2021-05-28, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Madde är ju med emelie.

Exakt men varför är inte Adrian med Madde kan man undra om det fanns kärlek mellan dom?
Sist jag var kär minns jag att jag ville hänga med personen jag var kär i hela tiden..
Citera
2021-05-28, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Intressant att Adrian väljer att umgås mer med Nardos än Madde när han är i Stockholm...

För de har en grej för varandra , fattar inte hur folk inte kunde se det.
Citera
2021-05-28, 20:14
Medlem
Adrian fortsätter hänga i orten?
Citera
2021-05-28, 20:35
Medlem
Dr.Roberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Exakt men varför är inte Adrian med Madde kan man undra om det fanns kärlek mellan dom?
Sist jag var kär minns jag att jag ville hänga med personen jag var kär i hela tiden..

Om man kollar in på fröken Billmans liv,karriär och umgänge så har iallafall jag svårt att se att Adrian skulle passa in där.Skilda världar typ,och Adrian är inte klar för ett fast förhållande med en vuxen ansvartagande person.Han vill hellre glytta runt med Nardos och fjortisar.Barnslig helt enkelt........
Citera
2021-05-28, 20:43
Medlem
Att Judith åkte enda ner till Vänersborg till Tanja visar på en bra vänskap. Sånt gillas
Citera
2021-05-28, 20:47
Medlem
Är det bara jag eller känns det som att Dennis och Emelie inte hänger så mycket? Ingenting dokumenteras på deras storys iaf. Hon hänger mer med Madde verkar det som
Citera
2021-05-28, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Är det bara jag eller känns det som att Dennis och Emelie inte hänger så mycket? Ingenting dokumenteras på deras storys iaf. Hon hänger mer med Madde verkar det som

Tror nog mer på att de inte vill visa det så mkt pga alla frågor som därmed trillar in. Kan nästan garantera att Emelie sover hos Dompa iaf.
Citera
2021-05-28, 21:19
Medlem
Ridnes avatar
Dompa, Pedram, Adrian och Nardos hänger i Stockholm på nån bar..
Det ser ut som att Adrian fortfarande går runt med Alex skinnjacka som han lovade och bedyrade att han skulle lämna tillbaka när Aranxa frågade om det i studion :P
Citera
2021-05-28, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Robert
Om man kollar in på fröken Billmans liv,karriär och umgänge så har iallafall jag svårt att se att Adrian skulle passa in där.Skilda världar typ,och Adrian är inte klar för ett fast förhållande med en vuxen ansvartagande person.Han vill hellre glytta runt med Nardos och fjortisar.Barnslig helt enkelt........

Ja så är det nog!
Citera
2021-05-28, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadbishS
För de har en grej för varandra , fattar inte hur folk inte kunde se det.

Haha måste vara så, förstår inte annars varför han väljer att hänga med Nardos om ha nu skulle ha ett intresse för Madde?
Citera
2021-05-28, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Dompa, Pedram, Adrian och Nardos hänger i Stockholm på nån bar..
Det ser ut som att Adrian fortfarande går runt med Alex skinnjacka som han lovade och bedyrade att han skulle lämna tillbaka när Aranxa frågade om det i studion :P

Hahah what?? Så pinsam kan väl inte ens Adrian vara!
Dock nästan lika pinnigt att gå och köpa en egen likadan.

En stilla undran... har ingen av dessa människor ett arbete att gå till? (Förutom Madde då.)
Citera
2021-05-28, 21:31
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Hahah what?? Så pinsam kan väl inte ens Adrian vara!
Dock nästan lika pinnigt att gå och köpa en egen likadan.

En stilla undran... har ingen av dessa människor ett arbete att gå till? (Förutom Madde då.)

Det ser iallafall exakt ut som Alex jacka som Adrian hade på sig när han lämnade huset.. är det inte den så har han köpt en likadan :P Taskigt om han inte lämnat tillbaka den..

Det verkar bara vara Jaqi, Madde och Katti som jobbar av det jag sett iallafall.. Och Mergim!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in