2012-10-03, 11:49
Medlem
ikväll nytt avsnitt. Spännande !!!!
Citera
2012-10-03, 12:55
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cammi1980
ikväll nytt avsnitt. Spännande !!!!

Jorå, blir spännande att se den fjärde tanna-Klas väljer till gården. Han hade ju sina tre favoriter klara(Sanna, Sandra, Ulrika). Kanske "rekommenderar" tv4 att han väljer cp-Ida
Fast tyvvär har vi ju inte fått se nåt från hennes speeddate, så det är nog inte så troligt att dom går på freakshowlinjen den här gången Iofs har i ju inte sett nåt från de andra tre dejterna heller så chansen finns kanske ändå
Citera
2012-10-03, 20:18
Medlem
Disbeliefs avatar
Vad heter låten som spelades i början av programmet?

Gick något i stil mig, "When you are own, carry on.."
Citera
2012-10-03, 20:23
Medlem
Oddepis avatar
Jag tycker Klas ska välja Ida Spelar roll att hon är opererad i ansiktet, hon verkar ju vara supersnäll och trevlig. Passar nog tanna-Klas
Citera
2012-10-03, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddepi
Jag tycker Klas ska välja Ida Spelar roll att hon är opererad i ansiktet, hon verkar ju vara supersnäll och trevlig. Passar nog tanna-Klas

Jag tycker också om henne, söt och snäll
Citera
2012-10-03, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disbelief
Vad heter låten som spelades i början av programmet?

Gick något i stil mig, "When you are own, carry on.."

Motorhomes - into the night?
Citera
2012-10-03, 20:28
Medlem
Ida hade ju ingen cp-skada utan kindspalt om jag hörde rätt? Fast hittar ingen info alls om det på google, och finns det verkligen då?
Citera
2012-10-03, 20:29
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Jag tycker också om henne, söt och snäll
Jag tror han tänker med lemmen, och det hela kommer sluta med solsemester med Sanna och sedan tar det slut.
Citera
2012-10-03, 20:30
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddepi
Tror han väljer cross-tjejen. Och ångrar sig sen

edit: Ulrika saknar t.om en tand. Hon måste ju vara gammal pundare?
Citera
2012-10-03, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jäkligt schysst av TV4 att ta in tjejen som har en CP-skada(?), hon är ju bara där så att man ska skratta och gotta sig i hennes utseende. Kan de inte göra ETT enda program på TV utan att det ska förnedras till höger och vänster? För underhållande lär det ju bli - på hennes bekostnad. Jag antar att man som tittare får typ tacka och ta emot...
Hon verkar inte ha någon CP-skada, är väl bara att hon har nån skavan vid käken eller nåt som får henne att se annorlunda ut och prata konstigt. Men knappast någon cp-skada, av vad jag har sett.

Sen har väl inte TV4 porträtterat henne på något särskilt sätt? Visst hon är inte snygg, men det är det många som inte är. Ska hon inte få vara med i programmet för det elller?

Sen är jag väl medveten om att det är mycket förnedrings-tv idag men här tror jag faktiskt inte att de är ute för att förnedra henne.
Citera
2012-10-03, 20:32
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Tror han väljer cross-tjejen. Och ångrar sig sen

edit: Ulrika saknar t.om en tand. Hon måste ju vara gammal pundare?
Hon såg dessutom påverkad ut i tv. Hon har nog med sig ett litet husapotek.
Citera
2012-10-03, 20:37
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Hon såg dessutom påverkad ut i tv. Hon har nog med sig ett litet husapotek.
Eller så är det bara sviterna efter 20 års missbruk... Så sorgligt att hon hänger upp sig på Klas - hon tror säkert att ett lantliv ska få henne att bli ren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in