Citat:
Ursprungligen postat av
Trumputin
Hon satt 7 år för mord. Vilken man hade varit ute efter så kort tid?
Hon hamnade på psyket i 7 år vilket jag tycker hon ska vara tacksam för, det behövdes nog för att bli avprogrammerad.
Man får inte föringa att det var en sekt och hon ung och lättled.
Men det förändrar inte vad hon har gjort, om nu personen var död när hon sköt, så var hon ändå där för att mörda någon.
Vill tillägga att även jag i samma situation skulle söka tröst och förhoppning att personen redan var mördad.
Jag tycker hon visar uppriktig ånger på intervjun, det är inte en gängkriminell direkt.