Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Nej men artiklar försvinner ju allteftersom. Tror att både Sigrid och Pär-Ola vill ha ett mer öppet förhållande precis som du säger, träffas lite då och då när det passar. Båda har ju dessutom fullt upp på varsitt håll så att det skulle bli något mer seriöst i dagsläget har jag svårt att tänka mig. Det är väl ganska naturligt att man vill ha sex i ett förhållande så varför var Sigrid tvungen att tjata om det hela tiden? Tycker det är ganska löjligt men Pär-Ola var ju likadan när han var med i programmet då bra matchning där

Är annars kul att läsa om de tidigare bönderna och hur det har gått för dem

Nej det är sant, det är ju inte alltid artiklar är tillgängliga, kanske den dyker upp igen.
Ja båda har ju fullt upp med sina ridskolor och sin hästuppfödning, båda tävlar ju också och sen bor ju Sigrid i Hälsingland och Pär-Ola utanför Örebro så det är ju en bit mellan dem. Sex är ju som du säger en naturlig del i en relation och det var ju larv från hennes sida att snacka om det på det sätt som hon gjorde, har man ett förhållande blir ju sexet en naturlig del, det inser ju även barn

.
Precis, Pär-Ola kom ju med kommentarer om sina dejter som också anspelade mycket på sex, dock uttryckte han sig på ett mera humoristiskt sätt ibland än Sigrid, humoristiskt utifrån sitt sätt att se saker då

. Minns ju fortfarande hans fråga på en av speeddejterna "Men du vill öva på att göra barn", till en dejt som inte ville ha egna barn eller när dem var på lyxjakten på den gemensamma dejten på slottet..."Ja där var jag bland alla tjejerna, som en stor godispåse med olika smaker", följt av hans sliskiga skratt.
Speciellt roligt är det ju att läsa om de bönder som det gått bra för, de som än idag håller ihop och har flera barn , som Micke och Andreas från första säsongen, Per-olov, Klas, med flera

. Även om de som efter programmet funnit kärleken och fått familj som Fredrik och Thomas