2022-06-12, 19:46
Medlem
Dr.Katis avatar
Fy fan vilket vidrigt program, kroppshets big time.
Dekadens i dess renaste form.
Citera
2022-06-12, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Jag frstr inte alls syftet med detta? Vad blir nsta grej? Samhllet hller p att spra ur.
Kndisar som visar knsorganen i TV.
Citera
2022-06-13, 04:34
Medlem
Tvspel r inte kultur.

Meanwhile on tv!
Citera
2022-06-13, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Vackra kvinnor? Bara tjockisar och fula mnniskor som r med ju.

Sedan r dom med i TV, s bara det r nervst och d fr man ju ingen bnge men jag gissar p att du r under 20 r och oskuld.

Kollade p norska, avsnitt 2 har 8or som vinnare.

Programmet hade varit bttre med klder p
Man fr bttre koll p mnniskans klder
Citera
2022-06-13, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Tyvrr fll jag fr min egen nyfikenhet och zappade igenom den dekadenta skiten. Fr att bara ha haft 200 anskningar s fick de ju till hyfsade deltagare nd i varierande form. De valde som jag hade valt ocks. Men r ju inget tvrsnitt av befolkningen direkt, nstan bara rakat som nmnts, fullt med tatueringar p ben, armar och kropp, ja t.o.m. ansikte, piercingar i klittor, tungor och brstvrtor, hr frgade i rosa och lila, sillisar och fan och hans moster. Bde en och tv diagnoser hos flertalet. Fr de ersttning eller r de bara mediakta exhibitionister? Ngra brudar verkar ha kasst sjlvfrtroende och vill boosta det, kan ju ocks vara en anledning. Fr ngra frhllanden lr det ju inte resultera i..
Att det r betydligt fler tatuerade/piercade/helrakade etc som sker sig till ett sdant program r verkligen inte konstigt. Frr sade man ofta att "rkarna r roligare n ickerkarna", vilket betydde att de som rkte var mer avslappnade till livet. Lite "detta kanske r fel, men skit samma, det r kul"-attityd.
Citera
2022-06-13, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Jag frstr inte alls syftet med detta? Vad blir nsta grej? Samhllet hller p att spra ur.
Nsta grej blir en muslimsk variant dr tjejerna bara har slja p sig.
Citera
2022-06-13, 09:43
Medlem
Dharmas avatar
r inte Matti ett vldigt ovanligt namn p en tjej?
Citera
2022-06-13, 15:52
Medlem
aina08s avatar
Har sett de svenska avsnitt som gtt och ngra frn de brittiska och tycker vl inte att de r s speciellt men frstr verkligen inte all kritik programmet fr.
Alla har vl sett nakna kroppar frr eller!?
Och konceptet r ju inte vrre n hittep-programmen Paradise Hotel, X on the beach mfl. Hr r de ju i alla fall riktiga kroppar och riktiga mnniskor. Inte ngra plastbrudar med lppar som babianrvar.
Sen knns de som de svenska ska vara lite vl PK, men de r vl kanske inte s konstigt nr RFSL r med i produktionen.
Blir lite komiskt att de inte vljer bort ngon och allt ska vara s snllt samtidigt som de ska vara s "modernt" att man sger kuk och fitta om knsorganen.
Programmet knns lite som ett informationsprogram frn UR, utan muslimer.
Ja frstr om gamla mnniskor tycker de r ett frfrligt program (de r vl inte rtt mlgrupp heller). De har nog inte frsttt hur mycket porr folk konsumerar och hur snea idealen hos unga idag r, men att yngre inte kan frst tanken med programmet r vldigt konstigt. Sen behver man ju inte tycka att sjlva programmet r bra.
Och att det skulle vara dateing blir ju lite ondigt d de trffas en stund och dagen efter ska utvrdera det hela, dr hade produktionen kunna tnkt lite lngre. Men skit samma
Citera
2022-06-13, 15:54
Medlem
Bilder frn avsnitt 1 och 2

(FB) Naked attraction 2022

Citera
2022-06-13, 16:31
Medlem
Karmans avatar
Har bara sett den engelska varianten och det jag reagerat p r att majoriteten av kvinnorna r s feta. I princip ingen av dem har varit attraktiv i mina gon. Mnnen ser ut som tatuerade och rakade fjantar, men det gr ju inte mig ngot...
Citera
2022-06-13, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Har bara sett den engelska varianten och det jag reagerat p r att majoriteten av kvinnorna r s feta. I princip ingen av dem har varit attraktiv i mina gon. Mnnen ser ut som tatuerade och rakade fjantar, men det gr ju inte mig ngot...

Kvinnor av den "kroppspositiva" typen dras till den hr typen av program.

Feta mnniskor som inte orkar gra nt t saken strippar, hftar in komplimanger frn folk som gillar tjockisar och kan sen g runt och tro att de r attraktiva.

Lite som fettona som kldde sig vulgrt i plugget, blev stirrade p och knde bekrftelse.
Citera
2022-06-13, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nakedattraction21
Bilder frn avsnitt 1 och 2

Tackar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera