2012-10-11, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Vad menar du? Ingen av tjejerna har denna muskelsjukdom.

Haha ok hon har inte kanske någon cp-skada men hon är ju i.a.f. gravt utvecklingsstörd så jag måste tyvärr byta kanal när hon pratar eftersom det ger mig ett sådant obehag.
Citera
2012-10-11, 22:03
Medlem
jagyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faderbill
...

Vidare tycker jag skäggbonden ser ut som Ebbe Schön samt har en röst som påminner starkt om antingen någon berättarröst i något obskyrt barnprogram eller så är det kanske Tage Danielssons?!
Är jag något på spåret?
/Fader

Det är ju Donald Sutherlands röst ... hur tydligt som helst. Håller ni inte med om det?
Citera
2012-10-12, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAlot
Verkar som att han inte har haft det så lätt, om man blickar tillbaka på vad han har skrivit på facebook de senaste månaderna. :/

Oj, han blev ledsen av det 2mas skrev, inte så kul

Såg förövrigt att Klas och Sandra har samma omslagsbild , dvs Klas på din cross

Eh, det kan förresten varit SANDRA på en cross men visst är det ett roligt sammanträffande?
Citera
2012-10-12, 18:34
Medlem
Svidmyras avatar
Klas verkar vara en okomplicerad, positiv och glad prick - skulle gärna vara polare med honom faktiskt.

Hoppas att han väljer Ulrika eller Ida (helst båda). Tjejen med sängbajsarhunden har inte Klas i tankarna utan vill nog mest bli kändis. Den fjärde bruden kan jag inte för mitt liv komma ihåg så hon går bort av den anledningen.

Jag gillar Ulrika och Ida - och jag gillar Klas extra mycket för att han ser Idas många förtjänster och inte bara hennes snenda ansikte! Hoppas att han väljer henne och att vi får se honom om några år när han har blivit rund och god av Idas alla bakverk. Men jag vill att han väljer Ulrika också!

Kamel-Bengt har tre som verkar kunna passa honom bra- inte den där svarthåriga beräknande kärringen bara! Vet någon något mer om honom? (Har inte kollat i "Kändisskvaller" än)

Beaviskillen blir pinsammare och pinsammare. Han kommer nog aldrig till skott. Tydligen har han barn sen tidigare - hur nu det har gått till.

Den ende normale hittar nog någon bra och lämplig och normal bland sina brudar.
Citera
2012-10-12, 18:40
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Beaviskillen blir pinsammare och pinsammare. Han kommer nog aldrig till skott. Tydligen har han barn sen tidigare - hur nu det har gått till.
Jooohejdeejasomesvenarnevillduföljamemejhemtillgåå årnjatänktevisadejenstorsakhihihihihihihihi?

Edit: vad folk på mer "normala" forum anser om Sven-Arne:
http://www.alltomtv.se/showthread.php?p=5855522#post5855522
Senast redigerad av irrbloss 2012-10-12 kl. 18:58.
Citera
2012-10-12, 22:23
Medlem
Jag undrar om årets säsong är värt att titta på?
Citera
2012-10-12, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Oj, han blev ledsen av det 2mas skrev, inte så kul

Såg förövrigt att Klas och Sandra har samma omslagsbild , dvs Klas på din cross

Eh, det kan förresten varit SANDRA på en cross men visst är det ett roligt sammanträffande?

Hoppas han struntar i de negativa kommentarerna i slutändan, för här är många som tycker om honom samtidigt. Han är åtminstone min favorit .
Citera
2012-10-14, 15:40
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fireside
Jag undrar om årets säsong är värt att titta på?

Årets säsong är mer spännande än vad säsongerna har varit på länge!
Citera
2012-10-14, 19:25
Medlem
becksterns avatar
sanna är ju ganska fin....smal o fina lökar
Citera
2012-10-15, 12:23
Medlem
Klas skulle passa jättebra med hon som ser likadan ut som han. Båda läspar och har de där roliga tänderna.

Bengt är min absoluta favvo. Kameler, skägg med fläta, stråhatt och den där rösten som påminner om barnfilmer. Vem kan inte tycka om honom? Han får dock inte välja hon den där läskiga damen som jag inte kommer ihåg namnet på.

Johanbonden är ju bara för läskig. Han skulle lätt kunna vara en seriemördare. Väldigt beräknande hela tiden.

Sven-Arne har nåt fel på psyket. Så där nervigt och labilt kan man inte uppföra sig asså. Damerna som är ute efter honom är nog såna som ser honom som perfekt toffelmaterial. De vill bara ta över gården och göra det till sitt lilla imperium. Förutom kanske den där new age-tanten Mai-Gull. Hon ser nog det mer som en livsuppgift att få honom normal.
Citera
2012-10-15, 12:34
Medlem
Esposito1887s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jetblack666
Johanbonden är ju bara för läskig. Han skulle lätt kunna vara en seriemördare. Väldigt beräknande hela tiden.

Utveckla gärna. Själv tycker jag han känns väldigt normal, detsamma gäller hans dejter. Detta gör att han är den minst intressanta att följa.
Citera
2012-10-15, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esposito1887
Utveckla gärna. Själv tycker jag han känns väldigt normal, detsamma gäller hans dejter. Detta gör att han är den minst intressanta att följa.

Håller med, han känns som vilken annan person som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in