2021-06-12, 12:56
Medlem
Det är många som dras in i denna soppa.
Men när saknaden av bevis existerar i detta mål så är det viktigt att den riktiga sanningen kommer fram och det är ju det hovrätten kommer ge sitt utlåtande på. Det är så uppenbara brister som snart kommer granskas. Ser så fram emot det.
Att påstå att FUB säger allt visar på inkompetensen inom straffrätt. Tack för att jag fick ta del av den. Stärker ännu mer det jag hela tiden trott och tyckt.
Citera
2021-06-12, 13:03
Medlem
GMs fru är en stark och självständig individ . Den bild ni försöker ge stämmer överhuvudtaget inte! Om det hade funnits någon som helst sanning i det ni försöker förmedla hade hon för länge sen lämnat GM.
Citera
2021-06-12, 13:11
Bannlyst
Hittar tyvärr inte igen inlägget av vedklyven där denna citerar från FUP hur GM fru beskriver honom... jag löste förhöret igen och det slog mig hur tydligt vedklyvens retorik är... han väljer att endast ta fragment av meningar och klipper ihop dem för att uppfylla hans syfte dvs smutskasta skoningslöst... om man läste vidare i den meningen som vedklyven citerade ( men inte tog med) framgår det tydligt att frun säger att han aldrig någonsin skulle kunna skada någon annan person....

Snacka om smutskastning när man inte tar med allt som faktiskt står
Citera
2021-06-12, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigganbabe
Hittar tyvärr inte igen inlägget av vedklyven där denna citerar från FUP hur GM fru beskriver honom... jag löste förhöret igen och det slog mig hur tydligt vedklyvens retorik är... han väljer att endast ta fragment av meningar och klipper ihop dem för att uppfylla hans syfte dvs smutskasta skoningslöst... om man läste vidare i den meningen som vedklyven citerade ( men inte tog med) framgår det tydligt att frun säger att han aldrig någonsin skulle kunna skada någon annan person....

Om du läser noggrannare så anger jag källa och till och med på vilken sida i FUP jag citerar. Det är verkligen inte att mörka.
Är du bara allmänt rörig då du missar sådana tydligheter?
Mitt inlägg handlade om Thomas labila humör och det var det första hustrun nämnde när hon skulle beskriva Thomas. Sen är det ju inte ovanligt att kvinnor mörkar sina mäns våldsamma sidor för att de skäms. Det finns vetenskapliga vedertagna studier i detta.
Till skillnad från dina påståenden att barn pekar ut utomstående när de blir sexuellt angripna av familjemedlemmar.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2021-06-12 kl. 13:21.
Citera
2021-06-12, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigganbabe

Där håller jag med. Inte vet jag om jag skulle kalla det smutskastning men citeras något kan man ta med hela sammanhanget men det är verkligen inte Vedklyven ensam om att göra och det har inte skett många gånger från hens sida. Det har varit många kommentarer där man som försvarare av GM klippt ut det som passar en själv och ens egen teori. Så jag uppmanar alla att skriva hela sammanhanget om man ska citera något.
Citera
2021-06-12, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Om du läser noggrannare så anger jag källa och till och med på vilken sida i FUP jag citerar. Det är verkligen inte att mörka.
Mitt inlägg handlade om Thomas labila humör och det var det första hustrun nämnde när hon skulle beskriva Thomas. Sen är det ju inte ovanligt att kvinnor mörkar sina mäns våldsamma sidor för att de skäms. Det finns vetenskapliga vedertagna studier i detta.
Till skillnad från dina påståenden att barn pekar ut utomstående när de blir sexuellt angripna av familjemedlemmar.

Du är otrolig... men varför tar du inte upp då att frun svarar på en rak fråga som polisen ställde henne: ” beskriv Tomas humör” så det är inte alls det första hon har att säga om GM. Sen att utelämna det jag skrev sist dvs att frun säger att han aldrig skulle kunna skada någon är ju också anmärkningsvärt...

Det enda du försöker är att smutskasta...
Citera
2021-06-12, 13:24
Medlem
Denna tråd är vinklat till BO fördel såklart. GM är dömd och det är offentliga handlingar.
Det kommer en ny tråd efter hovrätten där sanningen om BOs familj kommer fram . Här försvinner alla dessa inlägg.

Vi "krösamajor " försvarar inte på något sätt pedofili. Vi tror på rättssamhället och i detta fall finns det inte bevis för en fällande dom i hovrätten. Det är det här som svider något enormt så visa alias gör nu allt i sin makt att smutskasta GM.
Men det fungerar inte riktigt. Du/ni lyckas inte. GM har stort stöd i byn och får juridisk hjälp att driva denna process vidare.
All styrka till familjen 🙏
Citera
2021-06-12, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Josefin80
Hahahaha 😅. Djävulens advokat? Det är ju du som försvarar en dömd pedofil.

