[quote=Hotandsecretsanta|76853685]
Citat:
Ursprungligen postat av
Ninalina
Som jag skrivit tidigare:
1. Min syster har jobbat med CB. Han var mycket manipulativ, ljög konstant. Efter ett tag blev han inte en särskilt omtyckt kollega.
2. Han menar att han aldrig sett WV: min syster samt två utav hennes kollegor säger att det är en ren lögn: han har till och med pratat om programmet på jobbet! Men hela W-klanen tror på honom.
3. Han var otrogen mot senaste exet och haft ganska dålig kontakt med sin yngsta dotter
4. Han har alltid velat komma in i kändisSverige.
En riktigt wannabee och många smålog åt hans sätt.
4. En man på +50 som tvingades flytta till ett hyrt litet Attefallshus i Svinninge.
5. I ett avsnitt av WV i våras så sa Pernilla i en synk att "det är inte viktigt hur man bor och så, kan finnas mycket olika anledningar till varför man hamnat i en viss situation". När detta program visades hade hon ännu inte gått ut offentligt med att hon träffat CB.
Man får anta att det var CB hon syftade på i synken. Som för att börja skydda hans livsstil redan då.
Man undrar vad han dragit med för lögn gällande varför han hamnat där han nu är.[/QUOTE
Han har varit otrogen flera gånger mot sin yngsta dotters mamma. Han arbetade då på ett stort bolag som gjorde flera konferenser utomlands. Drack mycket alkohol så att hans kollegor fick ta hand om honom. Efter relationen med dotterns mamma så fortsatte han vara otrogen mot de kvinnor som levt med honom.
Han bodde i Bromma med en tjej och hennes två barn. Hon flyttade ut efter 6mån pga av att C inte var snäll mot hennes två små barn.
Hans yngsta dotter har han ingen direkt relation med. Kanske mer en ”typ kompis” relation. Men Efter att C börjar träffa P så vill han ha med dottern på olika middagar och evenemang. Lockar med kändisar.
Det ska se bra ut utåt. Dottern har nog det jobbigt. Hon är troligen glad att C äntligen ger henne uppmärksamhet men hon är nog väldigt rädd att nu bli utnyttjad för att C vill visa upp one happy family.
Historiken mellan C och dottern är tuff vad jag förstått. Hon har typ nästa aldrig tillbringat mer än någon natt med C.
Att han inte sett WV är verkligen ljug. Han har sett det m mina vänners barn.
Att han bor i ett Attefalls hus vet jag inte riktigt historien runt. Mer än att han enligt SkiStar jobbat för dem i Norge ett år och bott där. Och när han kom hem så hyrde han stugan i Svinninge.
Nu står det mest tomt, han bor på Lidingö nu med P.
C är ingen snäll person. Han har haft problem i flera relationer.
Både med kvinnorna & barnen.
Han är kontrollerande, ljuger, hotar. Får raseriutbrott. Och när han får det så går han över alla gränser.
Tack för utförlig info. Usch, han verkar störd och elak. En skit och även mot de han borde älska och skydda.
Märkligt att den typen av människor har bra självförtroende och är självsäkra. Det borde vara tvärtom.
Tycker synd om dottern 😥 Det kommer tyvärr sluta illa om pw fortsätter med den mannen.