Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-07, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastkork
Jag tror nog att han, som han säger själv, inte ens vet varför han deltar i dokumentären eller ens ställer sig på scen. Han är vilsen. Också det som gör det hela till ett sånt PR-mässigt haveri. Det finns ingen tanke med något överhuvudtaget.

Han är ju inte så jättegammal. Han kan väl ta CSN och börja plugga nåt? Att vara komiker är ju ändå ett konstigt och osäkert yrke.
Citera
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Genom att ena veckan vara med i TV nästan dagligen & Twittra 20 ggr om dagen. För att nästa dag helt tystna. Och INGEN i media undrade ens var han blivit av. Misstankarna kom inte fram på ett bra tag efter detta.
Åjo, förglöm ej att den långdragna magsjukan gjorde att knull-kurden var tvungen att fly rampljuset hastigt och lustigt
Citera
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModPodge
Har han varit sjukskriven för depression eller hur har han fått in stålar?

Jag vet inte, men verkar läst på psykologprogrammet, pengar är nog inga problem.
Citera
2021-04-07, 00:03
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det verkar vara något speciellt med dessa kurder. Özz Nujen & familj har kommit undan terrorfinansiering, skattefusk & bygglovsöverträdelser som du & jag hade suttit på kåken för. Så det är uppenbart att dom har systemet på sin sida.

Korruptionen är extrem & helt öppen. Det är snarare så att man från elitens sida vill gnugga våra näsor i att de här förbrytarna kommer undan med vafan som helt & det finns inget vi kan göra åt det.
Värst är den här övertrevliga och överspända Måns Möller som fungerar som en slags legitimeringskatalysator för dessa ovanligt obehagliga överludna mörkerfigurerna.
Citera
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Magsjuka hette det först
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Åjo, förglöm ej att den långdragna magsjukan gjorde att knull-kurden var tvungen att fly rampljuset hastigt och lustigt
Sant. "Magsjukan" var en förklaring som figurerade de första månaderna av inställda uppträden.
Citera
2021-04-07, 00:05
Medlem
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richenbacker
Spruta sperman i håret på tjejer och kamma. Den var lite märklig. Har han mer konstigheter på sitt track record?
alltså. detta är inte så hemskt.kvinnor behöver protein
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Värst är den här övertrevliga och överspända Måns Möller som fungerar som en slags legitimeringskatalysator för dessa ovanligt obehagliga överludna mörkerfigurerna.
Håller med. Hans roll är högst suspekt. Vad har dom för hållhake på honom?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Jag vet inte, men verkar läst på psykologprogrammet, pengar är nog inga problem.

Hahahaha, psykologprogrammet???
Citera
2021-04-07, 00:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Jag tror han hade typ 10 mille stående i sitt bolag. Som han plockat ut aktieutdelning på under tiden. Finns dokumenterat i skvallertråden, för den som orkar leta.
Citera
2021-04-07, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linosa
Alla blev inte tillfrågade, för SVT ville inte fokusera på skuldfrågan...

Men det går tydligen hur bra som helst för SVT att fokusera en hel serie på att göra honom oskyldig.
Citera
2021-04-07, 00:09
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Hahahaha, psykologprogrammet???

Ja, inte har man råd med att läsa på psykologprogrammet utan tillgångar

Du kan nog anlita honom nu, han bör vara klar

Anledningen till att jag är extra hård mot Soran är att han har haft ett svart/vitt-tänkande.

Om han nu är psykolog kan man hoppas att han har tagit till sig något av Jung.

För fan vad han har skrattat åt andras missöden, nu är det inte så jävla roligt längre.
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2021-04-07 kl. 00:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in