Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Ja du menar när hon var hos Mikael? Ja där var hon gåpåig och svartsjuketecknen kom fort

. Sen hos Per mera dämpad dock men hon har väl en bonde nu som hon mötte via andra kontakter har jag för mig.
Tror du det kommer vara många sökande med diverse problem i år?? Har ju varit såna personer tidigare år, tänker på Agneta med asperger, Helen som vad fd amfetaminmissbrukare och fängelsekund, André, Ulrica som också verkade ha psykiska problem.
Ja, det löste sig för henne till slut och hon fick sin bonde

Ja, det skulle inte förvåna mig men samtidigt är det ju stor skillnad på vad det handlar om. Man kan inte riktigt jämföra asperger med drogmissbruk och kriminalitet. Psykiska problem kan ju innebära väldigt mycket så det måste ju inte automatiskt bli en massa trassel.
Kommer inte ihåg alla som varit med tidigare år. Minns dock att Jennifer hade André som favorit tills det kom fram vad han höll på med. Hon tyckte antagligen att han var spännande som person, hon verkar ju dras till den typen

Hon skulle nog behöva någon som är mer lugn och kanske lite "tråkig", det är ju bättre än någon som inte är seriös och har en massa problem. Hon har ju själv berättat att hon råkat illa ut i tidigare relationer så hon behöver bryta det mönstret och gå mer på inre egenskaper.