Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-30, 08:41
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jamen den engelska programledaren är också i mogen ålder och både rolig och fräck! Har allt Sofia saknar. Humor, glimten i ögat, sexig!
Jo men hon är ett undantag och dessutom 5 år yngre än sofia wistam. 5 år är ganska mycket. De borde ha en normal 22- 35 åring i programledarrollen istället. Det hade de garanterat haft om programmet hade spelats in förr om åren.
Citera
2022-06-30, 11:34
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Vore kul om det var med någon som hade en riktigt stor jävla hästkuk, chokerande stor.

Du menar en riktig FB-dase som får Sofia att stå och vråldrypa genom jeansen?

Om man ska gå efter av vad kvinnor gillar är det hår och en hyfsad balle. Men de flesta killarna verkar ju helt jävla blåsta, så det bli ju katastrof av varje date ändå.
Citera
2022-06-30, 13:44
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Här är kvinnan i del 5, som flera sagt är den snyggaste kvinnan som deltagit i programmet:
https://i.imgur.com/wSQ4cIY.jpg

såg väl inget speciellt ut, hur ser hon ut naken då ? men antar hon har inga tatueringar då som alla andra verkar ha så lite plus för det då.
Citera
2022-06-30, 17:26
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Caroline i del 4 är en redigt tjusig tjej. Vilka bröst!! De bullarna hade varit härliga att kyssa och krama. Och fittan hennes smakar säkert gott. Helt säkert att en massa killar och tjejer i Luleå kommer hoppas på att de träffar på henne någonstans.

Nils såg väldigt besviken ut och hade helt säkert hoppats på att få använda ena handen för att krama och gosa med Carolines bröst medan de satt inne i biografens mörker eller låg på soffan och glodde på tv tillsammans.

Citat:
väldigt trist med silikonpattar som inte alls matchat kroppen
Var de bullarna verkligen silikon? Silikonbröst brukar vara mer runda med vårtor som putar ut. Tjejen i del 5 har troligtvis silikonbröst men jag tvivlar på att Caroline har.

Citat:
Genomsnittssvensken vill nog inte ha en trång asiat, utan en svenska
Den manliga svensken vill ha en trång fitta. Var den fittan kommer ifrån spelar ingen roll så länge som brösten och ansiktet är fina.
Senast redigerad av Man-o-Hast 2022-06-30 kl. 17:37.
Citera
2022-06-30, 21:21
Medlem
Enmansdemos avatar
Polis polis potatismos

Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Alla här vet att du aldrig kommit i närheten av en fitta så snälla, för din egen skull, sluta förlöjliga dig själv med såna här inlägg. Du är pinsam.
Du är här för att kommentera programmet också förstår jag? precis som i alla andra trådar där prio 1 är att dunka mig i ryggen för att stärka sig inför att själv snart exponera den egna ev pinsamma? tycket & smaken som skiljer sig från massan

Jag kan tillbakavisa ditt påstående historiskt
(nej! inte prostituerade inga barmhärtiga samariter) oavhängigt om jag får fitta eller ej nu, så är vinnaren den som skulle stå fast vid sina värderingar & övertygelser istället nått slags djuriskt ut-tömningsbehov som blev överflödigt med evolutionen, och den vinnaren blir inte green eyes, min andra tipping av sannolikhet vore att jag har ett snyggare plyte än junker green eyes

P.S pröva det här med att använda smajelys nån gång så skulle du framstå mindre bitter på det
självutplånande sättet, bli bitter på rätt sätt
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-30 kl. 21:47.
Citera
2022-06-30, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Här är kvinnan i del 5, som flera sagt är den snyggaste kvinnan som deltagit i programmet:
https://i.imgur.com/wSQ4cIY.jpg
Hennes instagram, givetvis öppen för allmän beskådning. https://instagram.com/sandrahaglof?igshid=YzAyZWRlMzg=
Citera
2022-06-30, 23:14
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Hennes instagram, givetvis öppen för allmän beskådning. https://instagram.com/sandrahaglof?igshid=YzAyZWRlMzg=

Varken snygg eller ful. Har hon sillisar?
Citera
2022-07-01, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast

Nils såg väldigt besviken ut och hade helt säkert hoppats på att få använda ena handen för att krama och gosa med Carolines bröst medan de satt inne i biografens mörker eller låg på soffan och glodde på tv tillsammans.

Nils såg ju jäkligt creepy ut. Fattar inte vad han hade som gjorde att han fick följa med till slutet.
Citera
2022-07-01, 06:47
Medlem
Taufatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Nils såg ju jäkligt creepy ut. Fattar inte vad han hade som gjorde att han fick följa med till slutet.
Tror inte det spelade någon roll hur han såg ut utan hon hade bestämt sig för att pröva en kvinna.
Citera
2022-07-01, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Caroline i del 4 är en redigt tjusig tjej. Vilka bröst!! De bullarna hade varit härliga att kyssa och krama. Och fittan hennes smakar säkert gott. Helt säkert att en massa killar och tjejer i Luleå kommer hoppas på att de träffar på henne någonstans.

Var de bullarna verkligen silikon? Silikonbröst brukar vara mer runda med vårtor som putar ut. Tjejen i del 5 har troligtvis silikonbröst men jag tvivlar på att Caroline har.

Den manliga svensken vill ha en trång fitta. Var den fittan kommer ifrån spelar ingen roll så länge som brösten och ansiktet är fina.

Ingen som har bilder på Carolin? Eller stream.
Citera
2022-07-01, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11

Hon ser ok ut men satan vilken stor panna.
Citera
2022-07-01, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Åh tack, ja hon är verkligen läcker!

Läcker? Min mormor som är 80+ har fräschare rumpa än den där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in