Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-19, 16:03
Medlem
Charlotte har bara ett ögonbryn rakt över hela pannan när hon inte rakar bort det, stackaren.
Citera
2010-01-19, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Folk försöker ju emellanåt, än så länge har de inte lyckats, men vad skall de göra, stämma mig, för vad isf, sanningen?

Det händer nog någon dag skall du se!
Citera
2010-01-19, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stridstuppen
Charlotte har bara ett ögonbryn rakt över hela pannan när hon inte rakar bort det, stackaren.
Rakar? Då får de ju mörka prickar
Har du inte sett hur tjejer gör?
Det ockuperar badrummet i timmar och med en pincett drar de strå för strå.
Eller så får du hem en saftig räkning från en salong som ryckt skiten med vax.
Citera
2010-01-19, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikJ
Rakar? Då får de ju mörka prickar
Har du inte sett hur tjejer gör?
Det ockuperar badrummet i timmar och med en pincett drar de strå för strå.
Eller så får du hem en saftig räkning från en salong som ryckt skiten med vax.

Överdrev lite...
Citera
2010-01-19, 20:46
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcusZurek
Det händer nog någon dag skall du se!

Förvisso, men då må det väl vara hänt och jag inte har farit med osanning och kan backa upp 99% av det jag skrivit här, endast människor utan självbevarelsedrift lär vara dumma nog att göra ett försök, det smartaste de kan göra är att tiga ihjäl det och se det som överspelat. Mer intressant är dock Flashbackarnas iver att outa mig, känns kontraproduktivt på något vis, o ena sidan läser man gärna det jag skriver, o andra sidan så drar man sig inte för att försöka hänga ut mig. Hycklare kallas det.

Nåja, små människor, små problem.

Hälsa Marcus och tacka för senast. Jag gillar hans Bastu.
Citera
2010-01-19, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy

Åter till Pernilla... vem semestrade med henne i Thailand? FB skvaller är fan sämst om vi inte kan knäcka den nöten

Minns säkert hur fanskapet ser ut. Har ingen koll på henne dock, visa en bild så kanske jag känner igen honom.
Citera
2010-01-19, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Förvisso, men då må det väl vara hänt och jag inte har farit med osanning och kan backa upp 99% av det jag skrivit här, endast människor utan självbevarelsedrift lär vara dumma nog att göra ett försök, det smartaste de kan göra är att tiga ihjäl det och se det som överspelat. Mer intressant är dock Flashbackarnas iver att outa mig, känns kontraproduktivt på något vis, o ena sidan läser man gärna det jag skriver, o andra sidan så drar man sig inte för att försöka hänga ut mig. Hycklare kallas det.
Nåja, små människor, små problem.
Hälsa Marcus och tacka för senast. Jag gillar hans Bastu.
Vad är du för snubbe?
Får intrycket av att du vill presentera dig som en "hemlig insider" som strör lite guld åt de nyfikna?
Citera
2010-02-07, 15:03
Medlem
cece123s avatar
Det är inte så att Peter Magnusson och Pernilla var där tillsammans i Thailand?Om det nu inte var Jocke?
Peter har ju varit i Thailand nyligen och det har ju ryktats om romansrykten mellan Peter och Pernilla, efter att de hade spelat en pjäs ihop i somras.
Citera
2010-02-09, 23:29
Medlem
MacLeods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nom-De-Guerre
Han flyttade till Mallis för att starta El Paradiso, en lyxkrog i Marivent utanför Palma men det sket sig mellan honom och huvudägaren så nu håller han på att öppna nåt nytt, finansierat av hans nya rika, äldre kvinna
Planeras bröllop till sommaren.

Kan det vara i trakterna runt Sorrento, Italien?
Har ofta sett honom där nere, iof kan det ju vara släktbesök.
Citera
2010-03-08, 03:53
Bannlyst
Är inte Pernilla Wahlgren en jävla egoistisk kärring som väljer JAG:et före bröllop?

God natt på er,

Jag grubblar ofta, det här har jag grubblat mycket på idag och har faktiskt fått mig sömnlös ända tills nu. Jag såg bara en löpsedel idag där just denna Pernilla Wahlgren hade sagt så här ''Det känns värt det!''.
Då hade alltså kvinnan lyckats att komma vidare i nån jävla andra chans i fucking Melodifestivalen ÄVEN fast hennes bror gifte sig samma dag och hon missade alltså bröllopet pga det.
Själv hade jag halshuggit mina systrar om man väljer bort mitt bröllop för något så bisarrt!
Fy farao vad egoistiskt...

Hur ser du på incidenten? Gör din åsikt hörd!

Mod får gärna flytta tråden om jag nu har kletat in den helt fel nu när jag är så trött...
Citera
2010-03-08, 03:54
Medlem
Dalailamas avatar
Tänkte på det där också och håller med... å andra sidan så visste ju lillebrorsan om datumet SÅÅÅÅ.. kanske ville han inte att hon skulle dyka upp?
Citera
2010-03-08, 05:00
Medlem
bowlingjockes avatar
För vissa kanske det inte var ett så svårt val egentligen, men förstår att hon valde Melodifestivalen. Det är ändå rätt mycket karriär som står på spel. Sen kan väl hon kanske inte heller bara dra sig ur hur som helst? Hon var väl säker på att gå till final direkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in