Citat:
Ursprungligen postat av
Bigganbabe
Alla som bor i byn vet att den gatan använder alla som bor runt GM. GM och alla hans grannar har använt den gatan långt innan BO familj flyttade in för att ta sig ut från byn. Och så kommer det fortsätta... vad är det för bildbevis du har? Att GM kör bil på en allmän gata? Förstår du hur sjuk du låter??
Och som i mina tidigare inlägg nu har nättrollen gett sig på frun... ser ni hur lågt det sjunker... bara en tidsfråga innan de ger sig på GM barn igen... för mig visar detta vad nättrollen är kapabla till...
VEM har gett sig på frun? Alla har tyckt synd om henne i tråden.
Jag vill gärna att du citerar personen som gett sig på någon annan än den dömda pedofilen?
De och jag tycker synd om henne för att hon verkar kuvad och hon lever med en pedofil. GM är i allmänhet annars också en person jag inte rekommenderar att folk ska ha för mycket med att göra.
Du svarar på vissa människors frågor men definitivt inte mina. Är de för jobbiga? Finns det inga ”smarta svar”? Ingen har gett sig på familjen. Den familj några, exempelvis du gett sig på är brottsoffrets. Bedrövligt, tycker inte du själv det när du försöker se det utifrån?