Citat:
Ursprungligen postat av
Enmansdemo
Det måste ha varit en freudian som du senare blev tvungen att tillbakavisa, se här
Du gillar bara inte en gay-trend som går för långt, du vill ersätta den med rätt gay-trend (ansa) som lämnade lite kvar
Att behålla något däremot är inte en trend, utan deafult mode! vilket ogillas, men du behöver iaf inte låtsas att det skulle handla om mode & estetik eller att man har
en välvårdande inställning till sin kropp
Ärligt, jag fattar inte vad du menar.
Jag bara tycker det har gått för långt att så många, nästan alla, har gjort brazilian. Gjort det själv ibland och gillar ej att ha mkt pubishår, men det är liksom FÖR mkt norm nu för tiden.
Allas underliv ser nästan likadana ut och det känns lite creepy o onaturligt ut med noll könshår. Varför inte lite variation?
Freudiangrejen som du kallar det. Men HALLÅ?!! Ärligt jag copypastade fel. Armhålehår skulle jag aldrig ha. Jag dömer ej de som har det men tycker inte det är snyggt. Jag menade färgad pubisbuske på tjejerna. Tycker det kan se lite coolt el kul ut. Jag är inte rädd för att uttrycka min åsikt.
Om jag gillade hårig armhåla skulle jag skriva det rakt ut. Du vill bara trolla o bråka. Varför?
Hade läst typ i forum o tidningar online att fler o fler lämnar lite hår nu för tiden så jag är förvånad att alla har brazilian.