Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-19, 11:13
Medlem
Cherie-xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuicyBrah
Fyfan vad äckliga fula kroppar 99% har. Spyr

Tycker tvärtom. De har ju snygga kroppar!
Citera
2022-06-19, 11:51
Medlem
Väntar på första mörkhyade tjejen.
Citera
2022-06-19, 15:53
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherie-xx
Fattar inte varför typ alla är såååå rakade. Är det fortfarande trendigt? Trodde nästan det var ute nuförtiden.... skulle hellre sett ansade buskar på både männen o kvinnorna. rhåle-hår heller Gärna färgade sådana på tjejerna.
Ingen av dina misslyckade medsystrar
har som du säger uppvisat armhålegräs eller fjuniga ben https://twitter.com/HairyThea/status/1365356003173294087/photo/1
eller lite självansat hår på bröstet https://twitter.com/wildrubyspice/status/1538210966789406723/photo/1

Vad är poängen med att färga armhålehår? det som är snyggt är ju om det matchar
huvudhåret, vill du ha blåhåriga feminister?

Vill du vara med i Flashbacks eget Naked Attraction?, där tjejerna klär av sig kläderna med ord endast
över hur ni ser ut, du borde ju vara ett pastellfärgat föredöme kan man tycka
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-19 kl. 15:56.
Citera
2022-06-19, 15:58
Medlem
Cherie-xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Ingen av dina misslyckade medsystrar
har som du säger uppvisat armhålegräs eller fjuniga ben https://twitter.com/HairyThea/status/1365356003173294087/photo/1
eller lite självansat hår på bröstet https://twitter.com/wildrubyspice/status/1538210966789406723/photo/1

Vad är poängen med att färga armhålehår? det som är snyggt är ju om det matchar
huvudhåret, vill du ha blåhåriga feminister?

Vill du vara med i Flashbacks eget Naked Attraction?, där tjejerna klär av sig kläderna med ord endast
över hur ni ser ut, du borde ju vara ett pastellfärgat föredöme kan man tycka

Neeeej, inte armhålehår! Menade en liten välansad pubisbuske. Fattar varför du trodde det. Hade skrivit INTE armhålehår men på något sätt blev det halvt bortklippt! Konstigt. Måste cut-pastat fel. Jag är hetero men kan ändå tycka nakna kvinnokroppar är vackra. Och nej tack, du vill inte se mig i naked attraction. Jag lovar.
Senast redigerad av Cherie-xx 2022-06-19 kl. 16:10.
Citera
2022-06-19, 16:11
Medlem
Enmansdemos avatar
Det är olyckligt när smaken är som baken, odelad

Citat:
Neeeej, inte armhålehår! Menade en liten välansad pubisbuske. Jag är hetero men kan ändå tycka nakna kvinnokroppar är vackra. Och nej tack, du vill inte se mig i naked attraction. Jag lovar.
Det måste ha varit en freudian som du senare blev tvungen att tillbakavisa, se här

Citat:
Fattar inte varför typ alla är såååå rakade. Är det fortfarande trendigt? Trodde nästan det var ute nuförtiden.... skulle hellre sett ansade buskar på både männen o kvinnorna. rhåle-hår heller Gärna färgade sådana på tjejerna.
Du gillar bara inte en gay-trend som går för långt, du vill ersätta den med rätt gay-trend (ansa) som lämnade lite kvar
Att behålla allt däremot är inte en trend, utan deafult mode! vilket ogillas, men du behöver iaf inte låtsas att det skulle handla om mode & estetik eller att man har
en välvårdande inställning till sin kropp
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-19 kl. 16:19.
Citera
2022-06-19, 16:21
Medlem
Cherie-xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det måste ha varit en freudian som du senare blev tvungen att tillbakavisa, se här

Du gillar bara inte en gay-trend som går för långt, du vill ersätta den med rätt gay-trend (ansa) som lämnade lite kvar
Att behålla något däremot är inte en trend, utan deafult mode! vilket ogillas, men du behöver iaf inte låtsas att det skulle handla om mode & estetik eller att man har
en välvårdande inställning till sin kropp

Ärligt, jag fattar inte vad du menar.
Jag bara tycker det har gått för långt att så många, nästan alla, har gjort brazilian. Gjort det själv ibland och gillar ej att ha mkt pubishår, men det är liksom FÖR mkt norm nu för tiden. Allas underliv ser nästan likadana ut och det känns lite creepy o onaturligt ut med noll könshår. Varför inte lite variation?

