Citat:
Ursprungligen postat av
MrsGossip
Antar att det är mig du skriver till nu?
Jag försvarar inte PW och hennes karl. Jag reagerar på ett beteende som även har setts förr i andra trådar om helt andra personer. Och försvarstalen ter sig inte sällan väldigt lika som här och nu. Det är väldigt förutsägbart egentligen när man tänker på det.
"Läs inte om du blir så triggad" är ett sådant typiskt försvarstal. Sen spyr man glatt vidare med en axelryckning och anklagar motparten för aggressivitet m.m. Att du anser att övriga skribenter håller en bra nivå visar nog mer på hur avtrubbad du har blivit.
Jag vågar komma med kritik från ett annat håll. Jag är väl medveten om att det sällan är uppskattat dock. Man tycker att PW ska lyssna på kritiken från okända människor men själv vill man inte veta av den när den vänds mot en själv.
Det är både något sjukt men samtidigt, tyvärr, väldigt normalt i det.
Som sagt - jag försvarar inte personen PW även om jag ska erkänna att jag tycker att hon förtjänar att få vara lycklig nu.
Är CB en skit så är det hennes sak att reda ut och leva med. Varför skulle hon bry sig om ett gäng okända anonyma galningar på flashback?
Ärligt, skulle du göra det om du vore kändis?
Jag tvingar ingen att lyssna på mig, men om jag kan väcka någon endaste liten tanke hos någon att fundera över beteendet så är jag väldigt nöjd faktiskt.
Jag håller med dig i mångt och mycket men då skriver jag bara saker jag kan stå för och går inte till personangrepp. I det här fallet har jag endast skrivit hur jag har uppfattat det och att jag inte känner de inblandade.
Jag blev också glad när jag först såg att hon träffat kärleken men efter att ha sett hur hon har betett sig i sin blogg har jag tyvärr tappat respekten för henne. Det är ju också tydligt hur van hon är att Ja-sägare runt omkring sig, hon verkar ha ett rysligt humör.
Om du vill få folk att lyssna på dig är det ju bra att inte kalla folk för ”galningar”, för de gör PW och hennes anhängare så bra ändå.