Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-09-02, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Eric/Erik aka CB aka Stormästare aka Skärgårdshunken..
PWs blogg. Han spårar där, troligen påverkad av ngn substans.
Citera
2021-09-02, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Fast så uppfattade inte jag att han gjorde. Han sa det bara på ett rättande men inte översittande sätt.
Han tittade bara upp mot de andra och himlade inte alls nästan med ögonen.
Det kanske läses in lite för mycket av er?
Försvarar inte men det blir ju fel om man gör egna tolkningar på något som inte var.

Så uppfattade jag hans sätt...har även sett andra stories där han är "lite för mer" än andra...
och som tidigare sagts, märkligt för en som inte vill vara i offentlighetens ljus...

Du uppfattar på ett sätt...jag och andra på annat sätt...
sånt är livet. Och det är inte tolkningar, utan det är hur man uppfattar saker och ting.
Citera
2021-09-02, 16:08
Medlem
Om det finns gamla domar mot Christian Bauer så borde den intresserade ringa runt till tingsrätter i Sumpan eller närheten och uppge hans personnr för att se om något finns. Hans fullständiga personnr kan alla få tag i gratis på diverse personsökarsajter en googling bort.

Tills dess finns det ingen anledning att tro på några jävla troll här i tråden som spekulerar om hans person.
Citera
2021-09-02, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Jag har bläddrat fyra sidor bakåt utan att finna den minsta länk. Jag misstänker att informationen raderats precis som mitt första inlägg gav uttryck för. Tack för hjälpen.
Länk? Jag har inte sett någon länk.
Citera
2021-09-02, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Länk? Jag har inte sett någon länk.

Det var någon som, på något sätt, tolkade ett inlägg/svar fel och skrev därefter och sedan körde det ihop sig och bloggen och en som kommenterar där, vart inblandad.
Citera
2021-09-02, 19:49
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat, varningar utdelade. Att man får diskutera PW med anhang i den här tråden torde vara självklart enbart genom dess existens.
Metadiskussioner med åsikter om trådens varande är off topic, oavsett vilken sida man står på.
//mod
Citera
2021-09-02, 19:53
Medlem
Enda jag har emot Pernilla är att hon utstrålar falskhet och att hon röstar på Annie Löövs parti!

Det är bara synd om människan, endast 26 år troligen genomförstörd alltsedan barnsben!
Bara det hektiska, utåtsvävande partylivet som morsan hade med sin kriminella 'pojkvän' till farsa!
Ungarna blev osedda obekräftade och konstruerade sina falska överjag som minsann måste prestera, trots att varken begåvning eller "guts" finns!
Citera
2021-09-02, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Antar att det är mig du skriver till nu?
Jag försvarar inte PW och hennes karl. Jag reagerar på ett beteende som även har setts förr i andra trådar om helt andra personer. Och försvarstalen ter sig inte sällan väldigt lika som här och nu. Det är väldigt förutsägbart egentligen när man tänker på det.
"Läs inte om du blir så triggad" är ett sådant typiskt försvarstal. Sen spyr man glatt vidare med en axelryckning och anklagar motparten för aggressivitet m.m. Att du anser att övriga skribenter håller en bra nivå visar nog mer på hur avtrubbad du har blivit.
Jag vågar komma med kritik från ett annat håll. Jag är väl medveten om att det sällan är uppskattat dock. Man tycker att PW ska lyssna på kritiken från okända människor men själv vill man inte veta av den när den vänds mot en själv.
Det är både något sjukt men samtidigt, tyvärr, väldigt normalt i det.

Som sagt - jag försvarar inte personen PW även om jag ska erkänna att jag tycker att hon förtjänar att få vara lycklig nu.
Är CB en skit så är det hennes sak att reda ut och leva med. Varför skulle hon bry sig om ett gäng okända anonyma galningar på flashback?
Ärligt, skulle du göra det om du vore kändis?

Jag tvingar ingen att lyssna på mig, men om jag kan väcka någon endaste liten tanke hos någon att fundera över beteendet så är jag väldigt nöjd faktiskt.

Jag håller med dig i mångt och mycket men då skriver jag bara saker jag kan stå för och går inte till personangrepp. I det här fallet har jag endast skrivit hur jag har uppfattat det och att jag inte känner de inblandade.

Jag blev också glad när jag först såg att hon träffat kärleken men efter att ha sett hur hon har betett sig i sin blogg har jag tyvärr tappat respekten för henne. Det är ju också tydligt hur van hon är att Ja-sägare runt omkring sig, hon verkar ha ett rysligt humör.

Om du vill få folk att lyssna på dig är det ju bra att inte kalla folk för ”galningar”, för de gör PW och hennes anhängare så bra ändå.
Citera
2021-09-02, 21:07
Medlem
Såg nu det första avsnittet i den nya omgången av WV. Blev påmind om varför jag enbart sett några enstaka avsnitt tidigare. Jag blir stressad, Pernilla är så omogen och tramsig att det knottrar sig på armarna
Citera
2021-09-02, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mali09
Nej jag förstår att det inte var menat direkt till mig (och har inte anmält dig heller). Det verkar helt enkelt som att det här är ett ”hett” ämne som engagerar många nu.
Styr hon bara upp kommentarsfältet och får tyst på den maniske ”Eric” tror jag att det lägger sig snart.

Ja Niclas har väl haft sina storhetsår Men visst, är ju lite fascinerande hur hela familjen från barn till morföräldrar hållit sig i rampljuset så länge. Tycker morföräldrarna verkar härliga, speciellt pappan som verkar ställa upp i vått och torrt.

Ja, man blir lite fascinerad av dem på nåt sätt. De är speciella alla på sitt sätt och jag tycker att det är lite intressant att försöka förstå deras tankegångar och resonemang i olika situationer. De har ju inte levt vanligt Svensson-liv direkt och det är klart att de blir färgade av det. Konstigt vore nog annars!
Själv hade jag aldrig pallat ha ett filmteam runt mig jämt och blottat alla egenheter och brister inför hela Sverige.
Citera
2021-09-02, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Såg nu det första avsnittet i den nya omgången av WV. Blev påmind om varför jag enbart sett några enstaka avsnitt tidigare. Jag blir stressad, Pernilla är så omogen och tramsig att det knottrar sig på armarna

Eller hur?!

Och B vill prata om annat än dem själva, men P ignorerar det och pratar vidare om sitt.
Citera
2021-09-03, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
Ja såg det! Men såg du insta storyn m vin hon la upp? Där Pernilla säger svenskt och ekologiskt... och CB rättar henne med: ""Tvååker kommer det från" varpå P säger typ: ouch eller wouch! men hans sätt att säga det och minen (nästan så han himlar med ögonen) och direkt tittar mot den andre mannen som sitter tvärsöver...tror nu att det verkligen börjar när han leker "viktigpetter" ...hade min kille betett sig så, då hade han inte blivit långvarig hos mig

Han 'rättade' väl nepperligen henne - puckon, snarare förtydligade, ety Tvååker ligger faktiskt i Sverige så Pernilla sade inte något inkorrekt.... Hennes kommentar efter var inget ursäktande om att hon skulle ha sagt något fel. Ni festlokal och läser in något som inte alls finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in