2012-11-17, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sannaBSF
Men snälla människor har ni inget annat för er än å klanka ner på andra människor?
För de första så är Ulrika å Ida värdens snällaste å goaste tjejer!! Ni borde fan skämmas med tanke på
vad ni har skrivit å kallat dom!! Ni får tycka tänka å skriva vad ni vill om mig för de biter inte på mig!! Men Ulrika å Ida är känsligare å att kalla nån för cp, å allt annat ni skrivit om dom är fan inte ok!!! Å att sitta här på Fb och skriva massa saker är jävligt enkelt men se för fan då till att de som ni säger e sant
Å att ni inte sprider en massa jävla rykten om folk. Ni vet ju ingen ting förutom de ni sett på tv!!

Bra skrivet!
På ett nätforum där personer med tvivelaktiga åsikter kan härja fritt i bakom sin skärm är världen hård och kall och därför gör du helt rätt i att inte ta åt dig.
Jag har kollat på alla säsonger av programmet och visst förstår man då att det ibland kan bli tokigt hopklippt och att personerna i programmet kan framställas åt antingen ena eller andra hållet.
Jag tycker i alla fall att du verkar vara en väldigt snäll, trevlig och glad tjej så stå på dig
Jag har också en fråga; är det sant att programmet bara spelas in under en vecka?
Senast redigerad av Fister-Sisters 2012-11-17 kl. 20:37.
Citera
2012-11-17, 20:57
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Är dyslexin också något du berättade om i programmet och som har blivit bortklippt?
Varför skulle man berätta det? Det heter ju inte "Bonde söker sekreterare".
Citera
2012-11-17, 21:00
Medlem
jettesnels avatar
Citat:
Ja jag har nånting som heter dyselexi!!! Halva sverige har de om du inte viste de!
Å att klanka ner på nåns stavning är väll lite slag under bältet!!!!
Det kan väl inte stämma?

Jag tycker att du är snygg och trevlig av det lilla jag har sett iaf.
Citera
2012-11-17, 22:01
Medlem
JesusLovesUs avatar
Citat:
Ja jag har nånting som heter dyselexi!!! Halva sverige har de om du inte viste de!
Å att klanka ner på nåns stavning är väll lite slag under bältet!!!!

Dyslexi*
Citera
2012-11-18, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Varför skulle man berätta det? Det heter ju inte "Bonde söker sekreterare".
Nej just de!!! Tack
Citera
2012-11-18, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fister-Sisters
Bra skrivet!
På ett nätforum där personer med tvivelaktiga åsikter kan härja fritt i bakom sin skärm är världen hård och kall och därför gör du helt rätt i att inte ta åt dig.
Jag har kollat på alla säsonger av programmet och visst förstår man då att det ibland kan bli tokigt hopklippt och att personerna i programmet kan framställas åt antingen ena eller andra hållet.
Jag tycker i alla fall att du verkar vara en väldigt snäll, trevlig och glad tjej så stå på dig
Jag har också en fråga; är det sant att programmet bara spelas in under en vecka?

Tack de va snällt sagt. Skönt å höra att de finns nån här som har nåt
Gott att säga om en!!!
Nej de stämmer inte att allt spelas in på en vecka.
Citera
2012-11-18, 21:03
Medlem
Headwiress avatar
Citat:
Gott att säga om en!!!

Hej
Hur länge spelades det in?
Hur var Linda?
Citera
2012-11-18, 21:23
Medlem
Citat:
Gott att säga om en!!!

Det var väldigt bra att höra!
Jag blev först lite besviken över påståendet, men tack för att du dementerade detta.
Ser fram emot nästa veckas avsnitt då det verkligen börjar dra ihop sig nu.
Citera
2012-11-19, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headwires
Hej
Hur länge spelades det in?
Hur var Linda?

Linda är jätte trevlig så jag förstår inte riktigt vad vissa här har emot henne?
Citera
2012-11-19, 11:34
Bannlyst
Citat:
Linda är jätte trevlig så jag förstår inte riktigt vad vissa här har emot henne?
Det beror nog främst på att jag och säkert flera andrea tyckte att hon gick lite väl hårt på Sven-Arne när det syntes på han att det var något som han tyckte var lite obehagligt. Sen när han senare berättade förstod iaf jag varför han var så tillbakadragen.
Citera
2012-11-21, 20:18
Medlem
maudes avatar
Tämligen säkra källor har siktat Bengt på Öland i kärleksfullt sällskap med en av de två damerna som är kvar. Vill ni veta vem?
Citera
2012-11-21, 20:20
Medlem
Curiosa.Muliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maude
Tämligen säkra källor har siktat Bengt på Öland i kärleksfullt sällskap med en av de två damerna som är kvar. Vill ni veta vem?

Nej!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in