Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-12, 19:46
Medlem
Dr.Katis avatar
Fy fan vilket vidrigt program, kroppshets big time.
Dekadens i dess renaste form.
Citera
2022-06-12, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Jag förstår inte alls syftet med detta? Vad blir nästa grej? Samhället håller på att spåra ur.
Kändisar som visar könsorganen i TV.
Citera
2022-06-13, 04:34
Medlem
Tvspel är inte kultur.

Meanwhile on tv!
Citera
2022-06-13, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Vackra kvinnor? Bara tjockisar och fula människor som är med ju.

Sedan är dom med i TV, så bara det är nervöst och då får man ju ingen bånge men jag gissar på att du är under 20 år och oskuld.

Kollade på norska, avsnitt 2 har 8or som vinnare.

Programmet hade varit bättre med kläder på
Man får bättre koll på människans kläder
Citera
2022-06-13, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Tyvärr föll jag för min egen nyfikenhet och zappade igenom den dekadenta skiten. För att bara ha haft 200 ansökningar så fick de ju till hyfsade deltagare ändå i varierande form. De valde som jag hade valt också. Men är ju inget tvärsnitt av befolkningen direkt, nästan bara rakat som nämnts, fullt med tatueringar på ben, armar och kropp, ja t.o.m. ansikte, piercingar i klittor, tungor och bröstvårtor, hår färgade i rosa och lila, sillisar och fan och hans moster. Både en och två diagnoser hos flertalet. Får de ersättning eller är de bara mediakåta exhibitionister? Några brudar verkar ha kasst självförtroende och vill boosta det, kan ju också vara en anledning. För några förhållanden lär det ju inte resultera i..
Att det är betydligt fler tatuerade/piercade/helrakade etc som söker sig till ett sådant program är verkligen inte konstigt. Förr sade man ofta att "rökarna är roligare än ickerökarna", vilket betydde att de som rökte var mer avslappnade till livet. Lite "detta kanske är fel, men skit samma, det är kul"-attityd.
Citera
2022-06-13, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Jag förstår inte alls syftet med detta? Vad blir nästa grej? Samhället håller på att spåra ur.
Nästa grej blir en muslimsk variant där tjejerna bara har slöja på sig.
Citera
2022-06-13, 09:43
Medlem
Dharmas avatar
Är inte Matti ett väldigt ovanligt namn på en tjej?
Citera
2022-06-13, 15:52
Medlem
aina08s avatar
Har sett de svenska avsnitt som gått och några från de brittiska och tycker väl inte att de är så speciellt men förstår verkligen inte all kritik programmet får.
Alla har väl sett nakna kroppar förr eller!?
Och konceptet är ju inte värre än hittepå-programmen Paradise Hotel, X on the beach mfl. Här är de ju i alla fall riktiga kroppar och riktiga människor. Inte några plastbrudar med läppar som babianrövar.
Sen känns de som de svenska ska vara lite väl PK, men de är väl kanske inte så konstigt när RFSL är med i produktionen.
Blir lite komiskt att de inte väljer bort någon och allt ska vara så snällt samtidigt som de ska vara så "modernt" att man säger kuk och fitta om könsorganen.
Programmet känns lite som ett informationsprogram från UR, utan muslimer.
Ja förstår om gamla människor tycker de är ett förfärligt program (de är väl inte rätt målgrupp heller). De har nog inte förstått hur mycket porr folk konsumerar och hur snea idealen hos unga idag är, men att yngre inte kan förstå tanken med programmet är väldigt konstigt. Sen behöver man ju inte tycka att själva programmet är bra.
Och att det skulle vara dateing blir ju lite onödigt då de träffas en stund och dagen efter ska utvärdera det hela, där hade produktionen kunna tänkt lite längre. Men skit samma
Citera
2022-06-13, 15:54
Medlem
Bilder från avsnitt 1 och 2

(FB) Naked attraction 2022

Citera
2022-06-13, 16:31
Medlem
Karmans avatar
Har bara sett den engelska varianten och det jag reagerat på är att majoriteten av kvinnorna är så feta. I princip ingen av dem har varit attraktiv i mina ögon. Männen ser ut som tatuerade och rakade fjantar, men det gör ju inte mig något...
Citera
2022-06-13, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Har bara sett den engelska varianten och det jag reagerat på är att majoriteten av kvinnorna är så feta. I princip ingen av dem har varit attraktiv i mina ögon. Männen ser ut som tatuerade och rakade fjantar, men det gör ju inte mig något...

Kvinnor av den "kroppspositiva" typen dras till den här typen av program.

Feta människor som inte orkar göra nåt åt saken strippar, höftar in komplimanger från folk som gillar tjockisar och kan sen gå runt och tro att de är attraktiva.

Lite som fettona som klädde sig vulgärt i plugget, blev stirrade på och kände bekräftelse.
Citera
2022-06-13, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nakedattraction21
Bilder från avsnitt 1 och 2

Tackar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera