2025-11-29, 18:26
Medlem
Midnightcamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Helge har sagt i intervjuer eller om det var i FUP:en att han i egenskap av tjänare tillfredsställde Kristi Brud = Åsa. Om hon gjorde nåt med honom vet jag inte om det kommit fram.

Eftersom alla ändå låg med alla var det väl onödigt av Helge att mörda sina fruar, kan man tycka...

Det sista stycket, detta tänker jag ofta på, två kvinnor fick sätta livet till för att Helge ostört skulle kunna fortsätta doppa hela församlingen och för att en maktgalen kärring blir svartsjuk på kvinnor i församlingen och så slutar allt med att Helge mister sin position som pastor, Kristi Brud är en scam och hela församlingen är upplöst, Jesus kom aldrig tillbaka, så dom ligger nedgrävda i jorden och Helens barn har mist sin mamma till absolut ingen nytta. Inte för att mord brukar vara till någon ”nytta” men you get the point, allt som skulle försöka döljas med morden kom ändå upp till ytan och allt gick åt helvete. Så jävla hemskt.
Citera
2025-11-29, 18:32
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueintime
Det är du som är förvirrad. Jag säger sanningen. Du fantiserar om en mördare som inte existerar trots att mördaren Sara Svensson är dömd och bevisen mot henne är överväldigande. Sara sköts rakt uppifrån, det beror på hur hon låg med huvudet, om hon hade huvudet rakt fram eller låg på kinden. Du tror väl på fullaste allvar inte att någon annan skjutit Alexandra till döds. Kom in i verkligheten. Varför fantiserar du om saker och ting som inte existerar, om en okänd mördare som bara existerar i din förvirrad hjärna

Uppenbarligen existerar denne okände mördare i både Leif GW, advokat Johan Eriksson, brottsutredaren Sonny Björk och rättsläkarens förvirrade hjärnor också. Så jag är i gott sällskap.

I förundersökningsprotokollen som du uppenbarligen aldrig har läst så står det hur A låg och hur hon sköts.

Så visa nu hur smart och insatt du är och berätta exakt hur hon låg eftersom du har stenkoll på utredningen.

Edit: Det som är mest märkligt är hur någon kvinna kan vilja vara i närheten av psykopat-Helge som ser helt mongoloid ut.

Men strunt i det. Hur låg Alexandra i sängen? Du som vet.
Senast redigerad av Dumdryg 2025-11-29 kl. 18:39.
Citera
2025-11-29, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Uppenbarligen existerar denne okände mördare i både Leif GW, advokat Johan Eriksson, brottsutredaren Sonny Björk och rättsläkarens förvirrade hjärnor också. Så jag är i gott sällskap.

I förundersökningsprotokollen som du uppenbarligen aldrig har läst så står det hur A låg och hur hon sköts.

Så visa nu hur smart och insatt du är och berätta exakt hur hon låg eftersom du har stenkoll på utredningen.

Edit: Det som är mest märkligt är hur någon kvinna kan vilja vara i närheten av psykopat-Helge som ser helt mongoloid ut.

Men strunt i det. Hur låg Alexandra i sängen? Du som vet.
Ja ni är förvirrade allihopa. Du har läst förundersökningen, det har du inte och det bevisas av dina horribla påståenden om en okänd mördare som inte överhuvudtaget inte existerar i verkligheten. Och du vet bättre än domstolar i detta fallet tydligen. Dessutom hade Sara Svensson en försvarare som nog som inte har några problem med Sara Svenssons skuld. Så berätta för oss alla hur Alexandra låg med huvudet. Rekonstruktionsfilmen stämmer inte säger du så berätta vad som är felet och om du har förundersökningsprotokollet, som du påstår du har läst och minns så noga vad som stod i det, kan du väl lägga ut det här på Flashback. Jag minns inte allt som stod där
Citera
2025-11-29, 19:00
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ja ni är förvirrade allihopa. Du har läst förundersökningen, det har du inte och det bevisas av dina horribla påståenden om en okänd mördare som inte överhuvudtaget inte existerar i verkligheten. Och du vet bättre än domstolar i detta fallet tydligen. Dessutom hade Sara Svensson en försvarare som nog som inte har några problem med Sara Svenssons skuld. Så berätta för oss alla hur Alexandra låg med huvudet. Rekonstruktionsfilmen stämmer inte säger du så berätta vad som är felet och om du har förundersökningsprotokollet, som du påstår du har läst och minns så noga vad som stod i det, kan du väl lägga ut det här på Flashback. Jag minns inte allt som stod där

Yes, absolut. Har ju förundersökningsprotokollet här på min dator.

Alexandra låg i fosterställing på vänster sida med vänster kind mot kudden, med huvudet nästan i mitten av sängen. Inte absolut i mitten, men nästan.

Hon sköts med två skott i huvudet på nära håll genom både överkast och täcke, med revolvern nästintill eller tryckt mot överkastet.

En kula hittas i kudden rakt under hennes huvud. Hon är skjuten nästan rakt uppifrån.
Citera
2025-11-29, 19:06
Medlem
Citat:

Alexandra låg i fosterställing på vänster sida med vänster kind mot kudden, med huvudet nästan i mitten av sängen. Inte absolut i mitten, men nästan.

Hon sköts med två skott i huvudet på nära håll genom både överkast och täcke, med revolvern nästintill eller tryckt mot överkastet.

En kula hittas i kudden rakt under hennes huvud. Hon är skjuten nästan rakt uppifrån.
Kan du lägga ut bilden på henne i sängen eftersom den finns i förundersökningsprotokollet för det du skriver säger absolut ingenting. Hon ligger inte i fosterställning i videon
Senast redigerad av Blueintime 2025-11-29 kl. 19:09.
Citera
2025-11-29, 19:08
Medlem
Citat:

du kan inte lägga upp Fupen?
Citera
2025-11-29, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
du kan inte lägga upp Fupen?

Någon la upp den för några dagar sen är väl bara att söka i tråden.

Jag har den inte längre.
Citera
2025-11-29, 19:18
Medlem
Citat:
Kan du lägga ut bilden på henne i sängen eftersom den finns i förundersökningsprotokollet för det du skriver säger absolut ingenting. Hon ligger inte i fosterställning i videon
Vänster kind mot kudden. Sara säger i videon att Alexandra hade blod på höger sida av huvudet vilket bevisar att Sara Svensson mördade Alexandra genom att skjuta henne på nära håll. Förundersökningsprotokollet stöder tveklöst Saras erkännande
Citera
2025-11-29, 19:34
Medlem
Citat:
Vänster kind mot kudden. Sara säger i videon att Alexandra hade blod på höger sida av huvudet vilket bevisar att Sara Svensson mördade Alexandra genom att skjuta henne på nära håll. Förundersökningsprotokollet stöder tveklöst Saras erkännande

Vilken video?
Citera
2025-11-29, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Vilken video?
Den på Youtube där Sara berättar om hur hon sköt Alexandra
Citera
2025-11-29, 19:38
Medlem
Jag har hittat förundersökningsprotokollet här på Flashback och laddat ner det och på sidan 116 står det om 50% vinkel bla om skottskadan. Intressant att hon skulle skjutas rakt uppifrån då. Stämmer det?
Citera
2025-11-29, 19:42
Medlem
Citat:
Jag har hittat förundersökningsprotokollet här på Flashback och laddat ner det och på sidan 116 står det om 50% vinkel bla om skottskadan. Intressant att hon skulle skjutas rakt uppifrån då. Stämmer det?

Ja det är exakt det som Sonny också kommit fram till.

Om du inte sett Aftonbladets reportage

https://tv.aftonbladet.se/video/392506/200-sek-knutby-vem-moerdade-alexandra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in