Och ännu roligare, VAD ska du använda av det jag skriver? Vore superintressant att höra hur förloraren tänkte fortsätta.

En oskyldig dömd... du försvarar förövarna dvs djävulens advokat.. kanske för svårt för dig att förstå, du verkar ju inte vara den vassaste kniven i lådan..

Ja vad ska jag använda, det beror ju helt och hållet vad du skriver lilla du... är du verkligen såhär korkad? Ex det du skrev om att klippa ut citat här erkänner du att vedklyven bla sysslar med det, sen försöker du vända och säga att även jag gör det... här kommer jag ex använda att du faktiskt erkänner att vedklyven agerat felaktigt och smutskastar.... ja typ så... men jag tror tyvärr du inte riktigt förstår... ett bevis för det är att du fortsätter skriva här i tråden och förmodligen kommer du även svara på detta inlägg
Citera
2021-06-12, 13:30
Medlem
Tänker att BOs familj borde vara nöjd med en fällande dom. Varför är man så angelägen att smutkasta GM familj? Det blev ju som de ville.
Det är tack vare familjen denna tråd hålls vid liv. Och vi alla får en ny sida, ett nytt perspektiv, en anledning till att gräva djupare.
Citera
2021-06-12, 13:31
Medlem
Citat:
Thomas är sedan länge inövad att kalkylera risker och undanröja bevis för att komma undan.
Det finns dokumenterat i de handlingar vi lagt ut.
Här räknade han inte med att det skulle finnas grannar i omgivningen som filmade hans systematiska psykningsbeteende.
Hela hans liv verkar gå ut på att systematiskt göra riskbedömningar och kalkylera risker, ta bara iPaden som pga påhittade anledningar regelbundet fabriksåterställs samt har kameran övertejpad -det är ett så oerhört udda beteende att det blir skrattretande, för VILKA gör ens så förutom groomande pedofiler som har lite svårt att avgöra om porren visar de som är äldre eller yngre än 10-12 åringar.

Det är liksom bara att inse, vanligt folk gör inte så! Det finns aldrig någon anledning att göra så, felet denna pedofil gör i sann narcissistisk anda är att överskatta sin egna intelligens samtidigt som han underskattar övriga befolkningens intelligens.
Och det håller ju ett tag, sedan spricker fasaden som det gjort här.
Citera
2021-06-12, 13:32
Medlem
Citat:
När förhörsledaren ber Thomas fru berätta om Thomas så är det just hans labila humör hon väljer att tala om. Trots ett 20 år långt förhållande och 3 gemensamma barn så är det labila humöret det som dominerar förhållandet och det första hon tänker på.

Tycker att det säger en hel del om Thomas Brandlövs personlighet.

Sid 37 i FUP:
Berätta om Thomas.
Bea säger att det går lite upp och ner. Han kan bli arg snabbt och det kan låta lite illa….

Hur upplevde du Thomas på torsdagen och fredagen?

Han var som vanligt, inte orolig eller arg. Han kan vara lite lättstressad och då blir han irriterad…

Citat:
Ursprungligen postat av Josefin80
Där håller jag med. Inte vet jag om jag skulle kalla det smutskastning men citeras något kan man ta med hela sammanhanget men det är verkligen inte Vedklyven ensam om att göra och det har inte skett många gånger från hens sida. Det har varit många kommentarer där man som försvarare av GM klippt ut det som passar en själv och ens egen teori. Så jag uppmanar alla att skriva hela sammanhanget om man ska citera något.
Nu ska vi inte blanda ihop korten.
Det jag har skrivit har jag citerar till källa.
Dokumenten har vid flertal tillfällen lagt ut.
Citera
2021-06-12, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Infiltrerad
Hela hans liv verkar gå ut på att systematiskt göra riskbedömningar och kalkylera risker, ta bara iPaden som pga påhittade anledningar regelbundet fabriksåterställs samt har kameran övertejpad -det är ett så oerhört udda beteende att det blir skrattretande, för VILKA gör ens så förutom groomande pedofiler som har lite svårt att avgöra om porren visar de som är äldre eller yngre än 10-12 åringar.

Det är liksom bara att inse, vanligt folk gör inte så! Det finns aldrig någon anledning att göra så, felet denna pedofil gör i sann narcissistisk anda är att överskatta sin egna intelligens samtidigt som han underskattar övriga befolkningens intelligens.
Och det håller ju ett tag, sedan spricker fasaden som det gjort här.

Så alla som använder Tor kollar på barnporr? Sluta med dina förbannade spekulationer och presentera faktiska bevis! Är något förbjudet funnet i GM elektronik? Svar NEJ

Skulle dock vara intressant och göra den utredningen i pappan och farbroderns elektronik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in