Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-14, 19:52
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Oliver är ju den äldsta och hon kanske lyssnar men om det är som många säger om herr Bauer så är hon inte mottaglig nu ändå.
Hoppas hon får ha sitt nya hus ifred och att hon inte flyttar ihop med honom det första hon gör.
Bättre vänta ett par år då.
To late. Han har redan flyttat in i huset på Lidingö sedan juni.
Attefallshuset står tomt men han är fortfarande skriven där.
Citera
2021-08-14, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Pernilla träffade det norska mediet Ann-Christine 2109 för att få info om hennes framtida kärleksliv. Hon sa att Pernilla kommer att träffa en lång, snäll äldre man och att hon kommer att gifta sig.

Det kanske blir ett bröllop för Pernilla och Christian....

Men, han skulle være litt tjukk også 🙈😂
Citera
2021-08-14, 20:15
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Men, han skulle være litt tjukk også 🙈😂
Jo, han är inte tjock idag men han kan bli, kan vara så hon menade Pernilla ska ju till Italien och lära sig laga ännu mera mat. Så det kommer säkert att lagas många italienska delikatesser i deras kök.
Citera
2021-08-14, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Pernilla träffade det norska mediet Ann-Christine 2109 för att få info om hennes framtida kärleksliv. Hon sa att Pernilla kommer att träffa en lång, snäll äldre man och att hon kommer att gifta sig.

Det kanske blir ett bröllop för Pernilla och Christian....

Det skulle väl vara en kort och tunnhårig man med mage. Tror på mediumet och att denna man inte dykt upp än. Christian är tunnhårig men inget annat stämmer in. Så Pernilla din drömprins kommer snart, håll ut 🙏🏼.
Citera
2021-08-14, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Precis så känner jag C och så otrohet, och farliga raseriutfall på det.
Men det kommer iallafall ta året innan han visar sitt rätta jag eller att han börjar dricka igen som han gjorde när han arbetade på ett stort spritbolag.

O ja, jag jobbade med honom på detta bolag och att åka på tjänsteresa med syfte att ”på ett eller annat sätt få sex” verkar vara hans melodi. Sjukt vidrig!
Citera
2021-08-14, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
O ja, jag jobbade med honom på detta bolag och att åka på tjänsteresa med syfte att ”på ett eller annat sätt få sex” verkar vara hans melodi. Sjukt vidrig!

Han blir ju inte så långvarig på sina arbetsplatser!
På ST1 var han rent vidrig. Manipulerar, ljuger, raggar och är allmänt opålitlig.
Känner som sagt flera stycket (min syster mfl) som jobbat nära med honom - de ska alla sluta se WV nu när han ska vara med!
Man ska som kvinna inte stödja ett program som ger utrymme till en man med det beteendet av kvinnor.
Senast redigerad av Ninalina 2021-08-14 kl. 22:31.
Citera
2021-08-14, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
På ST1 var han rent vidrig. Manipulerar, ljuger, raggar och är allmänt opålitlig.
Känner som sagt flera stycket (min syster mfl) som jobbat nära med honom - de ska alla sluta se WV nu när han ska vara med!
Man ska som kvinna inte stödja ett program som ger utrymme till en man med det beteendet av kvinnor.
St1? Trodde han var mer av en höjdare? Lite chef eller något inom ekonomi?
Vad gjorde han för jobb där?
Citera
2021-08-14, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
St1? Trodde han var mer av en höjdare? Lite chef eller något inom ekonomi?
Vad gjorde han för jobb där?
Nej nej, han är ingen ”höjdare”.
Har varit runt på många olika företag som säljkille.
Men det har alltid hänt något så han har fått gått fr de flesta.
Det har varit alkoholproblem och att han har haft sexuella förbindelser som företagen inte tyckt varit ok.
Sist nu var det ST1 sen åkte han till Norge för att jobba som skidlärare på SkiStar.
Tog en time out innan han började på LEWA.
Citera
2021-08-14, 23:27
Medlem
Citat:
Det är flera företag som haft problem med hans beteende mot kvinnorna på plats.
ST1 & ett stort spritmärke är inte de ända.
Och båda de företagen vet om att han var otrogen mot de han var tillsammans med vid de tillfällen.
Citera
2021-08-14, 23:31
Medlem
Citat:
Så otroligt trist, och jag vet ju att det var fler i hans närhet som tyvärr blev väldigt illa behandlade på detta företaget.
Att han ljög både till sin privata omgivning som till de på jobbet.
Citera
2021-08-14, 23:37
Medlem
Citat:

Samma för mig och några fler. Jag vet gamla kollegor, både kvinnor och män, som känner exakt samma sak.
Citera
2021-08-14, 23:49
Medlem
Citat:
Samma för mig och några fler. Jag vet gamla kollegor, både kvinnor och män, som känner exakt samma sak.
Jisses, vilket cv! Så trist. Han är ju ändå fullvuxen till gränsen övermogen. Kanske har han ändrat stil och lärt sig men det är väl naivt tänkt av mig?
Man vill ju tro gott om andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in