Citat:
Vilka tjejer ligger med en kändis just för att han är känd? Självklart är det bekräftelsesökande personer med låg självvärde. En person med låg självvärde har också otroligt lätt att bli kränkt. De är ofta snabba med hämndaktioner, och har ingen gräns för vad de kan göra för att få lite uppmärksamhet som de aldrig av pappa när de var små.
Undra hur många personer dem här tjejerna själva har knullat och dumpat utan att få några konsekvenser.
Nu kan jag såklart inte säga med 100% säkerhet att det är såna han har råkat ut för med de finns och de är många.....tyvärr
Undra hur många personer dem här tjejerna själva har knullat och dumpat utan att få några konsekvenser.
Nu kan jag såklart inte säga med 100% säkerhet att det är såna han har råkat ut för med de finns och de är många.....tyvärr
Där sa du nått!
Jag har aldrig hört om soran innan så jag vet inte vad han varit för person. Jag tyckte dokumentären var bra men tyckte det var konstigt att ekis fick kalla honom för våldtäktsman. Jag har själv blivit anklagad för saker, inte sexuella. Så jag kände igen mig mycket i hur man drar sig tillbaka och nästan blir den som man anklagas för att vara.
Mycket märkliga åsikter i kommentarerna tycker jag. Hur man har sex med andra vare sig det handlar om strypsex, sprut i håret eller ligger med 100 personer är inte klandervärt såvida man inte är taliban själv.
Undrar lite vilka ställningar sådana människor själv brukar. Är det släkt lampa och missionären då eller? Är det pervest att knulla bakifrån också?
Som vissa uttryckt kan jag bara se det som att soran är invandrare. Då blir plötsligt hobbyrasisterna bästa vänner med etcdebatören ekis.
Var lite konsekventa hörröni.
Såg också en annan svt dokumentär igår som handla om gambias sexparadis för äldre vita kvinnor. Nånstans blev kvinnorna offer även där. När dom flashar med pengar och blir lovade kärlek men deras nyfunna kärlek drar med pengarna.
Varför är det soran som utnyttjat sitt kändisskap? Som jag ser det är det lika mycket han som blir utnyttjad för sitt kändisskap.
För ca 100 var det revolution i Ryssland. Sovjet blev experter på att använda kvinnor i sin propaganda. Ser att vi inte kommit mycket längre tyvärr.