2021-06-12, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Infiltrerad
Sååå rubbat beteende, verkligen ett sätt att visa sig hotfull och passivt aggressiv. tänk ändå att denna tokdåre först nu visar sitt rätta tryne -han klarade att bete sig någorlunda normalt fram till fasaden krackelerade, riktigt obehaglig person...men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna. Skönt att det kommit fram i ljuset ändå vad han är för en!

Läs mitt inlägg innan din prakt idiot... fullt förklarligt att man kör sakta på en väg vara barn håller till...

Det sjuka är att någon filmar GM, vad är tanken ska de försöka anmäla honom för något nytt som han inte gjort? Hur friskt är det beteendet egentligen?
Citera
2021-06-12, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bigganbabe
Du är sjukare än vad jag trodde.. att man kör långsamt på en gata vars barn håller till kallas sunt förnuft... tidigare har till och med BO’s pappa stoppat farthinder för att bilister ska sänka farten... alla som kör där sedan långt innan BO flyttade in vet att just den backen är väldigt populär för byns kids, och därför kör de med insikt ALLTID sakta där.... skulle GM köra förbi i 180 då hade jag tyckt det var väldigt skumt och undra om han hoppas att kanske pappan står där på vägen... men nu är inte fallet så...

Här kan du läsa vad jag skrev infiltrerad... ni är hopplöst dumma i huvudet
Citera
2021-06-12, 12:20
Medlem
Citat:
Det är verkligen ett mycket märkligt och obehagligt beteende!
Kan bara föreställa mig obehaget om jag själv blivit utsatt för brott och förövaren cirkulerade kring mitt hus och glodde -och dummare än så är ju inte GM, naturligtvis gör han detta bara för att psyka sig åt familjen.

Starkt och modigt av dem att ändå stå upp för sitt barn trots att förövaren uppenbarligen inte är klok på en fläck. Dock är han nog för feg för att göra annat än spänna fjädrarna och tuppa runt som en idiot, men onekligen vet han precis hur han ska gå tillväga för att väcka obehag.
Så sent som i anslutningsöverklagandet så påtalade BO den stress de utsätts för att bo nära THomas Brandlöv. En stress som Thomas Brandlöv i allra högsta grad medvetet och utstuderat utsätter dem för kontinuerligt.
Skulle inte förvåna mig om övergrepp i rättsak också blir en punkt för HR att behandla.
Citera
2021-06-12, 12:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Så sent som i anslutningsöverklagandet så påtalade BO den stress de utsätts för att bo nära THomas Brandlöv. En stress som Thomas Brandlöv i allra högsta grad medvetet och utstuderat utsätter dem för kontinuerligt.
Skulle inte förvåna mig om övergrepp i rättsak också blir en punkt för HR att behandla.

Men herregud, det står dem fritt att flytta..
övergrepp i rättssak för att man kör sakta på en allmän väg som trafikeras av barn... yeah right!
Citera
2021-06-12, 12:29
Medlem
Citat:
Jag tycker ju det är solklart övergrepp i rättssak att så uppenbart försöka ingjuta obehag i BO familj.
T är ju inte dummare än att han fattar det och utstuderat försöker begå brottet på ett sådant kalkylerat sätt att han maximerar skadan samtidigt som han minimerar risken att åka dit på det.
Citera
2021-06-12, 12:31
Medlem
Citat:
Men herregud, det står dem fritt att flytta..
övergrepp i rättssak för att man kör sakta på en allmän väg som trafikeras av barn... yeah right!
Ytterligare ett önsketänkande från dig att den utsatta familjen ska flytta?
Är de obekväma för dig?
Påminner de om vad Thomas Brandlöv gjort?
De ska inte behöva flytta av orsak att de blivit utsatta för ett brott.
Och ja, det kan faktiskt vara övergrepp i rättsak om man utsätter en familj som utsatts för brott.
Citera
2021-06-12, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ytterligare ett önsketänkande från dig att den utsatta familjen ska flytta?
Är de obekväma för dig?
Påminner de om vad Thomas Brandlöv gjort?
De ska inte behöva flytta av orsak att de blivit utsatta för ett brott.
Och ja, det kan faktiskt vara övergrepp i rättsak om man utsätter en familj som utsatts för brott.

För mig är det sak samma vars de bor.. jag till skillnad från dig tänker på deras barns bästa... för dem kunde det vara en bra idé så de slipper lida pga sina föräldrar...
Citera
2021-06-12, 12:36
Bannlyst
Citat:
Jag tycker ju det är solklart övergrepp i rättssak att så uppenbart försöka ingjuta obehag i BO familj.
T är ju inte dummare än att han fattar det och utstuderat försöker begå brottet på ett sådant kalkylerat sätt att han maximerar skadan samtidigt som han minimerar risken att åka dit på det.

Då är du dummare än jag trodde.. förklara för mig hur det är ett brott att köra sakta på en allmän väg där barn vistas???

Varför har farthinder placerats där i flera år?

Svara nu på frågorna och försök inte slingra dig din orm
Citera
2021-06-12, 12:37
Medlem
Citat:
Thomas är sedan länge inövad att kalkylera risker och undanröja bevis för att komma undan.
Det finns dokumenterat i de handlingar vi lagt ut.
Här räknade han inte med att det skulle finnas grannar i omgivningen som filmade hans systematiska psykningsbeteende.
Citera
2021-06-12, 12:43
Medlem
Citat:
Alla som bor i byn vet att den gatan använder alla som bor runt GM. GM och alla hans grannar har använt den gatan långt innan BO familj flyttade in för att ta sig ut från byn. Och så kommer det fortsätta... vad är det för bildbevis du har? Att GM kör bil på en allmän gata? Förstår du hur sjuk du låter??

Och som i mina tidigare inlägg nu har nättrollen gett sig på frun... ser ni hur lågt det sjunker... bara en tidsfråga innan de ger sig på GM barn igen... för mig visar detta vad nättrollen är kapabla till...

VEM har gett sig på frun? Alla har tyckt synd om henne i tråden.
Jag vill gärna att du citerar personen som gett sig på någon annan än den dömda pedofilen?
De och jag tycker synd om henne för att hon verkar kuvad och hon lever med en pedofil. GM är i allmänhet annars också en person jag inte rekommenderar att folk ska ha för mycket med att göra.

Du svarar på vissa människors frågor men definitivt inte mina. Är de för jobbiga? Finns det inga ”smarta svar”? Ingen har gett sig på familjen. Den familj några, exempelvis du gett sig på är brottsoffrets. Bedrövligt, tycker inte du själv det när du försöker se det utifrån?
Citera
2021-06-12, 12:48
Medlem
Jag tror denna historia är långt ifrån över. Vi får nog räkna med JO anmälningar , grova förtalsanmälningar samt falsk angivelseanmälningar.
Citera
2021-06-12, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aspiranten83
Jag tror denna historia är långt ifrån över. Vi får nog räkna med JO anmälningar , grova förtalsanmälningar samt falsk angivelseanmälningar.

Håller med. Så fort den friande domen kommer så börjar en helt annan process...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in