2021-08-13, 17:06
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Jag skickade en följförfråga till cb för nån vecka sen och det tog bara fem minuter innan han nekat mig att följa honom på Insta. Blev förvånad att han tog bort det så snabbt.
Jag blev glatt överraskad att han inte låter random personer se hans konto. Han är ju privat på det sättet.
Jag ser också fram emot att se honom på tv och se hur han är. Lite nyfiken är man ju.

Jag har oxå skickat en förfrågan.. inte verkar han så kändiskåt o gör allt för att komma in i kändisvärlden som det står i tråden . Hade han velat det så hade han nog utnyttjat sitt modellande och bekantskap med c-kändisar till att synas och framförallt haft öppnare profiler med sm och varit mer aktiv där .
Citera
2021-08-13, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Lägg av...
Är dottern 17 bast så njuter hon av att synas med "kändisar"...
Den här nya generationen gör ju allt,då menar jag allt för att synas.
Så,känn ingen sorg för er,B"uer....

Ja, men så är det säkert. Det är ju alltid lite extra spännande inför vännerna och så. Men hon lär ju vara fullt införstådd i hur hennes pappa varit genom åren så även hon går säkert runt med en rädsla att fasaden (dvs hans) ska raseras och när den gör det så kommer det bara vara pinsamt och jobbigt 😞. Därav bör han försöka hålla sina barn utanför allt detta.
Citera
2021-08-13, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag har oxå skickat en förfrågan.. inte verkar han så kändiskåt o gör allt för att komma in i kändisvärlden som det står i tråden . Hade han velat det så hade han nog utnyttjat sitt modellande och bekantskap med c-kändisar till att synas och framförallt haft öppnare profiler med sm och varit mer aktiv där .

Det är nog mer ett sätt att försöka undvika kommentarer som kan få honom i dålig dager. Bättre om han har ”koll på vilka som följer honom”.
Citera
2021-08-13, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Det är nog mer ett sätt att försöka undvika kommentarer som kan få honom i dålig dager. Bättre om han har ”koll på vilka som följer honom”.

Haha det är ju alltid spännande med såna som lever i offentlighetens ljus men försöker dölja saker.
Citera
2021-08-13, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Haha det är ju alltid spännande med såna som lever i offentlighetens ljus men försöker dölja saker.

Exakt! En omöjlig ekvation 🙏🏼.
Citera
2021-08-13, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Lägg av...
Är dottern 17 bast så njuter hon av att synas med "kändisar"...
Den här nya generationen gör ju allt,då menar jag allt för att synas.
Så,känn ingen sorg för er,B"uer....

Håller helt med. Umgänget med dottern har intensifierats sedan CB har kunnat locka henna med att få träffa PW.
Citera
2021-08-13, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Och vad vet du om hur mycket CB försökt att kunna dra nytta och få synas genom sin bekantskap med C-kändisar?? Det han lyckats med nu är ju att faktiskt få ihop det med PW genom gemensam bekant. Resan gick fort från ett attefallshus i Svinninge som han hyr till att bo på Lidingö, äta middag hos Sofia Wistam och Michael Bindefeldt. Han har ingen öppen profil på Instagram för han är rädd för kommentarer och frågor. Var ju otroligt genomskinligt när han till och med tog bort sin egen kommentar på PWs inlägg - i hopp om att även mitt inlägg skulle försvinna.

Jag viker inte en tum från det jag skrivit om honom.
Citera
2021-08-13, 18:20
Medlem
Citat:
Ja, men så är det säkert. Det är ju alltid lite extra spännande inför vännerna och så. Men hon lär ju vara fullt införstådd i hur hennes pappa varit genom åren så även hon går säkert runt med en rädsla att fasaden (dvs hans) ska raseras och när den gör det så kommer det bara vara pinsamt och jobbigt 😞. Därav bör han försöka hålla sina barn utanför allt detta.

Exakt. Det är mycket en 17-åring vill göra och då är det ibland en förälders uppgift att bromsa något. Här bromsas det ingenting.
Citera
2021-08-13, 18:21
Medlem
Citat:

Hahaha - självklart. För att kunna låtsas vara "ödmjuk" i kändisskapet också.

Han är ju inte dum.
Citera
2021-08-13, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
Och vad vet du om hur mycket CB försökt att kunna dra nytta och få synas genom sin bekantskap med C-kändisar?? Det han lyckats med nu är ju att faktiskt få ihop det med PW genom gemensam bekant. Resan gick fort från ett attefallshus i Svinninge som han hyr till att bo på Lidingö, äta middag hos Sofia Wistam och Michael Bindefeldt. Han har ingen öppen profil på Instagram för han är rädd för kommentarer och frågor. Var ju otroligt genomskinligt när han till och med tog bort sin egen kommentar på PWs inlägg - i hopp om att även mitt inlägg skulle försvinna.

Jag viker inte en tum från det jag skrivit om honom.

Exakt - det är ju nu han stryper åt kontakt med kreti och pleti. Han har ju fått JACKPOT.

Tror sig nog sitta säkert på tronen - efter 6 månader. 🙈
Citera
2021-08-13, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Exakt - det är ju nu han stryper åt kontakt med kreti och pleti. Han har ju fått JACKPOT.

Tror sig nog sitta säkert på tronen - efter 6 månader. 🙈

Ja, nu har han ju fått PW på fall och fått henne att bli mer förlåtande och förstående mot vad som än uppdagas. Förhoppningsvis så har hon kvar hennes stolthet.
Citera
2021-08-13, 20:19
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Verkligen! Allt för att visa en perfekt fasad utåt. Undra hur närvarande han varit de första 16 åren.
CB har inte haft någon relation med den yngsta dottern. På senaste ett året en typ kompisrelation. De träffas och äter middag då & då.
Dottern har inte alls bott (sovit) hos CB.
Hon bor hos sin mamma som har helt eget eget ansvar för dottern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in