Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-06, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Så jävla lägligt att hans satirprogram Svenska Nyheter hade sitt avslutningsavsnitt i fredags - inplanerat?

Kan vara. Han verkade dock inte trivas i sällskapet när dom spelade tennis.

Men nu har man fler komiker att bojkotta.
Vilket e synd då jag gillar Appelgrens röst/dialekt..han låter helt fucked. Rolig typ.

Men efter detta. No way!
Citera
2021-04-06, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModPodge
Jag undrar också. Vem kom med initiativet till att detta skulle spelas in?

Och vi tvingas finansiera det via ”avgiften” - dvs skatten.

Säkert Appelquist med flera som dragit i trådar precis som när Virtanen fick sitt program.
Citera
2021-04-06, 23:44
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Nej alltså vafan? Han lämnade ju självmant rampljuset och nu har han fått en dokumentär i två delar, producerad av jävla SVT, där han får gråta ut och kalla tjejerna lögnare, påhejad av standupsveriges största profiler..
Det verkar vara något speciellt med dessa kurder. Özz Nujen & familj har kommit undan terrorfinansiering, skattefusk & bygglovsöverträdelser som du & jag hade suttit på kåken för. Så det är uppenbart att dom har systemet på sin sida.

Korruptionen är extrem & helt öppen. Det är snarare så att man från elitens sida vill gnugga våra näsor i att de här förbrytarna kommer undan med vafan som helt & det finns inget vi kan göra åt det.
Citera
2021-04-06, 23:46
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lalaurie
Soran och Jennifer blev ihop under 2017 om man ska tro Stoppa pressarna:
https://stoppapressarna.se/svenskt/soran-ismails-stormiga-karlekskaos

Är det inte lite skumt att hon har en katt som heter Soran sen i alla fall 2013?
Eller bara ett konstigt sammanträffande?
https://www.instagram.com/p/2LIxdMt91U/
https://www.instagram.com/p/raGMb1t93u/
https://www.instagram.com/p/eEneV3t97f/

Tycker för övrigt att det är sjukt osmakligt av Jennifer att sitta och försvara Soran. Oavsett om han har begått brott (vilket han med stor sannolikhet gjort) eller bara betett sig svinaktigt så som han erkänner sig gjort. Att de visar upp deras gemensamma barn i dokumentären som handlar om pappas äckliga beteende... Omdömeslösa personer båda två antagligen.
Hon påstod att de bott ihop sen 2015
Citera
2021-04-06, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Precis vad jag tänker också. Därför är det märkligt att Soran Ismail väljer att medverka i filmen. Man kan tänka sig att han suttit och tjuvläst på Flashback och ojat sig över vad svenskarna säger om honom, men inte fattat att Flashback inte är representativt på något sätt. Det är inte samma sak som med Fredrik Virtanen där det redan var allmänt känt att han blivit (trovärdigt) anklagad innan han valde att medverka i Uppdrag Granskning.

Jag har bara sett delar av dokumentären, men det känns absolut som om Soran är långt mycket mer körd nu än han var innan. Han rentvås inte på något sätt.

Jag tror nog att han, som han säger själv, inte ens vet varför han deltar i dokumentären eller ens ställer sig på scen. Han är vilsen. Också det som gör det hela till ett sånt PR-mässigt haveri. Det finns ingen tanke med något överhuvudtaget.
Citera
2021-04-06, 23:47
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det verkar vara något speciellt med dessa kurder. Özz Nujen & familj har kommit undan terrorfinansiering, skattefusk & bygglovsöverträdelser som du & jag hade suttit på kåken för. Så det är uppenbart att dom har systemet på sin sida.

Korruptionen är extrem & helt öppen. Det är snarare så att man från elitens sida vill gnugga våra näsor i att de här förbrytarna kommer undan med vafan som helt & det finns inget vi kan göra åt det.
Ja det går fanimej inte att skaka av sig den känslan just nu.
Citera
2021-04-06, 23:48
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigHouse
Ge dem ett stycke rep så kan dessa män inte låta bli att hänga sig.

Jag tycker inte det är förjävligt att public service visar vad detta är för slags män.
nej de får gärna visa det OM det vore för att låta asen skämma ut sig för all framtid. vet dock inte exakt va syftet var här eller i de andra situationerna
Citera
2021-04-06, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
Vem fan sprutar i håret
Det är ju i munnen eller ansiktet som är nice
Old school över arslet tycker jag också är ett fint alternativ.
Citera
2021-04-06, 23:51
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Jag ska äta och gå till sängs för att orka en ny dag på jobbet. Jag kan inte tycka synd om Soran.

Han har verkligen bäddat sin egen säng, och att tro att kändisskapet är någonslags ursäkt är sjukt.
Det är ju uppenbart att det är något fel på denna man, ett narcissistiskt jävla as,som lever för uppmärksamhet.

En jävligt dålig egenskap för en psykolog och komiker ´.

En sådan dogmatisk psykolog skulle jag aldrig gå till, och inga kvinnor heller.
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2021-04-06 kl. 23:55.
Citera
2021-04-06, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ihatelifeofibra
Låt offren vara. Eller du ska föregripa dig på dom så som soran? Svin du e

Exakt. Ge dig med Lambertz-fasonerna. Kvinnorna lider nog tillräckligt ska du se.
Citera
2021-04-06, 23:57
Medlem
BigHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
nej de får gärna visa det OM det vore för att låta asen skämma ut sig för all framtid. vet dock inte exakt va syftet var här eller i de andra situationerna

Jag tror ingen på SVT tänkte sig att dessa program skulle rehabilitera Sorans status.
Citera
2021-04-06, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Jag ska äta och gå till sängs för att orka en ny dag på jobbet. Jag kan inte tycka synd om Soran.

Han har verkligen bäddat sin egen säng, och att tro att kändisskapet är någonslags ursäkt är sjukt.
Det är ju uppenbart att det är något fel på denna man, ett narcissistiskt jävla as,som lever för uppmärksamhet.

En jävligt dålig egenskap för en psykolog och komiker ´.

En sådan dogmatisk psykolog skulle jag aldrig gå till, och inga kvinnor heller.

Har han varit sjukskriven för depression eller hur har han fått in stålar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in