Citat:
Ursprungligen postat av
EnergizerBunny

här är en artikel om en av dessa läkare:
"Gratis internetskola spränger alla gränser"
"Hon ser en stor fördel i att pluggandet blir mer varierat jämfört med att bara plöja kurslitteraturen."
"Materialet är fritt att använda för vem som helst och finns tillgängligt på Khan Academys webbsida eller som app till en surfplatta."
Jag som nästan trodde hon hade hittat sin utbildning i ett cornflakespaket..., men det var ju inte jättelångt ifrån
https://www.gp.se/ekonomi/gratis-int...4nser-1.525956
Jag tror inte du förstår vad Khan Academy är för någonting, kanske är du inte utbildad själv. Det är ju bara ett hjälpmedel man kan använda till skolan. Använde det själv när jag studerade just för att man ofta kunde få diverse koncept bättre förklarat där.
Nog för att det finns argument mot negerns och kvinnornas agerande men att ta hjälp av Khan Academy under sin utbildning är inte ett av dem.
För övrigt är det tämligen undermåligt av Samhällsnytt att publicera sån här skit. Folk på högerkanten och konservativa borde vara bättre än att luska i folks egna Facebookchattar om vad de säger, det där är Aftonbladet-metoder. Det är ju ändå privat.
Och ser inte hur man kan förvånas över att läkare kan tycka illa om och prata skit om patienter som de upplever jobbiga? De är väl också människor, eller? Pratas ju skit om kunder osv. på varenda arbetsplats så blir man chockerad av det så är man ju verklighetsfrånvänd. Men om de outat journaler är det dock en annan femma.