2022-06-30, 08:41
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jamen den engelska programledaren r ocks i mogen lder och bde rolig och frck! Har allt Sofia saknar. Humor, glimten i gat, sexig!
Jo men hon r ett undantag och dessutom 5 r yngre n sofia wistam. 5 r r ganska mycket. De borde ha en normal 22- 35 ring i programledarrollen istllet. Det hade de garanterat haft om programmet hade spelats in frr om ren.
Citera
2022-06-30, 11:34
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Vore kul om det var med ngon som hade en riktigt stor jvla hstkuk, chokerande stor.

Du menar en riktig FB-dase som fr Sofia att st och vrldrypa genom jeansen?

Om man ska g efter av vad kvinnor gillar r det hr och en hyfsad balle. Men de flesta killarna verkar ju helt jvla blsta, s det bli ju katastrof av varje date nd.
Citera
2022-06-30, 13:44
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Hr r kvinnan i del 5, som flera sagt r den snyggaste kvinnan som deltagit i programmet:
https://i.imgur.com/wSQ4cIY.jpg

sg vl inget speciellt ut, hur ser hon ut naken d ? men antar hon har inga tatueringar d som alla andra verkar ha s lite plus fr det d.
Citera
2022-06-30, 17:26
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Caroline i del 4 r en redigt tjusig tjej. Vilka brst!! De bullarna hade varit hrliga att kyssa och krama. Och fittan hennes smakar skert gott. Helt skert att en massa killar och tjejer i Lule kommer hoppas p att de trffar p henne ngonstans.

Nils sg vldigt besviken ut och hade helt skert hoppats p att f anvnda ena handen fr att krama och gosa med Carolines brst medan de satt inne i biografens mrker eller lg p soffan och glodde p tv tillsammans.

Citat:
vldigt trist med silikonpattar som inte alls matchat kroppen
Var de bullarna verkligen silikon? Silikonbrst brukar vara mer runda med vrtor som putar ut. Tjejen i del 5 har troligtvis silikonbrst men jag tvivlar p att Caroline har.

Citat:
Genomsnittssvensken vill nog inte ha en trng asiat, utan en svenska
Den manliga svensken vill ha en trng fitta. Var den fittan kommer ifrn spelar ingen roll s lnge som brsten och ansiktet r fina.
Senast redigerad av Man-o-Hast 2022-06-30 kl. 17:37.
Citera
2022-06-30, 21:21
Medlem
Enmansdemos avatar
Polis polis potatismos

Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Alla hr vet att du aldrig kommit i nrheten av en fitta s snlla, fr din egen skull, sluta frljliga dig sjlv med sna hr inlgg. Du r pinsam.
Du r hr fr att kommentera programmet ocks frstr jag? precis som i alla andra trdar dr prio 1 r att dunka mig i ryggen fr att strka sig infr att sjlv snart exponera den egna ev pinsamma? tycket & smaken som skiljer sig frn massan

Jag kan tillbakavisa ditt pstende historiskt
(nej! inte prostituerade inga barmhrtiga samariter) oavhngigt om jag fr fitta eller ej nu, s r vinnaren den som skulle st fast vid sina vrderingar & vertygelser istllet ntt slags djuriskt ut-tmningsbehov som blev verfldigt med evolutionen, och den vinnaren blir inte green eyes, min andra tipping av sannolikhet vore att jag har ett snyggare plyte n junker green eyes

P.S prva det hr med att anvnda smajelys nn gng s skulle du framst mindre bitter p det
sjlvutplnande sttet, bli bitter p rtt stt
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-30 kl. 21:47.
Citera
2022-06-30, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Hr r kvinnan i del 5, som flera sagt r den snyggaste kvinnan som deltagit i programmet:
https://i.imgur.com/wSQ4cIY.jpg
Hennes instagram, givetvis ppen fr allmn beskdning. https://instagram.com/sandrahaglof?igshid=YzAyZWRlMzg=
Citera
2022-06-30, 23:14
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Hennes instagram, givetvis ppen fr allmn beskdning. https://instagram.com/sandrahaglof?igshid=YzAyZWRlMzg=

Varken snygg eller ful. Har hon sillisar?
Citera
2022-07-01, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast

Nils sg vldigt besviken ut och hade helt skert hoppats p att f anvnda ena handen fr att krama och gosa med Carolines brst medan de satt inne i biografens mrker eller lg p soffan och glodde p tv tillsammans.

Nils sg ju jkligt creepy ut. Fattar inte vad han hade som gjorde att han fick flja med till slutet.
Citera
2022-07-01, 06:47
Medlem
Taufatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Nils sg ju jkligt creepy ut. Fattar inte vad han hade som gjorde att han fick flja med till slutet.
Tror inte det spelade ngon roll hur han sg ut utan hon hade bestmt sig fr att prva en kvinna.
Citera
2022-07-01, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Caroline i del 4 r en redigt tjusig tjej. Vilka brst!! De bullarna hade varit hrliga att kyssa och krama. Och fittan hennes smakar skert gott. Helt skert att en massa killar och tjejer i Lule kommer hoppas p att de trffar p henne ngonstans.

Var de bullarna verkligen silikon? Silikonbrst brukar vara mer runda med vrtor som putar ut. Tjejen i del 5 har troligtvis silikonbrst men jag tvivlar p att Caroline har.

Den manliga svensken vill ha en trng fitta. Var den fittan kommer ifrn spelar ingen roll s lnge som brsten och ansiktet r fina.

Ingen som har bilder p Carolin? Eller stream.
Citera
2022-07-01, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11

Hon ser ok ut men satan vilken stor panna.
Citera
2022-07-01, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
h tack, ja hon r verkligen lcker!

Lcker? Min mormor som r 80+ har frschare rumpa n den dr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in