Freudiangrejen som du kallar det. Men HALLÅ?!! Ärligt jag copypastade fel. Armhålehår skulle jag aldrig ha. Jag dömer ej de som har det men tycker inte det är snyggt. Jag menade färgad pubisbuske på tjejerna. Tycker det kan se lite coolt el kul ut. Jag är inte rädd för att uttrycka min åsikt. Om jag gillade hårig armhåla skulle jag skriva det rakt ut. Du vill bara trolla o bråka. Varför?

Hade läst typ i forum o tidningar online att fler o fler lämnar lite hår nu för tiden så jag är förvånad att alla har brazilian.
Senast redigerad av Cherie-xx 2022-06-19 kl. 16:34.
Citera
2022-06-19, 16:39
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ärligt, jag fattar inte vad du menar.
Jag bara tycker det har gått för långt att så många, nästan alla, har gjort brazilian. Gjort det själv ibland och gillar ej att ha mkt pubishår, men det är liksom FÖR mkt norm nu för tiden. Allas underliv ser nästan likadana ut och det känns lite creepy o onaturligt ut med noll könshår. Varför inte lite variation?

Freudiangrejen som du kallar det. Men HALLÅ?!! Ärligt jag copypastade fel. Armhålehår skulle jag aldrig ha. Jag dömer ej de som har det men tycker inte det är snyggt. Jag menade färgad pubisbuske på tjejerna. Tycker det kan se lite coolt el kul ut. Jag är inte rädd för att uttrycka min åsikt. Om jag gillade hårig armhåla skulle jag skriva det rakt ut. Du vill bara trolla o bråka. Varför?

Hade läst typ i forum o tidningar online att fler o fler lämnar lite hår nu för tiden så jag är förvånad att alla har brazilian.
SÅ man kan säga att du följer inte normer, du är bara bekymrad över att så många andra tjejer gör det Det jag vill säga är att flera normer kan existera samtidigt, det är inte bara en som gäller, du har valt en skonsammare norm

Men skälet till att trenderna du säger dig ogilla uppstår beror på att tillräckligt många har precis ditt förljugna svar, jag gillar ej att ha mkt pubishår jag tycker inte att det är snyggt med armhåle-buske, och varför tycker du så? man behöver inte vara särskilt klyftig för att veta svaret
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-19 kl. 16:42.
Citera
2022-06-20, 13:14
Medlem
Mordormodems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofShenn
Aldrig hört talas om detta? Titta här då
https://www.youtube.com/watch?v=JjoNPzooW3A

Hade något liknande kunnats göra i Sverige?

Hade ni velat se en svensk version? Hade du kunnat ställa upp att vara med?

Skräpet i dumburken når nya höjder.
Nej jag hade aldrig ställt upp på nåt sånt här. Jag hoppas att detta ej kommer till Sverige.
Citera
2022-06-20, 13:17
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordormodem
Skräpet i dumburken når nya höjder.
Nej jag hade aldrig ställt upp på nåt sånt här. Jag hoppas att detta ej kommer till Sverige.
Det finns tyvärr redan i Sverige...
Citera
2022-06-20, 15:09
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Tänker ej bråka med dig. Du borde dyka ner i någon trevlig buske i stället för att sitta här o reta upp dig. Ha en bra söndag.
Det är möjligt att du kan vara undantaget som bekräftar regeln att som tjej tycka att pubes är en rent estetisk fråga, men du måste förstå att mitt jobb som man är ju som bekant att skit-testa alla kevinnor vi stöter på i vardagen för att säkerställa kvaliten på det svenska nöt-köttet,
är hon välhängt upp & ner vändande? på ett ideologiskt plan..liksom

Citat:
nej tack, du vill inte se mig i naked attraction. Jag lovar.
Det kan väl knappast bli värre än det redan är i rutan
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-20 kl. 15:27.
Citera
2022-06-20, 17:04
Medlem
Citat:
Fattar inte varför typ alla är såååå rakade. Är det fortfarande trendigt? Trodde nästan det var ute nuförtiden.... skulle hellre sett ansade buskar på både männen o kvinnorna. Gärna färgade sådana på tjejerna.
Fattar inte heller, mer oansade buskar på kvinnor tack.
Citera
2022-06-20, 19:11
Medlem
Racerbyces avatar
Gillar engelska versionen bättre. Den svenska känns mer krystad. Men första intrycket var dock "programmet presenteras av" som upprepades typ 15 gånger. Trodde burken hakat upp sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in