2012-10-15, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esposito1887
Utveckla gärna. Själv tycker jag han känns väldigt normal, detsamma gäller hans dejter. Detta gör att han är den minst intressanta att följa.

Citat:
Ursprungligen postat av MissAlot
Håller med, han känns som vilken annan person som helst.
Tycker att han är för beräknande i hur han ska välja, göra, osv osv. Han betonar att man måste tänka praktiskt och inte bara följa hjärtat, vilket är ett bra tänk i sig men han går till överdrift tycker jag.
Citera
2012-10-15, 13:21
Medlem
2mass avatar
Citat:
Håller med, han känns som vilken annan person som helst.

Fast jävlar vad torr och tråkig han är! Hålla på och fråga tjejerna "är du pigg o glad?", vad är han ute efter? Nån klämhurtig piga som alltid är igång och aldrig klagar? Fyfan vad konstlat. Han känns minst sympatisk av bönderna. Typiskt skånetråkig.
Citera
2012-10-15, 13:25
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jetblack666
Tycker att han är för beräknande i hur han ska välja, göra, osv osv. Han betonar att man måste tänka praktiskt och inte bara följa hjärtat, vilket är ett bra tänk i sig men han går till överdrift tycker jag.

Håller med. Känns som han håller arbetsintervjuer på gården, tom på Sven-Arnes gård känns det mer naturligt än på Skåne Trååks.
Citera
2012-10-15, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Håller med. Känns som han håller arbetsintervjuer på gården, tom på Sven-Arnes gård känns det mer naturligt än på Skåne Trååks.
Precis! Han letar efter någon som ska passa in på hans arbetsläger.
Citera
2012-10-15, 13:43
Medlem
Har också riktigt svårt för den där skåne-bonden. Mest för han verkar vara så jävla tråkig rent ut sagt. Det är som att kolla på en grå betongvägg.
Citera
2012-10-15, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jetblack666

Ah, jag förstår vad du menar. Har tänkt på det också.

Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Fast jävlar vad torr och tråkig han är! Hålla på och fråga tjejerna "är du pigg o glad?", vad är han ute efter? Nån klämhurtig piga som alltid är igång och aldrig klagar? Fyfan vad konstlat. Han känns minst sympatisk av bönderna. Typiskt skånetråkig.
Han har ingen utmärkande personlighet om man säger så, haha.
Citera
2012-10-16, 21:04
Medlem
Citat:
Hoppas han struntar i de negativa kommentarerna i slutändan, för här är många som tycker om honom samtidigt. Han är åtminstone min favorit .

Ja min med, verkar så genuint snäll!
Citera
2012-10-17, 20:03
Medlem
knokkelmanns avatar
Vad döljer Bengt?

Pratade precis med min kära mor i telefon, hon tror att Bengt luktar illa, eller iaf kamel, och att han är en riktig kvinnokarl, en gammal hippie som rökt massa brass!
Citera
2012-10-17, 20:07
Medlem
Esposito1887s avatar
...och så dyker morsan upp efter bara någon dag. Nyfikna föräldrar

Varför krama en helt okänd person man aldrig träffat?
Citera
2012-10-17, 20:12
Medlem
Fyfan vad iskall Johan var mot sin mamma, det såg ut som att det var en hemlös kvinna som hade gått vilse, han gjorde nästan inga försök alls till att ställa sig upp och presentera tjejerna eller få henne att sitta med dem
Citera
2012-10-17, 20:12
Bannlyst
Ulrika såg ut som hon hade gått vilse
Citera
2012-10-17, 20:13
Medlem
Fan vilken trevlig tjej Sanna verkar vara. NOT!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in