2012-10-03, 20:39
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Eller så är det bara sviterna efter 20 års missbruk... Så sorgligt att hon hänger upp sig på Klas - hon tror säkert att ett lantliv ska få henne att bli ren

Men snälla, hon är inte pundartypen för fem öre. Tror mera hon är lite halft efterbliven.
Citera
2012-10-03, 20:40
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Men snälla, hon är inte pundartypen för fem öre. Tror mera hon är lite halft efterbliven.
Tror du? Hon ser åtminstone ut som en gammal tjackhora. No offense
Citera
2012-10-03, 20:43
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Tror du? Hon ser åtminstone ut som en gammal tjackhora. No offense

Har att göra med efterblivenheten. Tror också att han väljer ulrika i slutändan.
Citera
2012-10-03, 20:44
Medlem
keyserssozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddepi
Jag tycker Klas ska välja Ida Spelar roll att hon är opererad i ansiktet, hon verkar ju vara supersnäll och trevlig. Passar nog tanna-Klas
Det gläder mig att jag blir förvånad att någon här tycker att det skit samma hur utsidan ser ut !

Faktum är att det första jag tänkte när hon berättade om operationen och Klas enda och enkla reaktion är = hon har en buckla i ansiktet, men det skitsamma.

Att han kommer välja henne faktiskt.

Kul att bli överraskad med lite med mänsklighet här, nä jag är inte alltid speciellt med mänsklig själv.
Citera
2012-10-03, 20:44
Medlem
Disbeliefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curver
Motorhomes - into the night?

Det var den ja. Tack som fan mannen
Senast redigerad av Disbelief 2012-10-03 kl. 20:48.
Citera
2012-10-03, 20:52
Medlem
Disbeliefs avatar
Alla bönderna gillar "kvinnor" med "skinn på näsan" och uppskattar samtidigt de som "inte är rädda för att få skit i naglarna".
Glöm allt vad söta, fina och kvinnliga tjejer är. Här ska det vara riktiga grovarbetar-tjejer med "lite tag i".
Citera
2012-10-03, 20:53
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disbelief
Alla bönderna gillar "kvinnor" med "skinn på näsan" och uppskattar samtidigt de som "inte är rädda för att få skit i naglarna".
Glöm allt vad söta, fina och kvinnliga tjejer är. Här ska det vara riktiga grovarbetar-tjejer med "lite tag i".

Håller med. Hela tiden är det såna som är "framåt" osv. Bönder är väl rätt trångsynta överlag.
Citera
2012-10-03, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyserssoze
Det gläder mig att jag blir förvånad att någon här tycker att det skit samma hur utsidan ser ut !

Faktum är att det första jag tänkte när hon berättade om operationen och Klas enda och enkla reaktion är = hon har en buckla i ansiktet, men det skitsamma.

Att han kommer välja henne faktiskt.

Kul att bli överraskad med lite med mänsklighet här, nä jag är inte alltid speciellt med mänsklig själv.

Att du erkänner det gör dig ödmjuk tycker jag
Citera
2012-10-03, 21:01
Medlem
watcher1970s avatar
Rena rama freak-showen!
Citera
2012-10-03, 21:03
Medlem
gifbryarss avatar
Two-face & tandbonden, sött par.
Senast redigerad av gifbryars 2012-10-03 kl. 21:04. Anledning: .
Citera
2012-10-03, 21:03
Medlem
2mass avatar
Haha, tjockisen therese som jag skrivit om verkade besviken. Det är klart, det kan ju inte vara så kul för henne att bli nobbad först av bonde fredrik och nu tanna-Klas
Dessutom denna gång åka ut före en med kindspalt Hennes självförtroende måste vekrligen vara kört i botten nu
Citera
2012-10-03, 21:04
Medlem
Clarkssons avatar
Underbart! Tanna-klas valde tjackludret! Detta är bra tv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in