2012-11-13, 07:36
Medlem
Någon som vet om någon av tjejerna i år har någon blogg?
Citera
2012-11-13, 13:02
Medlem
Esposito1887s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sannaBSF
Men snälla människor har ni inget annat för er än å klanka ner på andra människor?
För de första så är Ulrika å Ida värdens snällaste å goaste tjejer!! Ni borde fan skämmas med tanke på
vad ni har skrivit å kallat dom!! Ni får tycka tänka å skriva vad ni vill om mig för de biter inte på mig!! Men Ulrika å Ida är känsligare å att kalla nån för cp, å allt annat ni skrivit om dom är fan inte ok!!! Å att sitta här på Fb och skriva massa saker är jävligt enkelt men se för fan då till att de som ni säger e sant
Å att ni inte sprider en massa jävla rykten om folk. Ni vet ju ingen ting förutom de ni sett på tv!!

Tyvärr så har en del väldigt grov ton när saker som t.ex detta program diskuteras.
Dessa diskussioner förs inte bara här på FB utan även runt middagsbord, i skolor och på arbetsplatser.

Att ett program som drar över 1,3 miljoner tittare varje vecka debatteras och att folk har åsikter om både utseende och beteende kan knappast komma som en chock. Det är helt enkelt något man får leva med och något man bör ta i beaktning när man väljer att deltaga.

Som någon nämnde bör givetvis deltagarna skippa att följa det som skrivs både i tryckt media samt på webben. Övertygad om att även du någon gång yttrat dig negativt om folk i olika realityprogram.
Citera
2012-11-13, 16:00
Medlem
Jag har två barn å dom har olika pappor ja. Och hur de går å vad ja känner för Klas kan jag berätta när programmet är slut!! Å om ni tycker att jag behandlat någon illa så ber ja om ursäkt för de! Men komhiåg de enda ni ser e de som TV4 klippt i hop. Å aldrig de som händer annars. Nej ja e inte släkt med henne fast många har frågat de på sista tiden
Citera
2012-11-13, 17:02
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Jag har två barn å dom har olika pappor ja. Och hur de går å vad ja känner för Klas kan jag berätta när programmet är slut!! Å om ni tycker att jag behandlat någon illa så ber ja om ursäkt för de! Men komhiåg de enda ni ser e de som TV4 klippt i hop. Å aldrig de som händer annars. Nej ja e inte släkt med henne fast många har frågat de på sista tiden

Tack för svaret. Tur att du inte är släkt med Zytomierska för hon är fan den vidrigaste människa jag vet just nu! Berättade du för Klas om dina barn? Kunde aldrig tro att du hade barn. Du har inte nämnt de i programmet och man kan absolut inte se på din kropp att du fött två barn. Du har inte behandlat någon illa det kan jag inte tycka men du låter väldigt tuff och hård i din framtoning. Man får uppfattningen av att allt bara är en tävling och att du ska vinna, du är inte där av kärlek och Klas verkar inte vara din typ! Men det kan ju faktiskt inte jag avgöra. Man kanske får fel bild av dig på tv...
Citera
2012-11-14, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Tack för svaret. Tur att du inte är släkt med Zytomierska för hon är fan den vidrigaste människa jag vet just nu! Berättade du för Klas om dina barn? Kunde aldrig tro att du hade barn. Du har inte nämnt de i programmet och man kan absolut inte se på din kropp att du fött två barn. Du har inte behandlat någon illa det kan jag inte tycka men du låter väldigt tuff och hård i din framtoning. Man får uppfattningen av att allt bara är en tävling och att du ska vinna, du är inte där av kärlek och Klas verkar inte vara din typ! Men det kan ju faktiskt inte jag avgöra. Man kanske får fel bild av dig på tv...

Jag har pratat om mina barn många gånger men de är tyvärr bort klipt. Jag skrev även de i brevet.
Jag är inte den som tittar på ut sidan även om många verkar tro de!!
Jag förstår att många tycker ja verkar hård men man blir lätt de när man är i en sån situation.

Hade ingen aning om vem katarina va förän folk började säga att ja va lik henne å då va ja tvungen å
Googla och se vem de va. Vet inte vad hon håller på med överhuvudtaget.
Citera
2012-11-14, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esposito1887
Tyvärr så har en del väldigt grov ton när saker som t.ex detta program diskuteras.
Dessa diskussioner förs inte bara här på FB utan även runt middagsbord, i skolor och på arbetsplatser.

