men tror de inte gör det. W klanen är för stora.

Sant, samtidigt som de lever på att lyfta stora nyheter och här har de något STORT.
Citera
2021-08-11, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Det har varit tyst kring CB på PW:s insta idag trots att hon snart ska åka utomlands en månad. Framsidan på senaste Hänt extra kanske har nåt med det att göra.

Var det om Farmen exet? Läste den artikeln och hon var lite väl snäll i sina uttalanden. Men lite kunde man läsa mellan raderna ändå.

Pernilla pratade i sin podd att C skulle bo i hennes hus när hon är borta. ”Det är ju så synd om honom som bor så ocentralt… ”. Vill hon sätta honom på prov så låt honom inte få allt serverat. Låt honom behålla sitt gamla liv tills att hon verkligen lärt känna honom. Då får vi se hur myspys det är.
Senast redigerad av Someone1 2021-08-11 kl. 22:28.
Citera
2021-08-11, 22:56
Medlem
Visst var den snäll men det som lär störa PW är att han tidigare varit tillsammans med en visserligen C-kändis samt att Farmen-kvinnan så tydligt påpekar att CB älskar rampljuset och att få gå på kändisfester. PW har hela tiden velat framställa honom som närmast folkskygg och helt ointresserad av kändislivet. Nu är han med överallt och postar kärlekshälsningar till hennes barn. Så blir svårt för henne att hävda att han är ointresserad av att synas och har ett eget liv och karriär. Någon som har det vill inte bli indragen i Wahlgrenklanen eftersom de suger upp alla som kommer i närheten. Bara wannabes lär vilja bli ett påhäng till denna familj. Nu har PW spenderat kvällen med Benjamin och hans kompisar utan CB.
Citera
2021-08-11, 23:09
Medlem
Citat:
Sant, samtidigt som de lever på att lyfta stora nyheter och här har de något STORT.
Hoppas de läser här då. ✊
Citera
2021-08-11, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Visst var den snäll men det som lär störa PW är att han tidigare varit tillsammans med en visserligen C-kändis samt att Farmen-kvinnan så tydligt påpekar att CB älskar rampljuset och att få gå på kändisfester. PW har hela tiden velat framställa honom som närmast folkskygg och helt ointresserad av kändislivet. Nu är han med överallt och postar kärlekshälsningar till hennes barn. Så blir svårt för henne att hävda att han är ointresserad av att synas och har ett eget liv och karriär. Någon som har det vill inte bli indragen i Wahlgrenklanen eftersom de suger upp alla som kommer i närheten. Bara wannabes lär vilja bli ett påhäng till denna familj. Nu har PW spenderat kvällen med Benjamin och hans kompisar utan CB.

Så sant! Så var det med den lögnen. Riktiga CB kommer visa sig allt mer och mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in