2012-12-01, 08:22
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laprikapaprika
Hur menar du ångrar sig? Framgick det?

Ja när man ser trailern inför nästa program så verkar det som att Johan berättar för Jonna att han har känslor för Elin. Men dom klipper och klistrar en del för att det ska bli dramatiskt så jag vet inte. Var bara sjukt irriterad på Johan efter programmet. Så jag tolkade in att han ångrar sig. Han säger ju något till Jonna och hon ser helt förstörd ut så vi får väl se vad mesproppen hittar på...
Citera
2012-12-01, 21:40
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Ja när man ser trailern inför nästa program så verkar det som att Johan berättar för Jonna att han har känslor för Elin. Men dom klipper och klistrar en del för att det ska bli dramatiskt så jag vet inte. Var bara sjukt irriterad på Johan efter programmet. Så jag tolkade in att han ångrar sig. Han säger ju något till Jonna och hon ser helt förstörd ut så vi får väl se vad mesproppen hittar på...
Han säger ju bara typ:

- Det är något jag måste berätta. Du kommer ju ändå att få reda på det förr eller senare.

Kan vara precis vad som helst. Speciellt med lite klippning.
Citera
2012-12-02, 18:39
Medlem
Jeass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handii
Den jag känner är från Ungern. Din då? Tack för svar!
Hon är zigenare :-)
Citera
2012-12-02, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull

Tippar på att han kmr berätta att han strulat o haft sig med andra bondebrudar också
Citera
2012-12-02, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Han säger ju bara typ:

- Det är något jag måste berätta. Du kommer ju ändå att få reda på det förr eller senare.

Kan vara precis vad som helst. Speciellt med lite klippning.

Jo, precis, det var så jag tänkte också. De klipper ihop det så tittarna tror att det ska komma något jättedramatiskt och sen är det inte så dramatiskt som det ser ut.
Han kanske kommer att säga:
"Jag tvekade jäkligt mycket mellan dig och Elin, bara så att du vet det." vilket hon för övrigt redan visste om, hon förstod ju att det var något som låg i luften då hon fick vänta så länge på att få svaret i hans sista val. Så det behöver ju inte vara att han säger, att han istället vill ha Elin, på semestern.

Men hans tveksamhet kommer nog kosta honom att han får ingen av dem...? till slut, verkar det ju.
Citera
2012-12-03, 14:26
Medlem
Interjektions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sannaBSF
Jag kan tala om att sandra å Klas fortfarande e tillsammans å är jätte kära

Du ditt pucko! Du kan väl tamefan inte bara säga på det viset. Du måste ju ge oss detaljer ditt as! Kom igen nu.

Med vänliga hälsningar,
von Interjektion
Citera
2012-12-03, 16:19
Medlem
knokkelmanns avatar
Alltså era retards SÄTT INOM SPOILERTAGGAR hur svårt kan det vara?!
Citera
2012-12-03, 17:24
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeas
Jag tycker att Sandra ser ut som någon som har indianskt blod i sig. Förövrigt måste jag länka till den här (icke) nyheten http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/bondesokerfru/article15870123.ab. Kanske Johan dycker upp i nästa säsong av stalkers som Suzanne.
Senast redigerad av The Beach boy 2012-12-03 kl. 17:31.
Citera
2012-12-05, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeas

Afan.
Från vilket land?
Citera
2012-12-05, 08:04
Bannlyst
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/bondesokerfru/article15881027.ab

Det förklarar varför han inte varit aktiv på dejtingsidan längre bak i tråden. Jag tycker dock att det var svinigt att Johan hade mage att medverka om han redan träffat Jonna tidigare.
Citera
2012-12-05, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/bondesokerfru/article15881027.ab

Det förklarar varför han inte varit aktiv på dejtingsidan längre bak i tråden. Jag tycker dock att det var svinigt att Johan hade mage att medverka om han redan träffat Jonna tidigare.

Fast de hade väl inte träffats tidigare, bara mailat med varandra?
Citera
2012-12-05, 16:10
Medlem
users avatar
En mycket roligare programidé hade ju varit fru söker bonde. Och sedan är huvudhandlingen om dom blir påkomna av sina familjer istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in