2021-03-12, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
här är en artikel om en av dessa läkare:

"Gratis internetskola spränger alla gränser"

"Hon ser en stor fördel i att pluggandet blir mer varierat jämfört med att bara plöja kurslitteraturen."

"Materialet är fritt att använda för vem som helst och finns tillgängligt på Khan Academys webbsida eller som app till en surfplatta."

Jag som nästan trodde hon hade hittat sin utbildning i ett cornflakespaket..., men det var ju inte jättelångt ifrån

https://www.gp.se/ekonomi/gratis-int...4nser-1.525956

Jag tror inte du förstår vad Khan Academy är för någonting, kanske är du inte utbildad själv. Det är ju bara ett hjälpmedel man kan använda till skolan. Använde det själv när jag studerade just för att man ofta kunde få diverse koncept bättre förklarat där.

Nog för att det finns argument mot negerns och kvinnornas agerande men att ta hjälp av Khan Academy under sin utbildning är inte ett av dem.

För övrigt är det tämligen undermåligt av Samhällsnytt att publicera sån här skit. Folk på högerkanten och konservativa borde vara bättre än att luska i folks egna Facebookchattar om vad de säger, det där är Aftonbladet-metoder. Det är ju ändå privat.

Och ser inte hur man kan förvånas över att läkare kan tycka illa om och prata skit om patienter som de upplever jobbiga? De är väl också människor, eller? Pratas ju skit om kunder osv. på varenda arbetsplats så blir man chockerad av det så är man ju verklighetsfrånvänd. Men om de outat journaler är det dock en annan femma.
Senast redigerad av trevliggrabb 2021-03-12 kl. 04:35.
Citera
2021-03-12, 07:05
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Jag undrar om sjukvården sabbas med flit.

För ingen kan påstå att det funkar. Inte bara grundproblem som blir kvar. Flera som avslöjats med falska licenser får jobba kvar.

Jag kan rätt mycket sjukvård, dags att bli läkare kanske. Haha.

Nä frisk får man inte vara. Ett år har gått åt att vara sjuk, två olika saker och båda gångerna fick jag jobba hårt för att få livräddande hjälp. Tröttnar snart. I UK har de en samordnare för varje patient som kollar att det går bra och patienten inte glöms och dör. Borde vi ha i Sverige. Det är så lätt att ge upp.

Fast det finns ju, jag har själv haft en koordinator när det blev lite väl mycket att hålla reda på ett tag 🤔
Citera
2021-03-12, 07:31
Medlem
Rassesvins avatar
Då är frågan om svartskallarna och bimbon kommer att kunna jobba inom vården i framtiden?

Min gissning är att, eftersom de är kvinnor och blattar, de kommer frisläppas och kunna fortsätta praktisera och göra livet jävligt för svenskar.

Tänk att komma in på sjukan med andnöd eller cancer, och man möts av en sådan hjärtlös neger som inte kan hantera språket och som kommer håna dig så fort du har gått.

Helt jävla sjukt. Det enda rätta vore att skicka hem dem, Sverige och Europa behöver dem inte. Låt dem återgå till att slå på trummor, pierca tallrikar i läppar och knulla barn för att de tror att de blir av med sin AIDS.

Har de blivit anmälda?
Citera
2021-03-12, 08:01
Medlem
Zaedrewss avatar
FY FAN säger jag bara! De är sk läkarna (är ännu inte det pga AT) ska banne mig INTE bli riktiga läkare. Ultimata hånet att bli uthängd som patient. Ska man vara läkare ska man veta bättre och de är idioterna passar inte som läkare.
Citera
2021-03-12, 08:05
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Två kvinnliga invandrarläkare samt en kvinnlig läkare, garanterat PK och eventuellt styv/plastdotter till Gunnar Hökmark. Nej de kommer på sin höjd få en tillsägelse och sedan är saken ur världen för MSM. Hade det varit tre manliga svenska läkare som var aktiva i SD hade det blivit fängelse, kanske internering och garanterat näringsförbud.

Kanske det. Deras namn kommer ju dock alltid finnas en Google-sökning bort. Att det här är läkare (om de nu tillåts bli det) som du ska passa dig från! Besöker du dom kommer du bli uthängd och hånad i en av deras chattar. Kommer därmed förhoppningsvis bli svårt för dom i den vidare karriären att t.ex bli överläkare. Om det nu är så att man bara skiter i det här och låter dom fortsatt kunna få läkarlicens.
Citera
2021-03-12, 08:25
Medlem
Indragna läkarlegitimationer är givet i det här fallet?
Citera
2021-03-12, 09:05
Medlem
Daikokus avatar
Har skummat tråden men inte hittat något om att läkarna är anmälda - det borde väl kunna göras och i så fall använda Samnytts skärmdumpar som bevis? De blir knappast dömda av att vi på FB tycker illa om agerandet.......
Citera
2021-03-12, 09:05
Medlem
oralzinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Vet att en jobbar kompis till mig berätta att bror hans som var stafett läkare här uppe i om det var 1 vecka fick ut lite över 100tusen
Detta kan stämma i vissa fall där det finns stor brist, dock innan skatt. Efter skatt har jag inte själv hört dem siffrorna. I övrigt tycker jag folk överreagerar brutalt här inne. Ta deras leg för detta? Bättre att utdela tio piskrapp.
Citera
2021-03-12, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oralzink
Ta deras leg för detta? Bättre att utdela tio piskrapp.
Nja tycker indraget leg vore helt rimligt.
Citera
2021-03-12, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daikoku
Har skummat tråden men inte hittat något om att läkarna är anmälda - det borde väl kunna göras och i så fall använda Samnytts skärmdumpar som bevis? De blir knappast dömda av att vi på FB tycker illa om agerandet.......
Precis. Undrar om anhöriga/patienterna själva känner till detta, då hade man nog anmält rätt fort.
Senast redigerad av Tomaaa 2021-03-12 kl. 09:25.
Citera
2021-03-12, 09:39
Medlem
Rassesvins avatar
Det här är ett av alla problem som uppstår när det strömmar in skitfolk i landet.

Vi ser hur det blivit med läkaryrket i Sverige, det har fallit i status totalt. Just därför att man sänkt kraven och anställt araber och negrer. Då blir det som det blir.
Citera
2021-03-12, 09:40
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Vi som jobbar som läkare är människor också. Ja, vi snackar skit. Men jag snackar skit om otrevliga patienter.

Enligt Flashback finns inga otrevliga patienter.. de har aldrig vart ute i verkligheten.
Man gör en grej av det för att läkarna är invandrare med lägre IQ än de själva har... 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in