2021-04-06, 06:34
Medlem
flesh-flutes avatar
Väldigt typiskt att det är Ismail och inte Timell som får prata ut i tre SVT-program. Timell kommer aldrig att få den typen av plattform.
Citera
2021-04-06, 06:43
Medlem
Herostratoss avatar
Soran har alltid varit persona non grata hos mig. Hans regimvänliga PK-humor likaså.

Angående våldtäktsanklagelserna under me too-hysterin så är jag helt övertygad om att han själv ylat med vargarna om han inte blivit anklagad själv. Live by feminism, die by feminism.
Citera
2021-04-06, 06:44
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Inget fan av Soran, vet inte mycket om fallet. Men är väll bra om metoo får någon form av revision. Om svt eller Soran är rätt forum? Man får ta vad man får antar jag.

Med tanke på vilka som är med i ”rollistan” står jag nog över denna dokumentär.
Citera
2021-04-06, 06:44
Medlem
F.Hansens avatar
Humm undrar vilka kvinnor han legat med? Sexet är väll som att bli påsatt av en liten bergsget?
Sen en perverterad sådan, SURPRISE!

Stackars blåögda kvinnor som inte var med på noterna

Hela den här historien är typ högst tragikomiskt, kanske Sorans bästa verk hittills.
Citera
2021-04-06, 06:48
Medlem
Studsbolls avatar
Den håriga kurden borde insett att om man knullar runt med hundratals slampor och dessutom svinar så blir man garanterat anmäld om man får ligga för att man är känd. Grisen har säkert blivit van vid att ha lättfotade groupies och gått över gränsen på mer än ett sätt. Synd att han inte stannade under stenen han gömt sig under. Han borde inte fått mediatid
Citera
2021-04-06, 06:49
Medlem
Kommer SVT även att låta Lambertz få tala ut i en exklusiv dokumentär gjord på skattepengar?
Citera
2021-04-06, 06:53
Medlem
Ja efter Lambertz kan dom väl kasta in Hagamannen också, han har säkert lite snyfthistorier att dra hur han inte blir inbjuden på AW längre.
Citera
2021-04-06, 07:10
Medlem
Solituds avatar
Så var det dags för nästa as att förlåtas av regimen och folket. Inte helt oväntat, är det en självgod invandrare som föraktar Sverige och svenskar, samt länge varit mot SD.

Är rasism den enda saken man inte kan bli förlåten för i Sverige? Pedofili, mord, våldtäkt och kriminalitet går bevisligen att ursäktas för.
Citera
2021-04-06, 07:14
Medlem
Snoppdoggydogs avatar
Troligtvis ett försök till att tvätta rent råttans anseende.
Citera
2021-04-06, 07:16
Medlem
Scalpings avatar
Äcklig snubbe javisst, men tycker inte synd om groupies. De har gått med på allt och kan inte ångra sig efteråt.
Vad fan hade de förväntat sig? kärlek och bröllop? knappast.
Senast redigerad av Scalping 2021-04-06 kl. 08:15.
Citera
2021-04-06, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Ja, vad ska man säga.

Samma personer som varit med och pushat för den där vågen av #metoo är kritiska när det drabbar dem själva eller deras vänner och nära.

Så här låter det när det kommer till Soran,

"Det handlar om en anklagad som inte dömts men där anklagelserna lever kvar.”

Hur lät det när det handlade om andra anklagade som inte dömdes? Exempelvis Martin Timell eller den där teaterchefen (?) som tog sitt liv?

Om vi tittar från ett lite bredare perspektiv så har vi också personer som tex Louis CK som fördömdes och som många ville och fortfarande vill få "canceled".

Det enda han gjorde var att fråga kvinnor han kände om han kunde få onanera medans dom kollade på. Inga övergrepp eller något sådant utan bara lite sådär perverst och äckligt (vilket alla som sett Louis CK framträda redan vet om då det är något han ofta skämtar om).

Jag har svårt att föreställa mig att personer som försvarar Soran också skulle försvara Louis CK (som inte begått brott) eller Martin Timell som inte heller blivit dömd.

Media skulle inte ha uppmärksammat #metoo på det sättet man gjorde utan man skulle ha låtit rättsväsendet ta hand om det och sedan rapportera sakligt efter det och alla dessa journaktivister som skriver sina krönikor på Aftonbladet, DN, Expressen osv skulle ha tagit större ansvar istället för att bara ryckas med i dreven eller tom starta drev mot ej dömda personer.
Naturligtvis måste #metoo "revideras". #metoo är golem.
Citera
2021-04-06, 07:24
Medlem
arcsins avatar
Så borde man göra med alla som falskeligen anklagades för övergrepp under #metoo-hysterin, men staten verkar bara se vänstersympatisörer som värdiga nog att rentvå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in