Citat:
Ursprungligen postat av sannaBSF
Men snälla människor har ni inget annat för er än å klanka ner på andra människor?
För de första så är Ulrika å Ida värdens snällaste å goaste tjejer!! Ni borde fan skämmas med tanke på
vad ni har skrivit å kallat dom!! Ni får tycka tänka å skriva vad ni vill om mig för de biter inte på mig!! Men Ulrika å Ida är känsligare å att kalla nån för cp, å allt annat ni skrivit om dom är fan inte ok!!! Å att sitta här på Fb och skriva massa saker är jävligt enkelt men se för fan då till att de som ni säger e sant
Å att ni inte sprider en massa jävla rykten om folk. Ni vet ju ingen ting förutom de ni sett på tv!!
Bra skrivet!
På ett nätforum där personer med tvivelaktiga åsikter kan härja fritt i bakom sin skärm är världen hård och kall och därför gör du helt rätt i att inte ta åt dig.
Jag har kollat på alla säsonger av programmet och visst förstår man då att det ibland kan bli tokigt hopklippt och att personerna i programmet kan framställas åt antingen ena eller andra hållet.
Jag tycker i alla fall att du verkar vara en väldigt snäll, trevlig och glad tjej så stå på dig
Jag har också en fråga; är det sant att programmet bara spelas in under en vecka?