Gillar engelska versionen bttre. Den svenska knns mer krystad. Men frsta intrycket var dock "programmet presenteras av" som upprepades typ 15 gnger. Trodde burken hakat upp sig.
Ja och det gller majoriteten av alla program nu fr tiden, ett jvla presenterande.
Undrar hur era kroppar ser ut? 61% r nog flskiga, 15% av er gr regelbundet p gym utan att det nmnvrt,syns. 23% har s kallade normala kroppar (halvspinkia till plufsiga) och resterande 1% r deffade.
29% rakar pungen utifall benranglet/flodkon frn kvarterskrogen fljer med hem. Hon med tidig KOL.
Vidare r 73% av er tatuerade. Inte i en studio som rknas, utan p nt stlle som polaren har rekommenderat och dr det inte alltid brukar bli som man tnkt sig. Det duger, men kunde varit snyggare.
70% av er 73% som r gaddade har mystiska siffror, Family First, gamla och fula YOLO, slktingars fdelsedatum och annat patetiskt. 10% har en rottweiler/mastiff/stor hund som ska hedras, men vars resultat fr hundarna att grta i sin himmel. Och slutligen sttar ni andra 20 % nlade individer med demoner, ddskallar, asagudar och fotboll/hockeylag som ni hller p.
Sjlv r jag 60 och har mitt blekta ankare frn 70-talet p verarmen. Det r inte snyggt men nu finns det dr och jag tnker varken lasra bort eller fylla i den..
Just ja. Kroppen r i ett bra skick. Jag trnar och lper regelbundet och min fru r njd med mig och jag med henne. Vi tittade fr vrigt p avsnitten och jag tnkte fr mig sjlv att nu blir det gatlopp i de sociala medierna och i olika forum. Om ckliga fetton, borderlinebrudar, rakade fittor fr hriga r bara modernt i porrvrlden och jag fick rtt.
Konstigt nog har det inte diskuteras s mycket om kkarna. r det fr bgigt?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!