Att ett program som drar över 1,3 miljoner tittare varje vecka debatteras och att folk har åsikter om både utseende och beteende kan knappast komma som en chock. Det är helt enkelt något man får leva med och något man bör ta i beaktning när man väljer att deltaga.

Som någon nämnde bör givetvis deltagarna skippa att följa det som skrivs både i tryckt media samt på webben. Övertygad om att även du någon gång yttrat dig negativt om folk i olika realityprogram.

Jag förstår hur du menar å nej de e nog inte
De bästa att läsa de som skrivs här.
Men de e ändå svårt att låta bli.
De ja menade va att ja tycker de e tråkigt med den personen som sitter å skriver rykten å lögner om mig mina barn å mitt liv!
Självklart ska ni prata om programmet de e ju de den här tråden e till för.
Med vänlig hälsning, Sanna
Citera
2012-11-16, 07:22
Bannlyst
Skrämmande att en som är 28 inte kan skriva en korrekt mening. Skriver du lika fjortisaktigt till myndigheter och privatpersoner som du gör här?
Citera
2012-11-16, 20:34
Medlem
Vad trevligt att vi är så respektfulla och glada på detta forum.
Citera
2012-11-16, 21:45
Medlem
piassavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biex
Vad trevligt att vi är så respektfulla och glada på detta forum.

Respektfullhet och glädje är ju faktiskt Flashbacks klassiska signum

Till SannaBSF, om du nu verkligen är Sanna i BSF (vilket jag känner mig tveksam inför), så tycker jag att du verkar rätt cool. Men det ser onekligen illa ut t.ex. när du går och gapar och domderar över de andra när ska sättas stängsel. Personligen hade jag lindat tråden runt dig, kört ner jordspettet och satt på elaggregatet.

När man går med på att leka i ett TV-program så blir det som det blir. Du får spela den roll som TV-teamet klipper ihop, helt enkelt. Och som delvis baseras på den du är, dummare än så är de inte. Och här på FB kommer vi att stöta och blöta detta på FB-vis.

Sträck på dig, krama dina barn, lev lycklig med tannaklas (om det nu blev han). Allt blåser förbi.
Citera
2012-11-17, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Skrämmande att en som är 28 inte kan skriva en korrekt mening. Skriver du lika fjortisaktigt till myndigheter och privatpersoner som du gör här?

Ja jag har nånting som heter dyselexi!!! Halva sverige har de om du inte viste de!
Å att klanka ner på nåns stavning är väll lite slag under bältet!!!!
Citera
2012-11-17, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piassava
Respektfullhet och glädje är ju faktiskt Flashbacks klassiska signum

Till SannaBSF, om du nu verkligen är Sanna i BSF (vilket jag känner mig tveksam inför), så tycker jag att du verkar rätt cool. Men det ser onekligen illa ut t.ex. när du går och gapar och domderar över de andra när ska sättas stängsel. Personligen hade jag lindat tråden runt dig, kört ner jordspettet och satt på elaggregatet.

När man går med på att leka i ett TV-program så blir det som det blir. Du får spela den roll som TV-teamet klipper ihop, helt enkelt. Och som delvis baseras på den du är, dummare än så är de inte. Och här på FB kommer vi att stöta och blöta detta på FB-vis.

Sträck på dig, krama dina barn, lev lycklig med tannaklas (om det nu blev han). Allt blåser förbi.

Tack de ska jag va skönt att de finns nån här som kan försöka förstå att vi som är med i programmet inte vet vad som klips ihop eller vad som kommer visas! Grejen va de att när ja sa, höger vänster rakt fram å plocka upp efter dig bredlass så va de min hund Diablo som gick framför mina fötter å ja gapade på honom. Sen kan ja erkänna att ja lätt blir chef när nåt ska göras speciellt när som i de här fallet så viste inte Ulrika å Ida nåt om vad vi skulle göra å ja blir lätt lite istadig när de inte händer nåt. Men jag har inte varit otrevlig med flit eller behandlat någon illa / sanna
Citera
2012-11-17, 07:47
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Halva sverige har de om du inte viste de!
Skitsnack! Fyra till åtta procent har det och de flesta är killar, så du är inte så vanlig som du tror.

Är dyslexin också något du berättade om i programmet och som har blivit bortklippt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in