Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-06, 23:28
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Vilken jävla vinst det varit för oss svenskar med kurder i Sverige. Hur hade vi klarat oss utan dem? Den ene betalar en muslimsk terrorist och den andre våldtar.

Vi kan inte nöja oss men blott repatriering. Vi måste statuera exempel på smutsiga äckliga kurdslem.

Förhoppningsvis är en ny tid bakom hörnet. Tror fler och fler unga svenskar ser vilket jävla helvete mångkulturen är samtidigt som SVT (regim-TV) gör allt i sin makt för att äldre svenskar som barahar tillgåbg till publuc service inte ska få reda på hur illa ställt det är i vårt land.
Glöm inte den tredje komedikurden, Shan Atci, han våldtog han med.
Citera
2021-04-06, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CanisMinor
För att det är aktuellt... ingen säger något om Lulus, som exempel, uttalande idag som passar på att handlar om att vara med yngre män och jag skulle nog säga att de flesta av dessa yngre män kommer få en dålig allmänhet av äldre kvinnor idag, Hon har sina behov och de yngre ställer upp för de har sett henne på TV... och vice versa...Om de blir kära i henne... har de inte blivit förnedrade och kommer lida av det?

De borde då allmäna det som kvinnor idag gör? Eller?

Lulus? Vem?
Citera
2021-04-06, 23:29
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broms
Häng honom högt.
Han är skyldig så att de skriker om det och hans lama ursäkter gör det hela bara ännu tydligare.
Ingen kommer vilja ta i Soran ens med tång. Att han ställer upp på det här skiten gör det hela bara ännu dummare.

Soran jag vet att läser det här.
Keep digging. Sopa.

Det med lukta bajs va rätt skoj ändå
Citera
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ihatelifeofibra
Låt offren vara. Eller du ska föregripa dig på dom så som soran? Svin du e

Det är förtal, glöm inte tiden då tjejerna va helt rabiata av metoo drevet. Alla kvinnor ville ha någon gång om de själva de ville säga, många va troligtvis sanna, men de fanns nog en och annan påhittad historia också. Tänk att få göra en om soran! Bli poppis bland kollegor och facebookvänner..
häng ut de som blir dömda för förtal!
#NoMercy
Citera
Medlem
Det är uppenbart att Soran är många år från läkning. Hans självkänsla har nog varit helt artificiell och när det som reproducerat den artificiella självkänslan är borta, är han bara ett skal.
Senast redigerad av Plastkork 2021-04-06 kl. 23:35. Anledning: Ot
Citera
2021-04-06, 23:31
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ihatelifeofibra
Han framställs ännu mer en sexförbrytare med denna mini dokumentär. Fy fan vad ful jävel. "- Klipp dig och skaffa ett jobb"- passar bra in här.

Men skum sambo han har som bor kvar hos detta svin. Som Appelgren kallade honom. Just för svin.

Han skakade mycket på orden. Titta mycket neråt. Klart han e skyldig.
Så jävla lägligt att hans satirprogram Svenska Nyheter hade sitt avslutningsavsnitt i fredags - inplanerat?
Citera
2021-04-06, 23:31
Medlem
Har inte sett filmen, den låter inte som någon höjdare.
Men är det bara jag som tyckte att han verkade vara en rätt skön lirare innan detta briserade? Kommer exempelvis ihåg när han åkte och hälsade på en tvättäkta rasist på Åland. Bra TV!
Citera
2021-04-06, 23:33
Medlem
Ballcancers avatar
det ÄR så sjukt märkligt att så många män senaste tiden bara fått sitta o berätta sin version som inte i något fall fått dem att framstå som oskyldiga tvärtom. Paolo erkände ju sexköp och försökte skylla sitt kvinnohat på nått svart hål i själen? Sen lambertz som fick hålla låda där han erkänner hur han kladdat på flera kvinnor innan och att han erkänner att han kan uppfattats som otäck och gjort kvinnor obekväma i den grad att han behövt be om ursäkt. Federlay osv osv.. Är det syftet att männen ska trampa i klaveret framför alla att se så vi kan skratta åt deras misär. Jag vet inte. Mina skattepengar gick ju åt den här skiten så ser fram emot att få höra alla offrens röster också. Det måste kännas jävligt som domare att ha friat en person som sen går ut i tv och i princip erkänner eller styrker mistankarna om brott. Bara för att en person inte döms i rätten så betyder det inte att personen inte begått övergreppet. Förjävligt av public service.
Citera
2021-04-06, 23:40
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nu blev han inte "persona non grata". Han blev "persona in hiding". Han försvann självmant, plötsligt, långt innan någon visste vad som hade hänt. Alla i media spelade med & bara lät honom försvinna. Utan att ställa den uppenbara frågan, avseende någon som fram till en viss dag var med i TV 4 ggr i veckan & som skrev på Twitter 20 ggr om dagen, -"Var fan blev han av?"-
Nej alltså vafan? Han lämnade ju självmant rampljuset och nu har han fått en dokumentär i två delar, producerad av jävla SVT, där han får gråta ut och kalla tjejerna lögnare, påhejad av standupsveriges största profiler..
Citera
2021-04-06, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Glöm inte den tredje komedikurden, Shan Atci, han våldtog han med.

Ja tyvärr är det ett brott alla glömt..han fortsatte med stand Up efter det. Tjejen var 17 tror jag.

Blev han dömd?
Citera
2021-04-06, 23:42
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenspam
Tror de flesta varken bryr sig eller har vetat något om detta fram tills nu.
Nu framstår det som han har satt i system att ha förnedringssex med "horor" som hämnd för att andra tjejer inte ville ha honom tidigare.

Precis vad jag tänker också. Därför är det märkligt att Soran Ismail väljer att medverka i filmen. Man kan tänka sig att han suttit och tjuvläst på Flashback och ojat sig över vad svenskarna säger om honom, men inte fattat att Flashback inte är representativt på något sätt. Det är inte samma sak som med Fredrik Virtanen där det redan var allmänt känt att han blivit (trovärdigt) anklagad innan han valde att medverka i Uppdrag Granskning.

Jag har bara sett delar av dokumentären, men det känns absolut som om Soran är långt mycket mer körd nu än han var innan. Han rentvås inte på något sätt.
Citera
2021-04-06, 23:42
Medlem
BigHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
det ÄR så sjukt märkligt att så många män senaste tiden bara fått sitta o berätta sin version som inte i något fall fått dem att framstå som oskyldiga tvärtom. Paolo erkände ju sexköp och försökte skylla sitt kvinnohat på nått svart hål i själen? Sen lambertz som fick hålla låda där han erkänner hur han kladdat på flera kvinnor innan och att han erkänner att han kan uppfattats som otäck och gjort kvinnor obekväma i den grad att han behövt be om ursäkt. Federlay osv osv.. Är det syftet att männen ska trampa i klaveret framför alla att se så vi kan skratta åt deras misär. Jag vet inte. Mina skattepengar gick ju åt den här skiten så ser fram emot att få höra alla offrens röster också. Det måste kännas jävligt som domare att ha friat en person som sen går ut i tv och i princip erkänner eller styrker mistankarna om brott. Bara för att en person inte döms i rätten så betyder det inte att personen inte begått övergreppet. Förjävligt av public service.

Ge dem ett stycke rep så kan dessa män inte låta bli att hänga sig.

Jag tycker inte det är förjävligt att public service visar vad detta är för slags män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in